Je las verkeerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
Ik las Bioslock.
quote:Ja het MMO Shooter met RPG dingetjes is een mooi concept vind ik. Is er eigenlijk niet zo'n game? Maar dan meer als World of Warcraft? Een MMO Shooter met RPG elementen (health upgraden, conditie upgraden, schieten upgraden, weet ik veel) waarbij je ook een goede en slechte kant hebt en je elkaar tegen het lijft kunt lopen?
Want wat ik begreep is dat laatste bij Huxley niet het geval.
Is Overlord niet zoiets?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Je las verkeerd.
Om nog op mijn vraag van het vorige topic terug te komen. Is er zo'n game als ik omschreef?
[..]
Is dat een game voor op de oude Xbox?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg grappig...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs waar ben je![]()
Leuke toevoeging aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Team Fortress 2![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs waar ben je![]()
zou me nieuwe wallpaper zijn geweest als die in een grotere resolutie was en in widescreenquote:
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Half life 2 is een leuke toevoeging aan the Orange box, bedoel je natuurlijk Strolie
Precies, Half life 2 is echt een overgewaardeerde game imo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Half life 2 is een leuke toevoeging aan the Orange box, bedoel je natuurlijk Strolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |