Belachelijk, zei de snor dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Urzaiz is natuurlijk meteen na zijn eerste invalbeurt afgeschreven
Toch zie ik graag nog een centrale verdediger komen(opvolger Stam).quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Wooldoor het volgende:
Ik las het bericht ook van de scouts die Ballaid bekeken, tot ik de leeftijd 21 zag staan. Ik zie het nut er niet van in om zo'n speler te halen als je van der Wiel hebt. Of het moet zo'n toptalent zijn, maar dan zou de europese top er ook al achteraan zitten. Het lijkt me dus een onzin bericht.
20% zegt men.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef PinhoSouza het volgende:
5%
Dus eigenlijk krijgen we 25% ook nog opleidingskosten erbij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
20% zegt men.
Doorverkoopclausule, niet opleidingskosten
Daar kunnen ze nog wat Audi's voor aanschaffen natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus eigenlijk krijgen we 25% ook nog opleidingskosten erbij?
Of meteen inleveren als CL-kwalificatie niet wordt afgedwongen (beursgenoteerd)quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar kunnen ze nog wat Audi's voor aanschaffen natuurlijk![]()
Haha, ik wilde er ook al een grap over maken maar ik vond 'm te slecht.quote:
Is ie ook, maar ik moest lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik wilde er ook al een grap over maken maar ik vond 'm te slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |