abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52556571
Ik heb mn ontbijt net 5 minuten op en ben een half uurtje geleden of zo uit bed gekropen
pi_52556643
Eet je lunch maar vast nu ... krijg je ook weer een normaal ritme terug

AAAAAAAAAH (zit nu gillend voor mn computer van blijdschap) ik krijg net een brief van mijn tkd vereniging, de trainingen beginnen echt officieel vrijdag al Wow zit echt te stuiteren van blijdschap Ik kan vrijdag gewoon weer sporten! Me weer heerlijk uitleven, oh dat heb ik echt gemist!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52556711
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Chicolate het volgende:
Eet je lunch maar vast nu ... krijg je ook weer een normaal ritme terug

AAAAAAAAAH (zit nu gillend voor mn computer van blijdschap) ik krijg net een brief van mijn tkd vereniging, de trainingen beginnen echt officieel vrijdag al Wow zit echt te stuiteren van blijdschap Ik kan vrijdag gewoon weer sporten! Me weer heerlijk uitleven, oh dat heb ik echt gemist!
Kan me voorstellen dat je je daar op verheugd ja Ik laat ff mn eten een beetje zakken en dan ga ik me ook weer uitleven in de sportschool
pi_52556742
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sandwich spread.. dat is gewoon kots in een potje
sandwich spread op knackebrod
pi_52556784
oja sanwichspread eet ik ook afentoe erg lekker en gezond
pi_52557085
Ik gooi alleen altijd veel te veel op een boterham ... en moet eens leren dat daar geen boter onder hoeft ... maar is lekker ja alleen niet als ontbijt, dan is het me echt net iets te. Als lunch is het heerlijk ...
pi_52557206
Ik doe echt nooit boeter op mn brood. Alleen als ik hagelslag ofzo eet, maar dat eet ik eigenlijk nooit.

Maar ik ga naar de sportschool
pi_52557258
ik doe ook nooit boter op mijn brood
alleen op ontbijtkoek
pi_52559302
Ik zelfs niet op ontbijtkoek, vroeger at ik altijd boter, maar nu niet meer.

Wat is eigenlijk het gezondste om vlees te bakken? Boter of olie? Momenteel gebruik k boter..
pi_52559352
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:11 schreef StefanieV het volgende:

Wat is eigenlijk het gezondste om vlees te bakken? Boter of olie? Momenteel gebruik k boter..
Volgens mij olie, daar zitten minder onverzadigbare vetten in
Pretentieus geneuzel.
pi_52559364
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:11 schreef StefanieV het volgende:

Olie. Weet niet meer waarom, het was iets met vetten die bij kamertemperatuur vloeibaar zijn of vast zijn. En olie is plantaardig, dat was ook al beter ofzo? Weet het echt niet meer, alleen dat de conclusie was dat olie gezonder is

Ik eet altijd boter (becel pro actief ofzo) op mn brood, vooral als ik er ook kipfilet op heb. Anders vind ik het te droog en bij jam enzo trekt het beleg dan zo in het brood, hou ik niet van
pi_52559576
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Olie. Weet niet meer waarom, het was iets met vetten die bij kamertemperatuur vloeibaar zijn of vast zijn. En olie is plantaardig, dat was ook al beter ofzo? Weet het echt niet meer, alleen dat de conclusie was dat olie gezonder is

Ik eet altijd boter (becel pro actief ofzo) op mn brood, vooral als ik er ook kipfilet op heb. Anders vind ik het te droog en bij jam enzo trekt het beleg dan zo in het brood, hou ik niet van
Das margarine.
Op brood eet ik ook geen boter en vlees bakken doe ik of in olie (wokken), of van die becel vloeibaar. Of, als ik de jus ga opeten, roomboter. Maar dat laatste doe ik niet als ik wil afvallen. Als ik de grilpan gebruik dan smeer ik het vlees ook een klein beetje in met olie.
pi_52559669
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Das margarine.
Op brood eet ik ook geen boter en vlees bakken doe ik of in olie (wokken), of van die becel vloeibaar. Of, als ik de jus ga opeten, roomboter. Maar dat laatste doe ik niet als ik wil afvallen. Als ik de grilpan gebruik dan smeer ik het vlees ook een klein beetje in met olie.
(Psssst, ik noem alle vetten voor op brood boter, of het nou margarine, halvarine of iets anders is. Wat ik heb is zelfs de dieetversie, dus zal wel halvarine zijn. Overgebleven van mn ouders die Sonja gingen volgen. En best lekker in vergelijking met meeste dieetzooi )
pi_52559794
Ik doe ook nooit boter op brood, maar van mijn dietiste moest ik minstens 1x per dag boter smeren, dat werd toen een verplichte cracker met hagelslag, omdat je dan niet kan smokkelen (hagelslag blijft niet liggen op een cracker, op brood wel) Het had iets te maken met dat je vetten ook nodig hebt bij het afvallen oid.
Maar sinds ik niet meer bij de dietiste loop eet ik weer een stuk minder boter op brood, ik vind het gewoon niet lekker.
pi_52560151
Even een vraagje tussendoor;

Ik heb de afgelopen 2 maanden niet zoveel gegeten door omstandigheden, een paar honderd calorieën per dag. Nu wil ik weer wat meer gaan eten, maar hoe kan ik dat het beste doen zonder dat er een aantal kilo bij komt? Langzaam opbouwen, of heeft dat geen effect en kom ik toch nog een paar kilo aan?

Meer gaan bewegen is op het moment geen optie...
pi_52560598
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:41 schreef grizegrijn het volgende:
Even een vraagje tussendoor;

Ik heb de afgelopen 2 maanden niet zoveel gegeten door omstandigheden, een paar honderd calorieën per dag. Nu wil ik weer wat meer gaan eten, maar hoe kan ik dat het beste doen zonder dat er een aantal kilo bij komt? Langzaam opbouwen, of heeft dat geen effect en kom ik toch nog een paar kilo aan?

Meer gaan bewegen is op het moment geen optie...
Waarom zou je meer gaan eten als je niet wil aankomen?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52560775
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef 2live het volgende:

[..]

Waarom zou je meer gaan eten als je niet wil aankomen?
Omdat 200 calorien per dag ook niet gezond is. Nu eet ik gemiddeld wel iets meer, 400 of zo maar ik wil gewoon weer net als eerst eten. Dat was ook al nooit veel, maar dit is toch ook niet gezond.
pi_52560814
Misschien omdat het niet gezond is zo extreem weinig te eten?

... ik zou het langzaam opbouwen. Sowieso zal je merken dat je bijna niets meer opkan: je maag enzo is niet meer gewend aan grote hoeveelheden eten. Langzaam opbouwen, maar dan nog is er de kans dat je aankomt. Bewegen is eigenlijk essentieel, vooral in het begin. Kan je niet wat vaker naar de supermarkt fietsen ipv met de auto ofzo? Dat is ook al beweging
pi_52560905
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Misschien omdat het niet gezond is zo extreem weinig te eten?

... ik zou het langzaam opbouwen. Sowieso zal je merken dat je bijna niets meer opkan: je maag enzo is niet meer gewend aan grote hoeveelheden eten. Langzaam opbouwen, maar dan nog is er de kans dat je aankomt. Bewegen is eigenlijk essentieel, vooral in het begin. Kan je niet wat vaker naar de supermarkt fietsen ipv met de auto ofzo? Dat is ook al beweging
Ja ik wil ook wel een sport zoeken (zwemmen en krachtsport of zo), maar de komende tijd werkt dat gewoon niet (heeft een reden, maar die zal ik hier niet geven ). Dan wacht ik nog een paar weekjes met meer gaan eten. Bedankt voor je advies in ieder geval
pi_52561046
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

Omdat 200 calorien per dag ook niet gezond is. Nu eet ik gemiddeld wel iets meer, 400 of zo maar ik wil gewoon weer net als eerst eten. Dat was ook al nooit veel, maar dit is toch ook niet gezond.
Ik zou eerst eens kijken hoeveel calorien je echt binnen krijgt op een dag, ik bedoel 1 boterham is al 80 kc.
En dan heb je nog geen beleg.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52561237
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens kijken hoeveel calorien je echt binnen krijgt op een dag, ik bedoel 1 boterham is al 80 kc.
En dan heb je nog geen beleg.
In het begin alleen een plakje cake of zo, nu gemiddeld:

's ochtends een halve eierkoek
's middags een halve of hele bruine boterham met vrij caloriearm beleg (stukje ei of reepje kip of zo)
's avonds een blikje fruit of wat groente met een klein stukje vlees.

tussendoor neem ik vaak een paar pruimpjes en een biscuitje, maar sommige dagen ook niks tussendoor.

Drinken is alleen water of thee, of soms light frisdranken. Lijkt me niet dat dit zoveel meer is?

Maar goed, ik wilde alleen weten hoe ik het op kan bouwen
pi_52561887
Zo, ik ben weer terug van het sporten

Eerst een kwartier gefietst ( 71 kcal), toen een half uur krachttraining ( 7 apparaten), toen 25 minuten crosstrainer ( 185 kcal) en toen nog 20 minuten loopband ( 60 kcal)

Goed bezig geweest dus
pi_52562117
bakken in olijfolie is t beste
en je moet wel 2x boter per dag eten voor de goede vetten (gele becel bijv is met omega 3 +6)
en lijnzaadolie met yoghurt als extra schijnt ook goed te zijn
pi_52562213
's ochtends 2 boterhammen met 30+ kaas of kipfilet of appelstroop
of yoghurt en 2 crackers

fruit

dan weer broodjes

koekje

avond eten en dan wel met rijst en pasta

zo iets?
pi_52562715
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

In het begin alleen een plakje cake of zo, nu gemiddeld:

's ochtends een halve eierkoek
's middags een halve of hele bruine boterham met vrij caloriearm beleg (stukje ei of reepje kip of zo)
's avonds een blikje fruit of wat groente met een klein stukje vlees.

tussendoor neem ik vaak een paar pruimpjes en een biscuitje, maar sommige dagen ook niks tussendoor.

Drinken is alleen water of thee, of soms light frisdranken. Lijkt me niet dat dit zoveel meer is?

Maar goed, ik wilde alleen weten hoe ik het op kan bouwen
In dit geval weet ik wel een makkelijke manier waarbij je ongemerkt meer calorien binnen gaat krijgen: koop eens van die versgepeste sapjes bij de AH! Of pers het zelf. In drinken zitten vaak meer calorien dan verwacht. Verder mis ik de zuivel, dus bij je ontbijt een glas melk/optimel ofzo. (tussendoor edit: waar heb je de aardappelen/rijst/pasta bij je avondeten gelaten? Die heb je ook nodig hoor . En ontbijt met eierkoek is moeilijk gezond te noemen...)

Daarbij denk ik eigenlijk niet dat onze tips hier gaan werken. Dit is een soort eetstoornis (nee geen anorexia ofzo, zo noem je het als je te weinig eet om vitamines enzo binnen te krijgen, maar je niet eens flauwvalt of andere klachten krijgt, en moeite hebt met meer eten) en ik zou hiervoor een verwijzing van de huisarts vragen. Vriendin van me kon een dag op 2 mandarijntjes leven, kreeg daar een gebalanceerd dieet waarmee ze niet aankwam, maar ze kan nu weer gewoon eten aan. Overweeg dat eens
pi_52562914
boter waar ik het over had is trouwens ook margarine
ik noem ook alles boter
en ik probeer het nu wel vaker te gebruiken dus eet ik maar vaker ontbijtkoek

en dat gaat lekker sylvana hoe vaak ga je nu per week naar de sportschool?
pi_52562959
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
boter waar ik het over had is trouwens ook margarine
ik noem ook alles boter
en ik probeer het nu wel vaker te gebruiken dus eet ik maar vaker ontbijtkoek

en dat gaat lekker sylvana hoe vaak ga je nu per week naar de sportschool?
Ik was 6 augustus voor het laatst geweest, ben vandaag gegaan en dan wil ik eigenlijk morgenmiddag en vrijdagmiddag weer Wil nu toch echt wel proberen om 2-3 keer in de week te gaan, want merk wel dat het afvallen dan een stuk sneller gaat
pi_52563014
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik was 6 augustus voor het laatst geweest, ben vandaag gegaan en dan wil ik eigenlijk morgenmiddag en vrijdagmiddag weer Wil nu toch echt wel proberen om 2-3 keer in de week te gaan, want merk wel dat het afvallen dan een stuk sneller gaat
en dan steeds 1,5 uur?

sporten helpt zeker dan is het ook niet zo erg als je afentoe zondigt
pi_52563039
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En het ziet er dan meteen strak uit
pi_52563058
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en dan steeds 1,5 uur?

sporten helpt zeker dan is het ook niet zo erg als je afentoe zondigt
Ja, ik ga altijd 1,5 uur zo'n beetje. Soms 1 uur en 3 kwartier, maar minimaal 1,5 uur. En dan doe ik zo'n 1 uur of 5 kwartier cardio en een half uur kracht
pi_52563118
ik denk trouwens dat ik vandaag niet heel veel kcal binnenkrijg

ontbijt: 2 plakjes ontbijtkoek met margarine, kiwi en een halve glas melk

lunch: 2 meergranen boterhammen met sandwichspread

avondeten: hamburger van de grill op een wit broodje en salade

om 7 uur ga ik met een vriendin naar de kermis en daar eet ik verder niets
pi_52563415
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
ik denk trouwens dat ik vandaag niet heel veel kcal binnenkrijg

ontbijt: 2 plakjes ontbijtkoek met margarine, kiwi en een halve glas melk

lunch: 2 meergranen boterhammen met sandwichspread

avondeten: hamburger van de grill op een wit broodje en salade

om 7 uur ga ik met een vriendin naar de kermis en daar eet ik verder niets
Op de kermis hebben ze altijd van die lekkere suikerspinnen en popcorn (pas maar op)

Ik heb vandaag gelukkig meer gegeten dan gister Ontbijt bakje yoghurt met muesli, Lunch 3 boterhammen met slank beleg (sandwichspread, kipfilet en light jam) en zometeen viscurry met zilvervliesrijst van Sonja, wat 250 kcal per portie schijnt te zijn ... en tussendoor helemaal nix
pi_52563477
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In dit geval weet ik wel een makkelijke manier waarbij je ongemerkt meer calorien binnen gaat krijgen: koop eens van die versgepeste sapjes bij de AH! Of pers het zelf. In drinken zitten vaak meer calorien dan verwacht. Verder mis ik de zuivel, dus bij je ontbijt een glas melk/optimel ofzo. (tussendoor edit: waar heb je de aardappelen/rijst/pasta bij je avondeten gelaten? Die heb je ook nodig hoor . En ontbijt met eierkoek is moeilijk gezond te noemen...)

Daarbij denk ik eigenlijk niet dat onze tips hier gaan werken. Dit is een soort eetstoornis (nee geen anorexia ofzo, zo noem je het als je te weinig eet om vitamines enzo binnen te krijgen, maar je niet eens flauwvalt of andere klachten krijgt, en moeite hebt met meer eten) en ik zou hiervoor een verwijzing van de huisarts vragen. Vriendin van me kon een dag op 2 mandarijntjes leven, kreeg daar een gebalanceerd dieet waarmee ze niet aankwam, maar ze kan nu weer gewoon eten aan. Overweeg dat eens
Nah het hoeft niet ongemerkt, ik vind eten lekker maar ik ben pas aan m'n keel geopereerd waardoor eten niet ging, en daarna had ik een verstopping waardoor veel eten ook niet prettig was en er ook niet lang in bleef omdat ikg ewoon vol zat Nu is die verstopping weg en heb ik ook geen last meer van m'n keel, dus kan ik weer gewoon gaan eten. Ik haal m'n calorieen liever uit eten dan uit drinken omdat ik eten wel lekker vind

Ik zal het eerst langzaam opbouwen tot een normalere hoeveelheid, en als ik dan nog aan ga komen ga ik wel even langs de HA ja.

Bedankt
pi_52563505
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op de kermis hebben ze altijd van die lekkere suikerspinnen en popcorn (pas maar op
niet echt mij idee van lekker
pi_52563596
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:29 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

Nah het hoeft niet ongemerkt, ik vind eten lekker maar ik ben pas aan m'n keel geopereerd waardoor eten niet ging, en daarna had ik een verstopping waardoor veel eten ook niet prettig was en er ook niet lang in bleef omdat ikg ewoon vol zat Nu is die verstopping weg en heb ik ook geen last meer van m'n keel, dus kan ik weer gewoon gaan eten. Ik haal m'n calorieen liever uit eten dan uit drinken omdat ik eten wel lekker vind

Ik zal het eerst langzaam opbouwen tot een normalere hoeveelheid, en als ik dan nog aan ga komen ga ik wel even langs de HA ja.

Bedankt
Mwa, ik zou eerst naar de husarts gaan om te vragen wat hij er van vindt. Ik maak ook de fout wel eens om hier te vragen naar opties en dat aan te nemen, terwijl de huisarts iets heel anders zegt. Fok! is een mooi klankbord, maar geen medisch forum.
Pretentieus geneuzel.
pi_52563636
*is met roooosje eensch. Wij zijn geen experts en HA wel. (en het kost toch nix om ff langs te gaan?)
pi_52563650
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:33 schreef roooosje het volgende:

[..]

Mwa, ik zou eerst naar de husarts gaan om te vragen wat hij er van vindt. Ik maak ook de fout wel eens om hier te vragen naar opties en dat aan te nemen, terwijl de huisarts iets heel anders zegt. Fok! is een mooi klankbord, maar geen medisch forum.
precies

ookal bedoelen we het allemaal wel goed hoor
pi_52563802
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

precies

ookal bedoelen we het allemaal wel goed hoor
We zijn u eenmaal aardige mensen En je moet me nog terugmailen Missy
Pretentieus geneuzel.
pi_52563867
Ja da's wel waar, voor iets 'ernstigs' ga ik wel naar de huisarts maar dit leek me wat algemener, maar dan vraag ik het volgende week wel
pi_52565703
zo net nog een kiwi op na het eten
dat moet maar genoeg zijn voor vandaag
pi_52565893
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:43 schreef Miss_S het volgende:
zo net nog een kiwi op na het eten
dat moet maar genoeg zijn voor vandaag
Huh? Het is nog geen 6 uur. Ga je om 8 uur slapen of zo??

Ik heb sinds m'n brood nog gegeten:
100 gram yoghurt
1 mueslireep van 88 cal.
cup a soup. (heb ik herontdekt!)
en 50 gram witvis met visbouillon in de magnetron en hoppa, een makkelijke en best smakelijke "vissoep"

Zit nu op 402 cal. Maar moet nog avondeten.
pi_52565955
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh? Het is nog geen 6 uur. Ga je om 8 uur slapen of zo??
ik ga zo naar de kermis en als ik terug kom ga ik naar bed
pi_52566466
om mn sixpack btr te voorschijn te krijgen doe ik gwn de usual stuff,

- elke dag hardlopen, de ene keer 5km de andre 10km.

- gezond eten tussendoortjes vermijden

GL evry1
errrrrrrrrr.....?
pi_52566534
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef mercurial3 het volgende:
om mn sixpack btr te voorschijn te krijgen doe ik gwn de usual stuff,

- elke dag hardlopen, de ene keer 5km de andre 10km.

- gezond eten tussendoortjes vermijden

GL evry1
succes
pi_52567660
Mijn bestelling van kleding is binnen! ... en ik hou maar 1 broek . 3 shirts moeten terug, 2 omdat ze rond mn borst te strak zitten (terwijl mn middel prima past! Maar mijn borst is helemaal zo groot niet?) en 1 omdat de kleuren niet mooi staan bij mn ogen, zijn anders dan op internet ... en 1 broek terug omdat die ook te klein is (maat 30, dus toch nog te klein, had vetrolletje).

... kom ik er net achter, wat dus niet op internet stond, dat je aanbiedingen (wat dit allemaal zijn) niet kan ruilen ... zit ik hier straks met 55 Euro aan onbruikbare kleding! Dat is NIET eerlijk! (maargoed ik heb ook wel eens na een maand pas spullen geruild, en dat ging ook goed) Nu maar even mailtje gestuurd en morgen ff bellen. Hopen dat ze me niet ook nog de verzendkosten laten betalen, die shirts hadden gewoon een vreemd model

He bah, vandaag is pechdag (al meer van dit soort tegenvallers gehad)
pi_52567831
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Mijn bestelling van kleding is binnen! ... en ik hou maar 1 broek . 3 shirts moeten terug, 2 omdat ze rond mn borst te strak zitten (terwijl mn middel prima past! Maar mijn borst is helemaal zo groot niet?) en 1 omdat de kleuren niet mooi staan bij mn ogen, zijn anders dan op internet ... en 1 broek terug omdat die ook te klein is (maat 30, dus toch nog te klein, had vetrolletje).

... kom ik er net achter, wat dus niet op internet stond, dat je aanbiedingen (wat dit allemaal zijn) niet kan ruilen ... zit ik hier straks met 55 Euro aan onbruikbare kleding! Dat is NIET eerlijk! (maargoed ik heb ook wel eens na een maand pas spullen geruild, en dat ging ook goed) Nu maar even mailtje gestuurd en morgen ff bellen. Hopen dat ze me niet ook nog de verzendkosten laten betalen, die shirts hadden gewoon een vreemd model

He bah, vandaag is pechdag (al meer van dit soort tegenvallers gehad)
Wat voor online-shop was dat dan?
pi_52567990
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat voor online-shop was dat dan?
www.large.nl

Normaal heel goed, ze hebben zelfs een keer een al gewassen shirt na 4 weken teruggenomen omdat het model daar volledig uit verdween, was een productiefout. Dus denk dat het wel mee zal vallen. Maar schrok me gewoon even kapot, het is best veel geld voor een scholier, en ik had vantevoren speciaal de site doorzocht of aanbiedingen geruild konden worden.

(en ik baal gewoon dat ik, voor de zoveelste keer in een paar dagen bij H&M ook al namelijk, shirts niet pas terwijl mn middel nu eindelijk smal genoeg is! Moet ik straks een borstverkleining omdat ik geen normale shirts meer kan kopen, want mn middel is te smal in vergelijking met de boel daarboven? )
pi_52573460
TVP
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52575240
zo terug van de kermis
en heb daar inderdaad niets gekocht
alleen thuis bij mijn vriendin een koffieleutje op en een glas ice tea
pi_52580821
Ok dan...wtf hoor...
Ik eet een weekend (=3 dagen) troep, overdag wel netjes eten, maar 's avonds echt zooi (denk taart, chips, chocolade, kaasjes). Vervolgens eet ik 2 dagen weer normaal. Resultaat: 1 kilo eraf
Maar hey, ik klaag niet
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')