abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52517619
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Suarez Over 3 weken gelooft al niemand hem meer....
Gelukkig kan hij dan ook nog eens fantastisch voetballen
pi_52517637
Ja precies gewoon zo doorgaan en doorzetten. Suarez en Huntelaar samen is echt een gouden koppen
AFC AJAX
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:58:03 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52517774
Mods die m'n TVP weghalen

Misschien is het niet eens zo een slecht iedee , om Maduro lekker linkshalf te laten spelen en Urby linksback voorlopig

- - -
- -
- -
Ik ben inmiddels overleden
pi_52517836
Whahah wat een opstelling met foto

geniaal
AFC AJAX
pi_52518096
Gabri staat strak op die foto.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:17:29 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52518162
quote:
Hehe ja word het net machlas. Maar dat zal tencate er wel uit proberen te krijgen lijkt me.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52518236
Doe dan maar Bakircioglu op de plek van Heitinga, en Rommedahl op de plek van Bakircioglu.
pi_52518398
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef blonchi het volgende:
Mijn Surinaamse buurman net:

"Weet je wat Suarez? Een 8-1 nederlaag!"
pi_52518405
quote:
Jeweettog KNJB, dus laat hem maar valle
pi_52520158
Suarez en Huntelaar, nu al helden.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_52520170
quote:
‘Riera wil dolgraag naar Ajax’

Volgens De Telegraaf wil Albert Riera dolgraag de overstap naar Ajax maken. De vleugelaanvaller van Espanyol vertelde vorige week op een persconferentie dat een vertrek niet aan de orde was, maar dit zou allemaal bij het spel horen.
“Hij wil graag, maar Espanyol heeft de hakken in het zand gezet”, licht technisch directeur Martin van Geel in de ochtendkrant toe. “Op dit moment wensen ze niet te onderhandelen. We hopen deze week nog op een opening bij Espanyol, anders kijken we verder.”

Trainer Henk ten Cate liet gisteren na de overwinning bij De Graafschap (1-8) al weten dat hij goede hoop heeft op de transfer van de 25-jarige Spanjaard. "Ik snap wel dat hij zegt niet weg te willen bij Espanyol. Anders heeft hij geen leven meer in Spanje. Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil.”

Espanyol-voorzitter Daniel Sánchez Llibre lijkt geen spel te spelen en wil Riera niet uit het Estadio Olímpico Lluis Companys laten vertrekken. Een officieel bod van zes miljoen euro werd van de tafel geveegd, terwijl ook een bod van tien miljoen de preses niet op andere gedachten bracht. De oud-speler van Real Mallorca en Bordeaux is een van de steunpilaren van het elftal van Ernesto Valverde.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 augustus 2007 @ 08:34:22 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52520412
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef Enchanter het volgende:
Mods die m'n TVP weghalen

Misschien is het niet eens zo een slecht iedee , om Maduro lekker linkshalf te laten spelen en Urby linksback voorlopig
Alles beter dan Urby als linksbback - en ZEKER in internationale wedstrijden!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 20 augustus 2007 @ 08:48:00 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52520514
Overigens waren de eerste 35 minuten gisteren tenenkrommend, alsof de ploeg helemaal niks van het Slavia Praag-echec geleerd had. Ook al winnen we deze wedstrijd met 1-8, beide wedstrijden waren goed vergelijkbaar. Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, als de eerste treffer uitvalt. Kijk, een PSV raakt nooit in paniek, weet dat die bevrijdende treffer heus wel komt. Maar als bij Ajax de openingstreffer lang uitblijft, gaat de ploeg heel verkrampt spelen. Hoe komt dit? Want dit zal dit seizoen vast nog voor meer problemen zorgen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 20 augustus 2007 @ 08:52:34 #94
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52520556
quote:
valt me mee dat hij nu nog geloofd werd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_52520597
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens waren de eerste 35 minuten gisteren tenenkrommend, alsof de ploeg helemaal niks van het Slavia Praag-echec geleerd had. Ook al winnen we deze wedstrijd met 1-8, beide wedstrijden waren goed vergelijkbaar. Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, als de eerste treffer uitvalt. Kijk, een PSV raakt nooit in paniek, weet dat die bevrijdende treffer heus wel komt. Maar als bij Ajax de openingstreffer lang uitblijft, gaat de ploeg heel verkrampt spelen. Hoe komt dit? Want dit zal dit seizoen vast nog voor meer problemen zorgen!
Gemis aan vertrouwen.. gemis aan routine in het spel.. ik denk dat het er vanzelf wel insluipt..
pi_52520773
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Dit is al jarenlang een probleem helaas. Pas als ze achter komen gooien ze alle schroom van zich af en dan is het meestal al te laat.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:19:43 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52520877
Volgens De Telegraaf wil Albert Riera dolgraag de overstap naar Ajax maken. De vleugelaanvaller van Espanyol

Die hebben we toch genoeg????
pi_52520883
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 07:48 schreef Badabingea het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd, versterkingen zijn zeker nog gewenst. Maar om nou meer dan 10 miljoen voor die Spanjaard te gaan neerleggen, ik weet het niet hoor.
pi_52520889
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef peaceman het volgende:
Volgens De Telegraaf wil Albert Riera dolgraag de overstap naar Ajax maken. De vleugelaanvaller van Espanyol

Die hebben we toch genoeg????
Hij kan ook linkshalf spelen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:22:31 #100
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52520926
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij kan ook linkshalf spelen.
Volgens mij lag het probleem in het midden, niet op de zijkanten
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:26:02 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52520986
Zal wel een soort van 4-4-2 worden dan, met Klaas Jan Huntelaar en Luis Suarez voorin en een aanvallende links- en rechtsbuiten aan de zijkanten van het middenveld, géén tien dus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52521016
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Volgens mij lag het probleem in het midden, niet op de zijkanten
Mocht hij komen gaat Ajax ook tactisch anders spelen, denk ik. Dat werd wel aangegeven toen Sneijder werd verkocht, dat de kans bestond dat Ajax net iets anders gaat voetballen, dan met Sneijder.

Dan zou je zoiets krijgen:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
---------Gabri-----------Heitinga----------------
Kennedy----------------------Riera--------------
------------Huntelaar -------Suarez-------------
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:33:23 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52521081
Is de samenvatting nog ergens terug te kijken?
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:50:30 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52521360
Met de huidige selectie zou ik zo gaan spelen:

Ajax speelde gisteren ook een deel van de wedstrijd zo, Luis Suarez moet ook de vrijheid hebben om zowel links als rechts van KJH op te duiken, dat komt de creativiteit van Ajax alleen maar ten goede!
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:55:07 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52521450
Al met al was het leuk gisteren, maar de eerste 30 min was wel duidelijk hoe je Ajax kan bestrijden helaas, het is dat ze het niet lang volhielden door gebrek aan kwaliteit, maar een betere ploeg kan het Ajax nog flink lastig gaan maken.

Ben ietsjes optimistischer dan voorheen, vooral door Suarez eerlijk gezegd, dat zijn toch spelers die het leuk maken om naar te kijken.

Davids mis je toch te erg vind ik, maar daar komt toch niemand voor. En verder begrijp ik niets van HtC met zijn Colin voorkeur, het was geen totaal drama gisteren maar dat mag dan ook wel tegen DG. Maar vd Wiel is volgens mij toch stukken beter.

We zullen het zien, maar ik hoop toch nog stiekem op 2 aankopen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52521480
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:33 schreef peaceman het volgende:
Is de samenvatting nog ergens terug te kijken?
Ajax.nl uiteraard.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52521568
Weer een basisplaats voor Colin gisteren. Ik mis geloof ik iets; ik hoop alleen dat van der Wiel niet wordt belemmerd in zijn ontwikkeling door Colin.
pi_52521596
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weer een basisplaats voor Colin gisteren. Ik mis geloof ik iets; ik hoop alleen dat van der Wiel niet wordt belemmerd in zijn ontwikkeling door Colin.
Je mist niks hoor. Colin is een vriendje van Ten Cate die zogezegd voor de breedte is gehaald, terwijl je tijdens de voorbereiding al van verre zag aankomen dat die jongen een basisplaats ging krijgen. Ik zie liever ook Van Der Wiel, maar het zal wel te maken hebben met het "Ik mag je-gehalte".
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:06:10 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52521640
Zou Jurgen Colin de liedjes die over hem gezongen werden gehoord hebben?

En zo ja, hoe zou hij ze hebben opgevat?
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:07:18 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52521655
Snap dat ook echt niet hoor, Colin de voorkeur geven is wederom een goeie speler wegpesten. vd Wiel, AZ of PSV, zeg het maar?
Get woke, go broke!
pi_52521672
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Je mist niks hoor. Colin is een vriendje van Ten Cate die zogezegd voor de breedte is gehaald, terwijl je tijdens de voorbereiding al van verre zag aankomen dat die jongen een basisplaats ging krijgen. Ik zie liever ook Van Der Wiel, maar het zal wel te maken hebben met het "Ik mag je-gehalte".
Ik zag hem woensdag in 15 seconden vier fouten maken. Eerst liet hij zich wegzetten, toen verspeelde hij de bal, toen liet hij zich passeren en toen veroorzaakte hij een vrije trap op een lullige plaats. Je moet er niet aan denken dat hij dat doet tegen ploegen als Real Madrid, zeker nu die sinds kort een nieuwe middenvelder hebben die nogal goed kan trappen
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:08:42 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52521689
quote:
Het is zonneklaar dat ook Afellay ooit in een grote competitie terecht gaat komen, hoewel hij zelf nooit al te veel los laat over zijn toekomstplannen.

Na de wedstrijd tegen Heracles beperkte de speler zich tot de opmerking dat iedere voetballer zijn ambities heeft. Hij heeft een contract in Eindhoven tot 2009. Vorig seizoen wilde PSV dat graag openbreken, maar die besprekingen leidden toen niet tot een vernieuwde overeenkomst.

In Almelo liet Afellay zelfs heel voorzichtig doorschemeren dat hij ook over een buitenlands avontuur zou nadenken als zich voor 1 september - de dag dat de transfermarkt sluit - een mooie kans voordoet.
Als je in Noord-Brabant speelt, is een overstap naar Ajax ook een soort van buitenland.
pi_52521691
Maar nu vind ik ook weer niet dat je Colin daar op moet aankijken. Die jongen doet gewoon zijn best, en heeft misschien niet het Ajax-niveau...maar hij kan er niets aandoen dat Ajax hem haalt. Je kan dus eigenijk alleen Ten Cate wat verwijten in deze.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:10:13 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52521711
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Maar nu vind ik ook weer niet dat je Colin daar op moet aankijken. Die jongen doet gewoon zijn best, en heeft misschien niet het Ajax-niveau...maar hij kan er niets aandoen dat Ajax hem haalt. Je kan dus eigenijk alleen Ten Cate wat verwijten in deze.
Tja, opzich is dat zo natuurlijk. Maar hij blundert soms wel heel erg opzichtig terwijl ik niet geloof dat hij echt niet kan voetballen.

Maar het is een vage zet van Htc.
Get woke, go broke!
pi_52521719
quote:
Juist, die liedjes over hem vind ik dan ook een beetje sneu, eerlijk gezegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:11:55 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52521736
quote:
Sowieso dat hij hem koste wat het kost laat staan, andere spelers wisselt hij als ze verzaken, maar Jurgen Colin lijkt net even iets meer krediet te hebben.
pi_52521788
Natuurlijk kun je Colin niet verwijten dat hij speelt. Het is Ten Cate die hem opstelt en we zullen moeten wachten tot hij het licht gaat zien.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:19:16 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52521854
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Natuurlijk kun je Colin niet verwijten dat hij speelt. Het is Ten Cate die hem opstelt en we zullen moeten wachten tot hij het licht gaat zien.
Vond een paar dingen duidelijk beter gaan dan tegen Slavia van Henk's kant. Hij wisselde eindelijk eens een speler in de rust zodat zijn opvolger een beetje in de wedstrijd kan komen. Hij wisselde Urby ook nog. En hij dwong KJH die penalty te nemen, goeie dingen.

Jammer dat hij dan moedwillig een betere speler op een positie aan de kant houdt voor een eigen aankoop. Dat is zo typisch trainers gedrag. Mijn aankoop moet spelen!

Al met al moet hij zich denk ik in 2 wedstrijden gaan bewijzen nu, H'veen is de eerste echte confrontatie in de competitie en Slavia praag kan het seizoen maken of breken. I
Get woke, go broke!
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:19:37 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52521864
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Juist, die liedjes over hem vind ik dan ook een beetje sneu, eerlijk gezegd.
Dat is nou Amsterdamsche humor, al zo oud als de weg naar Rome.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:03 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52521891
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is nou Amsterdamsche humor, al zo oud als de weg naar Rome.
Idd, net als het "Ajax publiek! Ajax publiek!" zingen .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')