quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Wel goede film, beter dan dat brakke 21 Grams
Marokkaanse kidsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Over kindacteurs gesproken, die twee Afghaanse kids speelden nog beter.
Ik kijk niks op telesyncquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Je hebt 'm zeker weer op een brakke telesync bekeken.
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroeg
Precies, want het was zo chique om niet te vertellen dat je goede doelen steuntquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.
Da`s dan ook wel knap van zo`n regisseur...maar ja die Amerikaanse kinderacteurs worden vaak al vanaf jongs af aan hierop getraind...bij die kids in Full House kon je dat altijd goed zien haha.quote:
Helaas, dat zou Talpagasten wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had me wel verheugt op Linda idd, maar het kabbelt maar voort. Waarom niet John de Mol, lijkt me veel boeiender, of Andre van Duin.
en andere presentator maar weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Mwah, dat kon je toch ook eigenlijk niet echt verwachten. Ik vind 't best leuk en her en der nog best relatief verrassend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel ik eigenlijk beter wist had ik tóch stiekem gehoopt dat we een verrassende kant van Linda zouden zien, maar ik kan haar helaas niet betrappen op welke onthulling dan ook.
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
duidelijk dat ze hem zit in te pakken
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.
dat gebeurt hem dus steedsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Kan-ie doen, maar hij weet ook dat-ie echt geen antwoord gaat krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.
Mies Bouwman, Droge, pa De Mol waren wel oud(er).quote:Wel allemaal recenre fragmenten trouwens, ben gewend ouwe meuk te zien, ook leuk soms hoor.
Ja, of doe dat iig niet na élke zin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Joris, hou eens op met de amateur-psycholoog uit te hangen en ga gewoon eens in op wat ze wel zegt.
Jah. Overigens vond ik de internationale versie van zomergasten wel OK trouwens. Misschien zijn we in nederland een beetje door de interessante personen heen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Dan wordt er tenminste weer op niveau geluld![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik bespeur enig sarcasme?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |