hier hebben ze wel zachte bruine broodjes maar die zijn nog steeds minder gezond dan gewoon bruin brood dus moet ik me echt weer gaan aanleren om bruin brood te etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef StefanieV het volgende:
Bij mij de witte zachte broodjes, ik eet het veel te graag en te veel ook.. Ik vind het lekkerder dan broodops: Maar zachte bruine broodjes hebben ze niet bij ons in de winkel..
heb je een plaatje van knackebrodquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef STING het volgende:
knackebrod rulez !!! hard, en toch slank
Google is your best friendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je een plaatje van knackebrod
ik heb dus geen idee wat het is ookal heb ik wel het idee dat ik het moet kennen
zo kun je ze idd noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
ik had al gegoogled maar kreeg toen niets (zal het wel verkeerd geschreven hebben)
maar gewoon crackers dus
Weet ik, maar het overschakelen is dan zo lastig nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hier hebben ze wel zachte bruine broodjes maar die zijn nog steeds minder gezond dan gewoon bruin brood dus moet ik me echt weer gaan aanleren om bruin brood te eten
Vooral omdat je er enorm op moet kauwen geeft knackebrod (mij tenminste) altijd een veel voller gevoel dan boterhammen. Er gaat simpelweg meer "werk" zitten in het opeten van een knackebrod met appelstroop dan in een boterham met appelstroop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
zo kun je ze idd noemen.
maar ze vullen iig een stuk beter dan 'reguliere crackers', vooral als je dan de volkoren variant neemt
haha dat vind ik juist het vervelende aan knakebrod. Ik heb 's morgens echt geen zin om uitgebreid te gaan kauwen, gewoon snel even mn ontbijt wegwerken en naar school, en bij crackers schiet alles in brokjes in mn keel en veroorzaakt een hoestbui. Oh, en ik vind ze smaakloosquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef hummus het volgende:
[..]
Vooral omdat je er enorm op moet kauwen geeft knackebrod (mij tenminste) altijd een veel voller gevoel dan boterhammen. Er gaat simpelweg meer "werk" zitten in het opeten van een knackebrod met appelstroop dan in een boterham met appelstroop.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Vanochtend 58.3Dus die 60 is weer wat verder weg en die 57 weer wat dichterbij
In 1 week toch bijna 1,5 kg afgevallen
pyromaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:
zo heb weer mijn ontbijt verbrand
half uurtje gewandeld 2,5km
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
That's my girl!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:10 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook die bosbranden veroorzaakt in Griekenland.![]()
Op MapMyRun moet je zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:46 schreef mordradead het volgende:
Heeft iemand trouwens ook nog die link voor me waarmee je via google earth een route uit kan stippelen om te lopen en je dan ziet wat voor afstand het is
Ik denk dat je het in de bacon moet zoeken, en niet in je bruinbroodquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef roooosje het volgende:
ontbeten met yoghurt, een snee bruinbrood met bacon en ik zit gewoon al aan 200 calo's1 snee bruinbrood is gewoon al 85 calo's!
Heb je boter enzo daar ook bij gerekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef roooosje het volgende:
ontbeten met yoghurt, een snee bruinbrood met bacon en ik zit gewoon al aan 200 calo's1 snee bruinbrood is gewoon al 85 calo's!
Geen boter en de bacon was maar 45quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je boter enzo daar ook bij gerekend... Ach, mijn ontbijt is ook altijd ongeveer 200 kcal (yoghurt met muesli) en je kunt beter groot ontbijt hebben dan andere maaltijd groot
(ik heb ongeveer zelfde verdeling als *naam vergeten* die poster boven me
)
maar dit is een beter ontbijt dan een drink ontbijtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:17 schreef roooosje het volgende:
Ik pak altijd maar een half plakjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dit is een beter ontbijt dan een drink ontbijt
alleen misschien de bacon inruilen voor iets anders
ik heb net trouwens mijn kamer gepoetst nou je zou er spontaan allergisch van worden, wat een stof
magere smeerkaas eet ik nu elke dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik pak altijd maar een half plakje. Maar inderdaad, magere smeerkaas vind ik ook wel lekker als alternatief misschien
Waarom doe je dat nu niet meer dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:
ik eet vooral dus smeerkaas light, filet americain
maar eerst at ik ook appelstroop, kipfilet
dat is een goede vraagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu niet meer dan?
Je hebt misschien wel gelijk, maar ik denk dat er ook vet verbrand oid. In ieder geval houd ik er soms van om mezelf voor de gek te houden. Bovendien vind ik geroosterd brood lekkerder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat je het roostert wil niet zeggen dat de calorieën verdwijnen.. er verdwijnt gewoon vocht daardoor weegt het minder. 220 kcal is per 100 gr on geroosterd brood.
ik vind 250 gram yoghurt als ontbijt niet weinig hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik eet nu 250 gr magere yoghurt met een klein beetje aardbeien jam light maar ik vind het te weinig als ontbijt of ligt dat aan mij? Heb wel gister gesport en ga vandaag weer ±2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |