Ik ben blij dat ik dit niet gezien hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Studentenhuizen.
Een bord met rode prut waar een stuk geraamte in drijft en vol vliegen zit
Rijst met een schimmelvel.
Melk die hard geworden is.
Dat dat bestaat, boeiend, die kakkers moeten erin leven en mij boeit het verder niet, maar laat het niet op TV zien. En dan dat belachelijke 'hier word ik niet vrolijk van"-muziekje eronder..
Ik ook, maar ik vind het geen boeiende televisie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef charon het volgende:
Och, ik heb wel erger gezien..
stel je aan zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Antal het volgende:
Dat 'reclame' blok er tussenin waarin ze vrolijk wat afgezaagde ledematen lieten zien waren toch wel een heeeel stuk ranziger...![]()
![]()
![]()
Yup, volgende week zondag rond tien voor half tien op SBS6.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was dat het fragment wat ook in die promo werd getoond, samen met dat wegmisbruikers fragment? Dat die Porsche een ongeluk kreeg en gewoon doorreedt. Ben wel benieuwd naar die beelden
dat met die porsche wil ik ook wel zien ja! zulke dingen zie je niet vaak in Nederlandquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was dat het fragment wat ook in die promo werd getoond, samen met dat wegmisbruikers fragment? Dat die Porsche een ongeluk kreeg en gewoon doorreedt. Ben wel benieuwd naar die beelden
Wedden dat het een heel debiel stukje wordt waarbij de politie het te gevaarlijk vindt, de camera ermee stopte of alleen hele slechte beelden ofzo,w eetikhet, het is wegmisbruikers en daarbij zijn de voorstukjes altijd beter dan de rest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat met die porsche wil ik ook wel zien ja! zulke dingen zie je niet vaak in Nederland
dat zal best jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wedden dat het een heel debiel stukje wordt waarbij de politie het te gevaarlijk vindt, de camera ermee stopte of alleen hele slechte beelden ofzo,w eetikhet, het is wegmisbruikers en daarbij zijn de voorstukjes altijd beter dan de rest..
Grote kans dat er ook geen cameraploeg bij geweest is en dat het gewoon een filmpje is van de normale videosurveillance. Hebben ze al vaker gedaan
Blik op de Weg heeft wel betere fragmenten vaak, maar die interviews achteraf zijn altijd zo kansloos.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat zal best ja
bij blik op de weg zijn ze tenminste eerlijk![]()
en wegmisbruikers hebben koos spee gejat van blik op de weg
ik dacht dat het (ooit in een ver verleden) een vis wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef Sjengdanny het volgende:
Volgens mij was dat lijk een kippenpoot!![]()
Dan heb je het 'studentenhuis' in Den Haagquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik zag vanavond een iets te roestige motblik.
Wat een dráááma.
en hij is gek op rubbertjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef Bob. het volgende:
Boehoe, je hebt beschimmeld eten gezien.
Dat ging ten minste nog ergens over. Verder zit die kerel meestal vooral heel hard te jengelen over afgebroken stukjes tegel enzo.![]()
+ zijn hoofd is bedorvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:05 schreef Maisnon het volgende:
ik heb echt een ontzettende tyfushekel aan die Rob
Hij doet me gewoon te veel denken aan mn rij instructeur. Die probeert dingen ook altijd leuk te brengen als ie ze stiekem kut vind, zeg gewoon waar het op staat, scheinheilig gedoe allemaal. Die Rob is ook al zo iemand waar je je nooit op je gemak bij voelt omdat ie bij het kleinste foutje al staat te zeuren :pquote:
En vergeet That's The Way Ah-ha Ah-ha I Like It (tamtamtaaam) nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
Met de foute muziek (YOU GOT TO BEEEEE e e e e e eE Ee e E EE E PuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrFECT!) en niet te vergeten de campingsamples AAAAAAAA en IIIIIIIIIII eronder.
Heerlijk,quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
"Hier wordt ik bepaald niet vrolijk van".
"Een beetje kansloos dit, zo'n rubbertje (van de koelkast). Ff vervangen scheelt een hoop narigheid".
"De borden waren beschimmeld. Het stond er zo lang het leek wel TRI COLORE"
Met de foute muziek (YOU GOT TO BEEEEE e e e e e eE Ee e E EE E PuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrFECT!) en niet te vergeten de campingsamples AAAAAAAA en IIIIIIIIIII eronder.
Nee man, ben 21.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:45 schreef Nawien het volgende:
Studentenhuis? Laatbloeier ofzo? Jij zat toch in de 30-40?
Waarom kijk je het danquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Studentenhuizen.
Een bord met rode prut waar een stuk geraamte in drijft en vol vliegen zit
Rijst met een schimmelvel.
Melk die hard geworden is.
Dat dat bestaat, boeiend, die kakkers moeten erin leven en mij boeit het verder niet, maar laat het niet op TV zien. En dan dat belachelijke 'hier word ik niet vrolijk van"-muziekje eronder..
Whehe, ik had een keer zo'n dorst dat ik 't eerste pak melk pakte wat voor handen was, zette die aan m'n mond...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vond vanochtend in een koelkast een pak melk dat houdbaar was tot 6 juli
Toen ik het leeggooide in de WC kwam er eerst bijna helder water uit, en daarna past de substantie die dat water ooit tot melk had gemaakt
Pas was ie in een studentenhuis met alleen maar meiden (in leiden, van die lekkere hockeysletjes allemaal, alle 6 of 7 waren ze knapquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
"Een beetje kansloos dit, zo'n rubbertje (van de koelkast). Ff vervangen scheelt een hoop narigheid".
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pas was ie in een studentenhuis met alleen maar meiden (in leiden, van die lekkere hockeysletjes allemaal, alle 6 of 7 waren ze knap)
Verschrikkelijk smerige bende natuurlijk, in een enorme en potentieel prachtige keuken, daar begon ie ook over de koelkastrubbertjes. En aan het einde zei ie:
"Als het is opgeruimd wil ik best een keer bij deze aardige dames komen logeren, maar dan neem ik wel mn eigen rubbertjes mee! "![]()
DAT IS TOCH GENIAAL SLECHT? Ik ben een groot fan van Rob Geus en zn beperkte woordenschat![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:
"Hier wordt ik bepaald niet vrolijk van".
"De borden waren beschimmeld. Het stond er zo lang het leek wel TRI COLORE"
Je moet toch toegeven dat sommige keukens echt onwijs ranzig zijn.... en dat ligt niet altijd aan de drukte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:55 schreef Samson het volgende:
Ik wordt eerder onpasselijk van die Rob dan van die zooi. Overdreven gedoe altijd. Soms zit er zo'n ontzettend schone keuken bij dat ze wel van tevoren moesten weten dat hij kwam. Als je echt een drukke tent hebt en het is rennen en vliegen ziet het er allemaal niet zo netjes uit![]()
Oh ja, ik kan me nog zo'n keer herinneren dat er in de keuken een wasteil babi pangang klaarstond, naast een verwarming. Hij vroeg waarom ze dat niet in de koelkast bewaarden, en ze zeiden dat ze dat straks gingen klaarmaken, om 17 uur (en het was nu 13 uur)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef MissLeDuq het volgende:
Chinese restaurants staan ook garant voor ranzigheid![]()
.......quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehe, ik had een keer zo'n dorst dat ik 't eerste pak melk pakte wat voor handen was, zette die aan m'n mond...![]()
... bleek ie daar toch al iets te lang te staan. Hele bek vol klonten
![]()
Ja dat is het gevaar als je alles super schoonmaakt dat je op een gegeven moment nergens meer tegen kuntquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:06 schreef tralalala het volgende:
Die chinees aan het begin, vond ik nog wel meevallen en het restaurant, waar de grond van naar de klote was, viel mij ook nog wel meeIk zou er gewoon gaan eten in ieder geval.
Rob, gaat volgens mij al dood als hij 1 verkeerde bacterie teveel binnenkrijgt, omdat hij nergens tegen kan.
eh. dude?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef Hayley het volgende:
En dat soort mensen moeten straks vaak het land gaan regeren of staan ergens aan de top en ze kunnen hun eigen huis niet eens opruimen, echt te ranzig voor woorden.
Ze zijn wel erg wannabe hoor. Kom op, studenten en Den Haag.quote:
Foei, dat bosje schaamhaar op zn hoofd. Dat kan toch niet als je een keuken inspecteertquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:53 schreef freddygonzales het volgende:
Smaakpolitie![]()
Rob Geus (alias de lachende ui)![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |