Hij viel niet echt op, maar speelde als één van de weinigen een redelijke eerste helft. Ik denk dat hij om tactische redenen werd gewisseld. Voor Schilder vind ik het jammer dat hij niet nog een seizoen bij jullie speelt. Zeker als straks Davids en Vertonghen weer fit zijn, vrees ik dat hij erg weinig wedstrijden zal spelen bij ons. Hopelijk wordt hij in de winterstop nog een half jaartje aan jullie verhuurdquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Blawh het volgende:
Hoe deed Schilder het gisteren eigenlijk? Deed hij het matig of werd hij op basis van tactische redenen van het veld gehaald?
Urzaiz nu al 'afschrijven' vond/ vind ik ongelofelijk voorbarig, die gaat nog wel van toegevoegde waarde zijn voor Ajax.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond trouwens wel dat Derksen gelijk had dat Ajax op moet passen dat ze niet teveel net-niet spelers halen uit Henk zn kliekje als Colin, Urzaiz en nu misschien Riera. Gabri als positieve uitzondering natuurlijk.
Urzaiz ook niet, die komt alleen uit de Spaanse competitie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef BB-boy het volgende:
Riera komt niet uit Henk zijn kliekje.
In de zin van, hij kent en tipt ze... Dat Urzaiz op voorspraak van HtC is gekomen lijkt me pretty obvious...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef BB-boy het volgende:
Riera komt niet uit Henk zijn kliekje.
Derksen lult teveel en te makkelijk. Urzaiz is gewoon een zeer geroutineerde spits die niet zeurt dat hij op de bank zit. Moet Ajax dan een bankzitter gaan halen voor 10 miljoen die daarna alleen maar voor onrust zorgt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond trouwens wel dat Derksen gelijk had dat Ajax op moet passen dat ze niet teveel net-niet spelers halen uit Henk zn kliekje als Colin, Urzaiz en nu misschien Riera. Gabri als positieve uitzondering natuurlijk.
En het probleem met Urzaiz is...?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de zin van, hij kent en tipt ze... Dat Urzaiz op voorspraak van HtC is gekomen lijkt me pretty obvious...
Ik denk eerder dat Riera in de gaten wordt gehouden sinds Ajax-Espanyol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de zin van, hij kent en tipt ze... Dat Urzaiz op voorspraak van HtC is gekomen lijkt me pretty obvious...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Urzaiz heeft nog niets kunnen laten zien, dus daar kan ik niemand ook iets over zeggen hoor.
Ik ken hem niet goed maar als ik naar zijn stats kijk ben ik niet bijster onder de indruk. Ajax zou alweer zijn 5e club in de afgelopen 6 jaar zijn. Ook scoort hij maar weinig.... Terwijl hij afgelopen seizoen ook als buitenspeler speelde?...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Riera vond ik bij Espanyol wat ik heb gezien uitstekend
Colin komt duidelijk te kort voor ons niveau. Daarover ben ik het met je eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hij aan het einde van zijn latijn is. Dat hij eigenlijk al gestopt was zegt genoeg natuurlijk. Hij zal best nog wel wat minuten en doelpuntjes meepakken. Maar ik zie hem niet als een toegevoegde waarde voor Ajax.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het probleem met Urzaiz is...?
Wat verwacht je anders van een speler die nog een trainingsachterstand had? Je kan niet meteen verwachten dat hij meteen de sterren van de hemel speelt nadat hij enkele weken nog buitenspel was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij liet woensdag al zien dat hij moeilijk loopt, springt en te traag is. Dit zal de volgende wedstrijd echt niet veel anders zijn hoor....
Precies, hij was gestopt en moet gewoon weer in een normaal sportritme komen, ik heb redelijk wat vertrouwen in Urzaiz maar weet ook dat hij zijn tijd goed moet gebruiken om goed in vorm te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een speler die nog een trainingsachterstand had? Je kan niet meteen verwachten dat hij meteen de sterren van de hemel speelt nadat hij enkele weken nog buitenspel was.
2001/02 Frankrijk US Boulogne 24 5 Nationalquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed maar als ik naar zijn stats kijk ben ik niet bijster onder de indruk. Ajax zou alweer zijn 5e club in de afgelopen 6 jaar zijn. Ook scoort hij maar weinig.... Terwijl hij afgelopen seizoen ook als buitenspeler speelde?...
Volgens mij was vooral zijn gebrekkige motoriek debet aan de minpunten die ik noemde.... En dat heeft vrij weinig met trainingsachterstand te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een speler die nog een trainingsachterstand had? Je kan niet meteen verwachten dat hij meteen de sterren van de hemel speelt nadat hij enkele weken nog buitenspel was.
Natuurlijk zijn er best uitzonderingen. Maar over het algemeen is het geen goed gegeven als een bepaalde speler op een redelijk jonge leeftijd al veel clubs versleten heeft....quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
2001/02 Frankrijk US Boulogne 24 5 National
2002/03 Frankrijk Olympique Alès 18 1 National
2003/04 Frankrijk Stade Brestois 35 3 National
2004/05 Frankrijk FC Metz 20 2 Ligue 1
2004/05 Galatasaray 14 1 Süper Lig
2005/06 Frankrijk Olympique Marseille 35 6 Ligue 1
2006/07 Frankrijk Olympique Marseille 25 5 Ligue 1
Dit zijn veel clubs in een paar jaar en ook niet echt indrukwekkende stats.
Maar je durft toch niet te beweren dat Ribery slecht is
Kortom: Mensen op alleen stats beoordelen![]()
Normaal heb ik het niet zo op al die filmpjes, maar dit fragment (van een half jaartje geleden) laat voor mij toch wel zien dat er met de motoriek van Urzaiz niet zoveel mis is.....!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij was vooral zijn gebrekkige motoriek debet aan de minpunten die ik noemde.... En dat heeft vrij weinig met trainingsachterstand te maken.
Als Ajax tien miljoen gaat uitgeven voor een speler, dan mag dat wel een hele goede zijn, of iemand die nog veel kan groeien. Die Riera scoort nog niet heel veel en is ook alweer 26. Het kan best een versterking zijn hoor, maar voor 10 miljoen verwacht ik iets beters. (Al heb ik hem nog niet heel vaak zien spelen, maar z´n stats zijn niet echt indrukwekkend)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Riera een net niet speler? Van wat ik gezien heb van hem is het absoluut een versterking voor Ajax. Ik ben een groot voorstander van zijn komst. Hopelijk tekent hij deze week. We kunnen hem goed gebruiken.
Zie de post van Sjimz. Stats zeggen niet altijd alles. Ik ben er van overtuigd dat Riera een absolute versterking is voor Ajax.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als Ajax tien miljoen gaat uitgeven voor een speler, dan mag dat wel een hele goede zijn, of iemand die nog veel kan groeien. Die Riera scoort nog niet heel veel en is ook alweer 26. Het kan best een versterking zijn hoor, maar voor 10 miljoen verwacht ik iets beters. (Al heb ik hem nog niet heel vaak zien spelen, maar z´n stats zijn niet echt indrukwekkend)
Nee, die zouden hem bij het eerste het beste bod direct laten gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:25 schreef BB-boy het volgende:
Anders zou Espanyol ook niet zo moeilijk doen.
Iedereen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:
Een speler die 3 andere beter laat spelen die vervolgens scoren is zijn 10 miljoen echt wel waard.
Woensdag zeurde zowat iedereen dat Suarez flut was.
Nu heeft ie 3 (4?) assists en een goal!
op de radio zeiden ze het laatste omdat hij een verdienstelijke eerste helft had gespeeld. Ten Cate wilde het kampioenschap waarschijnlijk dit jaar niet op doelsaldo aan laten komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Blawh het volgende:
Hoe deed Schilder het gisteren eigenlijk? Deed hij het matig of werd hij op basis van tactische redenen van het veld gehaald?
Inderdaad. Snap niet waar onze getatoeëerde vriend de wijsheid vandaan haalt dat iedereen hem flut vond. Suarez was veruit de gevaarlijkste speler op het veld aan Ajax-zijde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iedereen?
Suarez was woensdag de beste man, dat hij nog niet scoorde ok, maar hij speelde wel goed.
Daarnaast moet Riera assists geven en niet veel scoren![]()
Ach je moet realistisch blijven en concluderen dat ondanks Ajax echt slecht speelde wel 3 100% kansen heeft gehad tegenover 1 van Slavia, dus de mogelijkheden voor de return zijn aanwezig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef cultheld het volgende:
Henk ten Cate denkt dat Slavia over de knie gaat.
http://live.graafschap.tv/ Hij is hier nu te zien: Hilarische beeldenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach je moet realistisch blijven en concluderen dat ondanks Ajax echt slecht speelde wel 3 100% kansen heeft gehad tegenover 1 van Slavia, dus de mogelijkheden voor de return zijn aanwezig.
Zal niet gebeuren ook. We mogen blij zijn met die 17 mil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Suarez was inderdaad woensdag al goed bezig. Ik heb Babel nog geen seconde gemist.
Wat is daar zo hilarisch aan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://live.graafschap.tv/ Hij is hier nu te zien: Hilarische beelden.
Je bent te laat gaan kijken denk ik.quote:
Roxanne Hazesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net op tijd uit beeld gelopen dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net op tijd uit beeld gelopen dus.![]()
Toen ze die Ajax-supporter gingen interviewen en wat anderen in beeld namen.quote:
Ow ok, dacht even dat jij de derde van de hooliganzen wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toen ze die Ajax-supporter gingen interviewen en wat anderen in beeld namen.
Dat soort mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden en dus niet gefilmd/geïnterviewd worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow ok, dacht even dat jij de derde van de hooliganzen was
Mja, maar om nou gelijk te roepen dat we Slavia Praag wel even oprollen en kampioen gaan worden omdat je wint tegen zo`n matige ploeg, vinnik weer een beetje te ver gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:58 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo niet? het is goed voor de vertrouwen en we hebben een statement gemaakt met Suarez en Huntelaar.
Heeft niemand gezegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, maar om nou gelijk te roepen dat we Slavia Praag wel even oprollen en kampioen gaan worden omdat je wint tegen zo`n matige ploeg, vinnik weer een beetje te ver gaan.
Babel had er ook maar 4quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed maar als ik naar zijn stats kijk ben ik niet bijster onder de indruk. Ajax zou alweer zijn 5e club in de afgelopen 6 jaar zijn. Ook scoort hij maar weinig.... Terwijl hij afgelopen seizoen ook als buitenspeler speelde?...
Slavia Praag gaan we echt wel verslaan. Daar heb ik alle vertrouwen in. Zeker nu Klaas Jan het net weer gevonden heeft. Zoals Henk ook al zei, we gaan daar gewoon winnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, maar om nou gelijk te roepen dat we Slavia Praag wel even oprollen en kampioen gaan worden omdat je wint tegen zo`n matige ploeg, vinnik weer een beetje te ver gaan.
Laten we hopen dat vanaf nu de stijgende lijn te pakken is en we beter gaan draaien, misschien dat we Slavia Praag en Heerenveen dan kunnen pakken.
ik denk als de 0-1 eenmaal valt dat we er een relatief makkelijke avond van kunnen makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
Precies we gaan gewoon winnen no Bullshit
hoeveel vangt Ajax daar dan voor?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:48 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm Valencia 22 miljoen geboden op Van der Vaart, zou een leuk bedrag zijn voor Ajax bij doorverkoop
Haal de kanonnen maar tevoorschijn!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
Yep, en ze zijn van een ander niveau dan FC Schubbekut-Graafschap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
We kunnen bakeleien over Slavia wat we willen, dat we ze makkelijk weg gaan tikken ect. Maar we staan wel tegen een verdedigende muur steen van 11 man
Dat is al meer als een halve Riera, toch?quote:
Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed.quote:
Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..quote:
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jezus, daar ben ik voor de wedstrijd van Slavia misselijk van geworden.. 3 kipburgers en een patat oorlog. So, toen ging het ff bijna mis volgens mij was één van de kipburgers niet goed.Maar in het stadion ging alles weer..
[..]
Ik sprak net een Brugge fan, een vage vriend van mij en die kerel is er blij mee..
Wat heeft hij na AJAX gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
Niks, maar het zijn Belgen he. Volgens hun logica kan ie het daar misschien wel.quote:
Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sonck heeft toch ook in 1 seizoen meer als 30 doelpunten gemaakt in Belgie? twee keer topscoorder zelfs volgens mij.
Juist ja. Sonck gaat het daarom denk ik ook wel goed doen bij Club.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Net zo'n geval als Mpenza. Goed in belgie maar daar buiten presteren ze niets meer.
Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Triptamine het volgende:
Maar in de verloren wedstrijd was Slavia voor hun doen aanvallend.Kun je nagaan hoe het daar wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Laten we er positief over blijven, we hadden thuis ook kansen en we hebben nu een Suarez die fit is en goed met Huntelaar samenspeelt
Ik ken hem niet, en wat is je bron?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef DouweEgbert het volgende:
Scouts van Ajax zaten op tribune voor Bellaïd
Gepubliceerd op 20-08-07 om 18:46 door Stefan Ashouwer
Marca, een Spaans medium, weet maandag te melden dat er scouts van Ajax op de tribune zaten tijdens een Frans duel. Tijdens het Franse competitieduel tussen Strasbourg en Auxerre zaten er scouts van Ajax en het Spaanse Racing Santander op de tribune.
De scouts van beide clubs zaten op de tribune voor één voetballer. Beide clubs zaten op de tribune om de Franse centrale verdediger Habib Bellaïd te observeren. Strasbourg lijkt mee te willen werken aan een eventueel vertrek naar de Nederlandse óf Spaanse club.
De 21-jarige centrale verdediger is momenteel in het bezit van een contract dat nog één jaar doorloopt. De verdediger wil het contract niet verlengen bij de Fransen, waardoor Strasbourg het verdedigende talent moet verkopen wanneer ze nog een transfersom willen ontvangen voor Habib Bellaïd.
Voetbalcentraal.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, en wat is je bron?
Belachelijk, zei de snor dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Urzaiz is natuurlijk meteen na zijn eerste invalbeurt afgeschreven
Toch zie ik graag nog een centrale verdediger komen(opvolger Stam).quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Wooldoor het volgende:
Ik las het bericht ook van de scouts die Ballaid bekeken, tot ik de leeftijd 21 zag staan. Ik zie het nut er niet van in om zo'n speler te halen als je van der Wiel hebt. Of het moet zo'n toptalent zijn, maar dan zou de europese top er ook al achteraan zitten. Het lijkt me dus een onzin bericht.
20% zegt men.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef PinhoSouza het volgende:
5%
Dus eigenlijk krijgen we 25% ook nog opleidingskosten erbij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
20% zegt men.
Doorverkoopclausule, niet opleidingskosten
Daar kunnen ze nog wat Audi's voor aanschaffen natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus eigenlijk krijgen we 25% ook nog opleidingskosten erbij?
Of meteen inleveren als CL-kwalificatie niet wordt afgedwongen (beursgenoteerd)quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar kunnen ze nog wat Audi's voor aanschaffen natuurlijk![]()
Haha, ik wilde er ook al een grap over maken maar ik vond 'm te slecht.quote:
Is ie ook, maar ik moest lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik wilde er ook al een grap over maken maar ik vond 'm te slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |