quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef Nawien het volgende:
Haha, das wel pimping ouwe. respect !
ik doe ze ook gewoon zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
welek miljonair doet er nu zelf zijn boodschappen_!
TS is gewoon een vuige broyeur
Eentje die erg goed op zijn centjes past en daar niets van uitgeeft aan een bediende....quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
welek miljonair doet er nu zelf zijn boodschappen_!
TS is gewoon een vuige broyeur
oostindisch blind?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ik las: "Supermarkt uitgewoond".
en terecht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Steve-O het volgende:
Toen ik laatst nog op vakantie in Kreta was haalden in we zwem/onderbroeken ontbijt en daar hadden ze nog geen problemen mee.
"mad".quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef ballieking het volgende:
maar had je echt je badjas open staan in volle glorie ofwat??? anders vind ik het mad onterecht.
Nee joh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef ballieking het volgende:
maar had je echt je badjas open staan in volle glorie ofwat??? anders vind ik het mad onterecht.
Wel als je in de tuin zit en je kleren liggen op zolder...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef Spacehamster het volgende:
Okay...weten we ook weer allemaal dat de TS er zo beroerd uit ziet dat het ondraaglijk is voor de supers.
En bij de weg...zoveel moeite is het niet om ff een broek en shirt aan te trekken.
En een papieren zak over het hoofd is bij sommige mensen misschien ook wel zo estetisch verantwoord.
heldquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:22 schreef Lyzio het volgende:
Jezus, wat ben jij een pauper
Verkapt "ikdurfmetbadjasaandesupermarktbinnenenhebschijtaandewereld"
jij kan geeneens 2 paraplu's betalenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |