Peter Gelderblom - Waiting forquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Leatherneck het volgende:
Net op Slam FM.. Een soort club achtig nummer. Bij de "climax" wordt er zoiets als dit gezongen:
"Whatcha waiting for!... Whatcha waiting for!"
Amstel 1870quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
UB40 stijl kan ik het niet noemen, maar zoek eens op de volgende remixen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
vorige week hoorde ik ineens een remix van Rihanna - Umbrella in UB40 stijl. dat klonk leuk! iemand een idee van wie dat fijne mixwerk is?
Ik bedoelde die Masters At Work - Work!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:55 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Peter Gelderblom - Waiting for
of toevallig ook Masters at work - Work
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!quote:Are you looking for trouble
you came to the right place
Elvis Presley - Trouble?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet het nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
[..]
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!
kan dit het misschien zijn:quote:
Het is het liedje wel, maar het is een andere versie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Elvis Presley - Trouble?
Of een remix ervan...
Uit de openingspost:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek de instrumentale versie van Oerend Hard...van Normaal.![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
- Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
PQM - You Are Sleeping?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:12 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een dance/house/?? liedje waar een man "vertelt" over een hoer die hij ontmoet heeft en daarna wilt hij haar van de straat houden door haar te betalen maar dan heeft hij geen geld meer en beland hij in de goot
"thats all i do she says" "10 bucks for head ..??...." etc
In-Grid - Tu Es Foutuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Nieuw of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:53 schreef Aurelium het volgende:
hoe heet dat dance nummer met die harmonica erin? Als je het kent weet je meteen wat ik bedoel
Mya - Case Of The Exquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Is google down?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek een nummer met een zin: what you're gonna when you can't say no, and the girls erin, een stukje later deze zin t how you gonna act how you gonna handle back what youre gonna if she whant your back. Het was op WILD fm, en een vrouw zong die zinnen. Alvast bedankt:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |