Dat gaf ze ook toe voorafgaand aan het fragment hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef milagro het volgende:
fantastische man!
"hij heeft zijn vrouw ingeruild voor een kleuter"![]()
schande idd, je auto verkiezen boven je vrouw daarentegen![]()
ja , dat legt ze dus ook uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ha! Ze gaat gewoon hele fragmenten van haar familie en HAARZELF uitzenden...![]()
Oh en wat ze net ging uitleggen: ´De hoofdrolspeelster blond.. de hoofdrolspeler dan donker... Na zoveel minuten moet de bedoeling van het verhaal duidelijk zijn, maar dan moet het toch even lijken alsof het niet zo gaat´ blabla.. => DAT LEEK NET EEN BOUQUETREEKS VERHAAL!!!![]()
Erg hoogstaand die Linda
![]()
Ik dacht van niet. Dat was toch een keer gebeurd aan de tafel bij Barend en Witteman?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Was dat niet die man die een paar weken later beteurd in beeld kwam met de boodschap dat z'n vrouw 'm verlaten had?![]()
Ik mis haar broer en neefje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Heathen het volgende:
Oke filmpjes gekeken nu van haar huis, haar papa, haar acteerprestaties
Allemaal over haar ... zucht.
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?quote:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef gronk het volgende:
[..]
eh, ze heeft ergens een half uur geleden gezegd dat ze verslaafd is aan aandacht. Wat had je anders verwacht?
Tien is uit de lucht, dus koos ze deze weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Dröge![]()
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
'ik ben mijn eigen idool'quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Thelonious het volgende:
Haar idolen zoals Marijke Helwegen.
Zat ik net ook te bedenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zomergasten is toch niet 'In de hoofdrol' ?
Zomergasten is toch, dé ideale tv avond van een gast ?
Nee hoor, is ook niks mis mee, alleen hebben we daar al erg veel alternatieven voor: RTL4, RTL5, RTL8, SBS6, Net5, Veronica en dan nog een hoop programma's op de publieke netten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
precies, combineert prima met opruimen hierquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind dit wel leuke tv hoor , beetje makkelijk vermaak , niks mis mee
Juist omdat ze mainstream is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Mugger het volgende:
Nou ik haak af. Wat een totaal oninteressante vrouw is dit eigenlijk. Hoe is die in godsnaam ooit 'beroemd' geworden?
hij heeft dat zelf al verteld dus het had niet veel uitgemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze Mathijs van Nieuwkerk niet bij naam durft teb noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |