quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Dimitri tegen nix: Dat daten was de grootste fout die je gemaakt hebt naast dat je DGK in bent gekomen...
Nou ik ga er ook niet om vechten hoor,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef tutjehola het volgende:
Nadia over Denixs, een mooie man heb je niet allen. Hahahahahaha, van mij mag ze hem hebben! al was het de laatste kerel op de hele aardkloot
Hoezo? Zo moet het spel toch gespeelt worden.....? nix heeft lang genoeg verstoppertje gespelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef ELdudeness het volgende:
Volgens mij wil de redactie van Dennis af, wel zwak dat dit op zo'n manier moet.
die was echt goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Dimitri tegen nix: Dat daten was de grootste fout die je gemaakt hebt naast dat je DGK in bent gekomen...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef blomst het volgende:
Heb ik wat gemist?
Dennis wilde niet. Dimitri zou nog wel een keer komen zei hij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dimitri doet aan makkelijk puntjes scoren bij de groep.
Ik begrijp dat Dimitri vandaag liever niet 1 op 1 met Dennis wil praten?
Hahaha!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Wat ze bij Eric toelieten was veel erger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Zo moet het spel toch gespeelt worden.....? nix heeft lang genoeg verstoppertje gespelt.
nee hoor vind ik niet dennis heeft kansen zat gehad. Het is gewoon een laffe sukkel en is te lui om ook maar iets voor zijn geld te doen dus opzouten. Bovendien hebben veel streamers zich al weken geergerd aan zijn meer dan passieve houding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef ELdudeness het volgende:
Volgens mij wil de redactie van Dennis af, wel zwak dat dit op zo'n manier moet.
Het is vast niet in het belang van Jaaps verhaallijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Dennis zal Jaap straks wel weer zeggen dat hij hem bij moet vallen.
Dennis durft niet....dat is het gewoon...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde niet. Dimitri zou nog wel een keer komen zei hij.
Je hebt gelijk, Dennis, grappig, lief en leuk, ik neem mijn woorden terug, helaas is ie te mooi voor mij, een mooie man heb je niet voor jezelf volgens Nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Giggio het volgende:
Oh My God!
Ben ik ff niet on line is men mijn Kennix mijn stoere HELD!! aan het dissen....
oh oh.. kom op Kennix!!! laat niet met je sollen!!! 100% je kunt ze allemaal aan...
... hi hi ik zou het haast zelf geloven....
kom uit de kast mijn HELD!!!
Dat durft hij eigenlijk ook helemaal niet inderdaad....op deze manier komt tie daar mooi onderuit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Dimitri vandaag liever niet 1 op 1 met Dennis wil praten?
Kun je misschien wat aan de TT doen...? Ze beginnen elkaar nu ook al te bashen in de TT....quote:
Hee wel wakker blijven, ik vond die caps een verschrikking met die neonlettersquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef mspoez het volgende:
volgt
Hoi Disanaquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
En nu zien jullie waarom Dennis de gedoodverfde winnaar is:
Hij blijft ZELFS rustig en relaxed als ze met zijn vijfen op hem inprikken !!
Oke, kan hij dan buiten DGK zijn overwinning gaan vieren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
Brian is best wel te pruimen sinds Nasty weg is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Brian: Naast bindingsangst heb je ook angst om bloemen voor een dame te kopen?
Brian kan best wel grapjes maken!
Ik wil ook nog slapen vannacht dus ik speel em door naar een anderquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Zoekplaatje!
Zoek het zelfvertrouwen
[afbeelding]
Ja laat hij uit de kast komen, en een liefdesverklaring naar Dimitri geven en samen hand in hand de kooi uit lopen(en ze leefde nog lang en gelukkig), probleem opgelost .quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Giggio het volgende:
Oh My God!
oh oh.. kom op Kennix!!! laat niet met je sollen!!! 100% je kunt ze allemaal aan...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Zoekplaatje!
Zoek het zelfvertrouwen
[afbeelding]
ik ben blij met alle caps en ook met die van jou en die paar lettertjes en cijfertjes doen daar niets aan afquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
[..]
O van GEEFMIJGEENTJOERI dan zeker.
die posts meestal over![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
...en zijn hyenalachquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian is best wel te pruimen sinds Nasty weg is...
behalve zijn gitaarspel dan...
Valt wel mee denk ik...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je misschien wat aan de TT doen...? Ze beginnen elkaar nu ook al te bashen in de TT....![]()
Ja, laten we met zn alleen Dimitri in elkaar gaan trappen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ELdudeness het volgende:
Wat wil die Dimitri hier mee bereiken eigenlijk. Hij loopt puur te stoken, terwijl hij buiten het spel staat!
Wat wil die Dimitri , een trap in zijn ballen ofzo.
Zo kennen we hem weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Lady-night het volgende:
http://aycu29.webshots.com/image/26908/2003980463735000231_rs.jpg
BigBreg van VOL dit was vlak voor de SL
is dennis dan homosexueel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Giggio het volgende:
Oh My God!
Dimitri wil Dennis alleen even op z'n plaats zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ELdudeness het volgende:
Wat wil die Dimitri hier mee bereiken eigenlijk. Hij loopt puur te stoken, terwijl hij buiten het spel staat!
Nee, hij doet gewoon wat hem is opgedragen en krijgt straks uitbetaaldquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ELdudeness het volgende:
Yep het is een poging om dennis in beweging te krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ELdudeness het volgende:
Lieke en Dennis bashen elkaar al vanaf day 1quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef ELdudeness het volgende:
Valt me trouwens tegen van Lieke, dat zij ookn nog even op dennis loop te bashen.
Net een aasgier dat wijf.
Gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je misschien wat aan de TT doen...? Ze beginnen elkaar nu ook al te bashen in de TT....![]()
Hij heeft zijn leuke momenten( ik heb sigaretten verkocht voor 50 CP deed ik in de gvangenis ook, oeps dat mocht ik niet zeggen) , maar dat baasje over Amanda spelen moet hij toch echt af leren ook al heeft die Amanda een strakke hand nodig hou ik daaar niet van de manier waarop hij dat doet. Net als zijn boosheid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian is best wel te pruimen sinds Nasty weg is...
behalve zijn gitaarspel dan...
Zullen we collectief gniffelen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia zweert op haar moeder helemaal geen seks met Dennis te gaan hebben (vanavond, neem ik aan).
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, kan hij dan buiten DGK zijn overwinning gaan vieren.![]()
Wat verstaat Nadia onder sex? Zonder penetratie kunnen ze ook best de hele nacht bezig zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Nadia zweert op haar moeder dat ze geen sex met Dennis zal hebben, Amanda probeert de definitie van sex ietwat af te zwakken.
Dit is duidelijk in overleg met achter.. een laatste poging om te kijken of ze Dennis in beweging kunnen krijgen. De toneelhaak kan uit de kast worden gehaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep het is een poging om dennis in beweging te krijgen.
Helaas die vent is net zo hersendood als hij eruit ziet![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij met alle caps en ook met die van jou en die paar lettertjes en cijfertjes doen daar niets aan af
Ik blijf er voor wakker, ik geef ze tot 2.00 uurquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we collectief gniffelen?
[afbeelding]
Jezus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben blij met alle caps en ook met die van jou en die paar lettertjes en cijfertjes doen daar niets aan af
Inderdaad dan krijg je een stuk droge groente aangeboden. Die gast kunnen ze net zo goed bij het grof vuil zetten man. Allang afgeschreven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
Het blijkt wel weer hoeveel je aan Jaap hebt als vriend. Helemaal niks.
Ik denk dat deze stemming wel unaniem is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mag dat dan samen met mij?
Anders is Kennix mijn stoere HELD zo alleen in de boze brute buitenwereld
Ik wil wel een nachtje over het heen.. uhm..... me over het ontfermen....
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |