quote:Op maandag 9 juni 2008 18:14 schreef Elvislives het volgende:
Arme DAM, afgelopen mei stoer lopen doen in mn mailbox:
[..]
, ging over zijn Boca natuurlijk. Eerst uitgeschakeld in de CL (Copa Libertadores) en nu ook nog es River kampioen zien worden.
Sta je dan met je grote bek.
Net de eerste helft gekeken (0-0), wat een boutwedstrijd zeg. Kudtvoetbal...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:30 schreef reem het volgende:
- Novena fecha (5 de octubre) -
Gimnasia La Plata - River
Ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef reem het volgende:
Heeft Diego hem eigenlijk erkend als wettelijke zoon?
Om sportieve of publicitaire redenen? (ik ken de kwaliteiten van jr niet)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Radegast het volgende:
Dit weekend dus River - Boca.![]()
Diego Maradona Jr. heeft overigens getekend bij River Plate.
Ik denk het tweede.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om sportieve of publicitaire redenen? (ik ken de kwaliteiten van jr niet)
quote:Drie fans van het Argentijnse Huracan, die de overwinning van hun club vierden, zijn gewond geraakt na een beschieting door rivalen van San Lorenzo. Een 27-jarige man is in kritieke toestand op de intensive care opgenomen. De supporter heeft een wond aan zijn borstbeen.
De twee andere slachtoffers, beide 35 jaar, kwamen er beter vanaf. De ene werd geraakt aan de kuit, de andere kreeg een kogel in de bil. Het incident had plaats in Flores, een buitenwijk van Buenos Aires. De supporters keerden terug met bussen van een 1-0 overwinning tegen Estudiantes.
Ik post vanuit Colombia, en die hebben ook niet zo'n geweldige relatie met Argentinië..dus jij zal het ook wel overleven.quote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef qwerty_x het volgende:
mag ik hier ook posten
of is dat vragen om moeilijkheden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |