quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Dimitri tegen nix: Dat daten was de grootste fout die je gemaakt hebt naast dat je DGK in bent gekomen...
Nou ik ga er ook niet om vechten hoor,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef tutjehola het volgende:
Nadia over Denixs, een mooie man heb je niet allen. Hahahahahaha, van mij mag ze hem hebben! al was het de laatste kerel op de hele aardkloot
Hoezo? Zo moet het spel toch gespeelt worden.....? nix heeft lang genoeg verstoppertje gespelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef ELdudeness het volgende:
Volgens mij wil de redactie van Dennis af, wel zwak dat dit op zo'n manier moet.
die was echt goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Dimitri tegen nix: Dat daten was de grootste fout die je gemaakt hebt naast dat je DGK in bent gekomen...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef blomst het volgende:
Heb ik wat gemist?
Dennis wilde niet. Dimitri zou nog wel een keer komen zei hij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dimitri doet aan makkelijk puntjes scoren bij de groep.
Ik begrijp dat Dimitri vandaag liever niet 1 op 1 met Dennis wil praten?
Hahaha!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Wat ze bij Eric toelieten was veel erger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Zo moet het spel toch gespeelt worden.....? nix heeft lang genoeg verstoppertje gespelt.
nee hoor vind ik niet dennis heeft kansen zat gehad. Het is gewoon een laffe sukkel en is te lui om ook maar iets voor zijn geld te doen dus opzouten. Bovendien hebben veel streamers zich al weken geergerd aan zijn meer dan passieve houding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef ELdudeness het volgende:
Volgens mij wil de redactie van Dennis af, wel zwak dat dit op zo'n manier moet.
Het is vast niet in het belang van Jaaps verhaallijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Dennis zal Jaap straks wel weer zeggen dat hij hem bij moet vallen.
Dennis durft niet....dat is het gewoon...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde niet. Dimitri zou nog wel een keer komen zei hij.
Je hebt gelijk, Dennis, grappig, lief en leuk, ik neem mijn woorden terug, helaas is ie te mooi voor mij, een mooie man heb je niet voor jezelf volgens Nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef Giggio het volgende:
Oh My God!
Ben ik ff niet on line is men mijn Kennix mijn stoere HELD!! aan het dissen....
oh oh.. kom op Kennix!!! laat niet met je sollen!!! 100% je kunt ze allemaal aan...
... hi hi ik zou het haast zelf geloven....
kom uit de kast mijn HELD!!!
Dat durft hij eigenlijk ook helemaal niet inderdaad....op deze manier komt tie daar mooi onderuit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Dimitri vandaag liever niet 1 op 1 met Dennis wil praten?
Kun je misschien wat aan de TT doen...? Ze beginnen elkaar nu ook al te bashen in de TT....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |