abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52648589
Ik zoek een dancenummer. Schat een half jaar tot een jaar oud. Het is een enorm vrolijk nummer. Naar ik weet geen lyrics, en het nummer wordt gekenmerkt door zo'n caribisch slagwerk deuntje. Hoge noten, die speciale drums, not much to go with I know, maar hopelijk herkent iemand dit.

p.s. ThomasZzZ, ik herken dat stukje van een pagina met kermisgeluiden. Weet je wel zeker dat het een nummer is? Volgens mij is het gewoon een sample die lukraak wordt gebruikt tijdens attracties.
pi_52648658
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef defpaul het volgende:
Ik zoek een dancenummer. Schat een half jaar tot een jaar oud. Het is een enorm vrolijk nummer. Naar ik weet geen lyrics, en het nummer wordt gekenmerkt door zo'n caribisch slagwerk deuntje. Hoge noten, die speciale drums, not much to go with I know, maar hopelijk herkent iemand dit.
Yves larock - Zookey (?)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52649462
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:

Ik zoek meer nummers zoals:
Dizzee Rascal - Old Skool
House of Pain - Jump Around

Weet niet echt hoe dit genre heet (zijn volgens mij ook al wat oudere nummers)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:23:48 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52649730
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Th0maszz het volgende:
Ik heb een klein stukkie online gezet hier kan je hem luisteren:

http://media.putfile.com/Attention

bedankt btw voor snelle reactie
666 - Attention
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen, en vond een nieuw topic ook wat overdreven:

quote:
# Waar is dit topic niet voor bedoeld?

# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Maak dan toch maar een nieuw topic aan
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52649811
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef Mindstate het volgende:

Die van Dizzee is niet oud
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:26:44 #126
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52649821
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef defpaul het volgende:

p.s. ThomasZzZ, ik herken dat stukje van een pagina met kermisgeluiden. Weet je wel zeker dat het een nummer is? Volgens mij is het gewoon een sample die lukraak wordt gebruikt tijdens attracties.
Luke Howard - Hi Life
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:40:12 #127
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_52653788
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Th0maszz het volgende:
Hoi,

Ik zoek een nummer waar je eerst Attention hoort en dan met een gastoeter geluid erachter aan

weet iemand de artiest +titel post hem dan graag:)

Gr Thomasz.
Moet wel iets van Scooter zijn. Welke weet ik niet. maakt ook niet zo heel veel uit volgens mij
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_52655262
Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio en ben zelf druk aan het zoeken geweest (normaal lukt gedeelte tekst + "lyrics" wel) maar deze krijg ik niet gevonden...
Uptempo vrolijk nummer, gezongen door een vrouw, tekst gaat iets van "if you believe in love, I take you around the world, I'm gonna show you how, everything's gonna be alright" (ongelooflijk dat ik het daar niet op gevonden krijg!)

Alvast bedankt voor het meedenken!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:37:55 #129
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52655362
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Cleo74 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio en ben zelf druk aan het zoeken geweest (normaal lukt gedeelte tekst + "lyrics" wel) maar deze krijg ik niet gevonden...
Uptempo vrolijk nummer, gezongen door een vrouw, tekst gaat iets van "if you believe in love, I take you around the world, I'm gonna show you how, everything's gonna be alright" (ongelooflijk dat ik het daar niet op gevonden krijg!)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Deze?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52655491
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Deze?
was ook de eerste die mij te binnen schoot maar is niet echt upbeat/vrolijk en ook geen vrouw
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:43:51 #131
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52655545
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef Maartel het volgende:

[..]

was ook de eerste die mij te binnen schoot maar is niet echt upbeat/vrolijk en ook geen vrouw
Je weet het nooit
pi_52655637
Die Sasha had ik ook al gekregen als resultaat op de tekst, lijkt er in de verste verte niet op
pi_52655715
Het is een recent nummer meen ik (heb het deze week een keer of 3 gehoord), al vind ik het niet in de Top 40/Dance charts/Tipparade o.i.d.
pi_52655796
"I never let you go" zit er ook nog in :-)
pi_52655889
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

666 - Attention
[..]

[..]

Maak dan toch maar een nieuw topic aan
HARTSTIKKE BEDANKT DATS HEM:D:D:D:D:D
pi_52655997
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef Cleo74 het volgende:
"I never let you go" zit er ook nog in :-)
Er rinkelen zwáre bellen in mijn hoofd nu, maar ik heb 'm nog niet..
Is het een 'zwarte' stem?
Zit er een rocky gitaartje in, latinsound, of meer dance?
pi_52656089
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:26 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Die van Dizzee is niet oud
Nee bedoelde eigenlijk die van Jump Around, maar die van Dizzee vond ik ook wel gaaf dus had em er later nog bijgezet zonder naar de tekst te kijken
pi_52656157
Ze heeft een vrij hoge stem, klinkt mij meer "blank" in de oren. Het is een vrij commercieel nummer imo, beetje pop/disco.
pi_52656691
Robyn - every heartbeat?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_52656941
Ik zoek een nummer dat de afgelopen weken wel op de commerciele radio was, een soort trance achtig nummer met een opera sample erdoor. Klonk wel lekker though.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')