Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh wie weet wat deze is?
http://video.tinypic.com/player.php?v=2nbsf2d
iemand?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik zoek een nummer wat volgens mij net op de radio is (ik heb het pas 2x gehoord ofzo) met de volgende lyrics: don't you even want to change yourself some more, you don't understand love
klinkt als U2, maar geen idee of het dat ook is.
Top! thanx.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rob Dougan - Clubbed To Death
Dat is een amstel reclame.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
Weet echt niemand het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef z0rPunt het volgende:
Heeft er iemand een goed idee van wie de muziek is uit deze clip?
http://www.youtube.com/watch?v=CjTPh_dqNOk
Peter Gelderblom - Waiting forquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Leatherneck het volgende:
Net op Slam FM.. Een soort club achtig nummer. Bij de "climax" wordt er zoiets als dit gezongen:
"Whatcha waiting for!... Whatcha waiting for!"
Amstel 1870quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar dat liedje in de heiniken reclame waarin alles ouderwets is, en dat er vervolgens een moderne vrachtwagen tevoorschijn komt. Heerlijk industriëel like geluidje !
UB40 stijl kan ik het niet noemen, maar zoek eens op de volgende remixen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
vorige week hoorde ik ineens een remix van Rihanna - Umbrella in UB40 stijl. dat klonk leuk! iemand een idee van wie dat fijne mixwerk is?
Ik bedoelde die Masters At Work - Work!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:55 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Peter Gelderblom - Waiting for
of toevallig ook Masters at work - Work
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!quote:Are you looking for trouble
you came to the right place
Elvis Presley - Trouble?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet het nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
[..]
Het is een beetje een snelle versie, het wordt ook als opening gebruikt van Arie en SIlvester - RAMMEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |