Je las verkeerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
Ik las Bioslock.
quote:Ja het MMO Shooter met RPG dingetjes is een mooi concept vind ik. Is er eigenlijk niet zo'n game? Maar dan meer als World of Warcraft? Een MMO Shooter met RPG elementen (health upgraden, conditie upgraden, schieten upgraden, weet ik veel) waarbij je ook een goede en slechte kant hebt en je elkaar tegen het lijft kunt lopen?
Want wat ik begreep is dat laatste bij Huxley niet het geval.
Is Overlord niet zoiets?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Je las verkeerd.
Om nog op mijn vraag van het vorige topic terug te komen. Is er zo'n game als ik omschreef?
[..]
Is dat een game voor op de oude Xbox?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg grappig...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs waar ben je![]()
Leuke toevoeging aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs waar ben je![]()
zou me nieuwe wallpaper zijn geweest als die in een grotere resolutie was en in widescreenquote:
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Half life 2 is een leuke toevoeging aan the Orange box, bedoel je natuurlijk Strolie
Precies, Half life 2 is echt een overgewaardeerde game imo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Half life 2 is een leuke toevoeging aan the Orange box, bedoel je natuurlijk Strolie
HL2 is een evolutie van jaren aan FPS vernieuwingen. Dan krijg je al snel een betere game. Vergelijkingen met jaren oude games is altijd een beetje vaag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:11 schreef Rossdale het volgende:
HL2 is stukken beter dan 1
Ik vraag me af, wat zullen ze "vernieuwen" aan het spel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 zal te zien zijn op de Tokyo Game Show
De doos waar in het gaat waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nu even voor de domste vraag op maandagprijs
net via de mail zo'n etiket voor UPS en het afhalen gekregen, klopt het dat het etiket enorm groot is ?
gewoon niet doen , nieuwe wapens , betere graphics , nieuwe verhaallijn en dan zo latenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat zullen ze "vernieuwen" aan het spel.
Ik bedoel, NG is zo ongeveer perfect in zijn genre, waar moet je dan naar toe?
Mooiere graphics en dubbele zwaarden () zijn natuurlijk aardig, maar hoe vernieuw je een spel als NG?
de rest van europa zal dus ook niet lang meer durenquote:UK, August 20, 2007 - After already announcing Xbox 360 price cuts in North America and Australia, Microsoft has finally announced that the UK is getting a reduction too. As from Friday August 24, the Premium pack will be knocked down by 30 notes to 249.99 GBP and the Core console will cost 179.99 GBP - a saving of 20 quid.
Alongside the reductions, Microsoft also revealed that the Elite, which launches this Friday and comes with a 120GB hard drive and HDMI port, is set to cost 299.99 GBP. Although, if you just want to pick up the larger 120GB hard drive on its own, you can expect to pay 129.99 GBP.
Stephen McGill, head of gaming & entertainment, Xbox UK said: "We're pleased to be able to offer Xbox 360 at a new, lower estimated retail price. We pioneered the successful concept of multiple products for multiple categories of consumer. First-timers will love the Xbox 360 Core system, which offers an affordable entry into high-definition gaming. The Xbox 360 Elite, with its large hard drive and wireless controller, will appeal to casual and experienced gamers and families. The Xbox 360 opens up whole new avenues of entertainment for those who seek the ultimate gaming and entertainment experience."
Europese prijsverlaging Xbox 360 en introductie Elitequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:20 schreef DJ_ het volgende:
de rest van europa zal dus ook niet lang meer duren![]()
Nee,... ik ga ook voor de gehele HL2 singeplayer ervaringquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Net een betaalopdracht gekregen van Dimplus,... ik zeg woensdagquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week is het Bioshock-tijd!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vanaf woensdag alle winkels hier af!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Chocobo het volgende:
Net een betaalopdracht gekregen van Dimplus,... ik zeg woensdag
quote:Update: It seems Chris Priestly, the Mass Effect Community Coordinator has shot down this rumour, stating Mass Effect is scheduled for a Novemeber Release, with an exact date being revealed soon.
Het zal je echt enorm tegenvallen door alle laadtijden en alles met de physics moet. Suf, suf, sufquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik ga ook voor de gehele HL2 singeplayer ervaringHeb het spel nog nooit gespeeld,.... nu kan ik straks alles achter elkaar gamen. Team Fortress zal ik denk ik niet aanraken.
Op de Xbox was het zelfs mét slowdowns en laadtijdens fantastisch. Op de 360 zal het wel helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... ik ga ook voor de gehele HL2 singeplayer ervaringHeb het spel nog nooit gespeeld,.... nu kan ik straks alles achter elkaar gamen. Team Fortress zal ik denk ik niet aanraken.
Verbaasd me wel enigzins,... reviews zijn toch goed. En over het algemeen deel ik Strol's SP ervaring in gamenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het zal je echt enorm tegenvallen door alle laadtijden en alles met de physics moet. Suf, suf, suf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |