Mocht hij komen gaat Ajax ook tactisch anders spelen, denk ik. Dat werd wel aangegeven toen Sneijder werd verkocht, dat de kans bestond dat Ajax net iets anders gaat voetballen, dan met Sneijder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij lag het probleem in het midden, niet op de zijkanten
Ajax.nl uiteraard.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:33 schreef peaceman het volgende:
Is de samenvatting nog ergens terug te kijken?
Je mist niks hoor. Colin is een vriendje van Ten Cate die zogezegd voor de breedte is gehaald, terwijl je tijdens de voorbereiding al van verre zag aankomen dat die jongen een basisplaats ging krijgen. Ik zie liever ook Van Der Wiel, maar het zal wel te maken hebben met het "Ik mag je-gehalte".quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weer een basisplaats voor Colin gisteren. Ik mis geloof ik iets; ik hoop alleen dat van der Wiel niet wordt belemmerd in zijn ontwikkeling door Colin.
Ik zag hem woensdag in 15 seconden vier fouten maken. Eerst liet hij zich wegzetten, toen verspeelde hij de bal, toen liet hij zich passeren en toen veroorzaakte hij een vrije trap op een lullige plaats. Je moet er niet aan denken dat hij dat doet tegen ploegen als Real Madrid, zeker nu die sinds kort een nieuwe middenvelder hebben die nogal goed kan trappenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Colin is een vriendje van Ten Cate die zogezegd voor de breedte is gehaald, terwijl je tijdens de voorbereiding al van verre zag aankomen dat die jongen een basisplaats ging krijgen. Ik zie liever ook Van Der Wiel, maar het zal wel te maken hebben met het "Ik mag je-gehalte".
Als je in Noord-Brabant speelt, is een overstap naar Ajax ook een soort van buitenland.quote:Het is zonneklaar dat ook Afellay ooit in een grote competitie terecht gaat komen, hoewel hij zelf nooit al te veel los laat over zijn toekomstplannen.
Na de wedstrijd tegen Heracles beperkte de speler zich tot de opmerking dat iedere voetballer zijn ambities heeft. Hij heeft een contract in Eindhoven tot 2009. Vorig seizoen wilde PSV dat graag openbreken, maar die besprekingen leidden toen niet tot een vernieuwde overeenkomst.
In Almelo liet Afellay zelfs heel voorzichtig doorschemeren dat hij ook over een buitenlands avontuur zou nadenken als zich voor 1 september - de dag dat de transfermarkt sluit - een mooie kans voordoet.
Tja, opzich is dat zo natuurlijk. Maar hij blundert soms wel heel erg opzichtig terwijl ik niet geloof dat hij echt niet kan voetballen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Maar nu vind ik ook weer niet dat je Colin daar op moet aankijken. Die jongen doet gewoon zijn best, en heeft misschien niet het Ajax-niveau...maar hij kan er niets aandoen dat Ajax hem haalt. Je kan dus eigenijk alleen Ten Cate wat verwijten in deze.
Juist, die liedjes over hem vind ik dan ook een beetje sneu, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Maar nu vind ik ook weer niet dat je Colin daar op moet aankijken. Die jongen doet gewoon zijn best, en heeft misschien niet het Ajax-niveau...maar hij kan er niets aandoen dat Ajax hem haalt. Je kan dus eigenijk alleen Ten Cate wat verwijten in deze.
Sowieso dat hij hem koste wat het kost laat staan, andere spelers wisselt hij als ze verzaken, maar Jurgen Colin lijkt net even iets meer krediet te hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Vond een paar dingen duidelijk beter gaan dan tegen Slavia van Henk's kant. Hij wisselde eindelijk eens een speler in de rust zodat zijn opvolger een beetje in de wedstrijd kan komen. Hij wisselde Urby ook nog. En hij dwong KJH die penalty te nemen, goeie dingen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Natuurlijk kun je Colin niet verwijten dat hij speelt. Het is Ten Cate die hem opstelt en we zullen moeten wachten tot hij het licht gaat zien.
Dat is nou Amsterdamsche humor, al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Juist, die liedjes over hem vind ik dan ook een beetje sneu, eerlijk gezegd.
Idd, net als het "Ajax publiek! Ajax publiek!" zingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is nou Amsterdamsche humor, al zo oud als de weg naar Rome.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |