Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:59 schreef Tommeke het volgende:
Ook op sporza te zien?
1 VISCONTI GIOVANNI QUICK STEP - INNERGETIC 5h11'24''quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Visconti voor 2e jaar op rij de Copa Sabatini gewonnen, hij klopte F.Schleck en Khalilov
ROMAIN FEILLU winnaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
Paris - Bourges is van start gegaan. Tickert!
beste neo van het jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef Leatherface het volgende:
Feillu is wel een hendig sjiek talent.
En goed op dreef dit jaar.
Als je al een sprinter noemt dan zou ik eerder aan meneer Cavendish denken. Meer en groter gewonnen.quote:
Is geen neo he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je al een sprinter noemt dan zou ik eerder aan meneer Cavendish denken. Meer en groter gewonnen.
vreemd ja want normaal gezien zou Rabobank allang in Emilia moeten zijn. Of zou Boogerd dan toch niet rijden daar en al trainend aan Lombardije willen beginnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:55 schreef DutchSL het volgende:
Morgen zou hij de Giro dell'Emilia rijden, waarom traint hij vandaag dan nog op Tholen of all places?
Stelletje smeerlappen daar bij Predictorquote:Robbie McEwen had een clause in zijn contract dat bepaalde dat McEwen een premie van 50.000 Euro zou opstrijken als hij in hetzelfde jaar een etappe in elk van de 3 grote koersen zou binnenhalen. Dit lukte McEwen zowel in de Giro als in de Tour.
Opmerkelijk detail: McEwen wilde ook deelnemen aan de Vuelta, maar de leiding van Predictor liet hem tegen zijn zin buiten de ploeg...
Freire flikte dat wel es over een kilometer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:57 schreef jorryt het volgende:
Ik hoorde op de Belgische radio dat McEwen van een paard heeft gewonnen over 200 meter.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Stelletje smeerlappen daar bij Predictor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vroeger won er zelfs eens een paard van een ander paard dat op een fiets reed hier in België. Al zijn er altijd kwatongen blijven beweren dat die laatste Freddy Maertens was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |