Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef kevin85 het volgende:
Wat een dommige nietszeggende man die Reker..![]()
Derksen is echt wel deskundig, hij is allleen niet onbevooroordeeld, en steekt dat ook niet onder stoelen of banken omwille van de lieve vrede. Is goed voor je programma, zo'n azijnpisser.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vanavond wel ja. Normaliter is Studio Voetbal leuker. Voordeel van Voetbal Insite is dat ze alle voetbalbeelden hebben natuurlijk. Nadeel is wel dat Derksen er zit die de deskundige uithangt terwijl hij dat absoluut niet is (hij heeft wel humor overigens).
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet Hugo er in de OP een beetje uit als Ma Flodder?
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef knnth het volgende:
insite was leuker vanavond
Ik had inderdaad ook het idee dat ik dat filmpje al eens gezien had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet echt boeiend vandaag. Afsluitfilmpje was nu gelukkig wel grappig, al was deze volgens mij al eerder voorgekomen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
Gelukkig is dat niet gebeurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:00 schreef Pritt het volgende:
Jammer ik had gehoopte dat NOS nu rechten kreeg op beelden met samenvoeging van RTL en Talpa.
Wat wil je met een nietszeggende gast als Reker.quote:Voetbal Insite was idd wat beter.
Dat zou pas schelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat dit programma leuker zou zijn zonder een wisselende gast, dus gewoon een soort vaste crew. Meestal is het de gast die zorgt voor slaapverwekkende televisie en saaie cliche uitspraken. (met als absolute dieptepunt Henk Kessler). met de beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |