Precies, ik zie voor hem in de basis nog geen plek. Hadden ze eigenlijk moeten verhuren, dat hij een seizoen lang rustig bij een club als Heracles kan spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:36 schreef Wooldoor het volgende:
Juist tegen clubs als de Graafschap zijn wedstrijden waar hij zich kan laten zien zonder kritieke fouten te maken. Ook goed voor zijn vertrouwen natuurlijk.
Nee, al veel eerder velengen zei ik, voor de zomer zelfs. Wat heb je te verliezen behalve een redelijk salaris?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Corksterr het volgende:
Een aantal mensen roepen nu weer dat ze graag zouden zien dat Maduro verlengt, na één goeie invalbeurt tegen een club als de Graafschap. Mij overtuigt hij voorlopig nog niet, maar dit is een begin.
Ja wat dan ik ben nu echt niet ineens in de hosanna sfeer. Het was een leuke overwinning, goed voor het zelfvertrouwen niets meer en niets minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef BonJovi het volgende:
ja preciesen niks zeggen over Ajax, maar dat de graafschap niks voorsteld enzo
Gelukkig kan hij dan ook nog eens fantastisch voetballenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
SuarezOver 3 weken gelooft al niemand hem meer....
Hehe ja word het net machlas. Maar dat zal tencate er wel uit proberen te krijgen lijkt me.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef blonchi het volgende:
Mijn Surinaamse buurman net:
"Weet je wat Suarez? Een 8-1 nederlaag!"
Jeweettog KNJB, dus laat hem maar vallequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:‘Riera wil dolgraag naar Ajax’
Volgens De Telegraaf wil Albert Riera dolgraag de overstap naar Ajax maken. De vleugelaanvaller van Espanyol vertelde vorige week op een persconferentie dat een vertrek niet aan de orde was, maar dit zou allemaal bij het spel horen.
“Hij wil graag, maar Espanyol heeft de hakken in het zand gezet”, licht technisch directeur Martin van Geel in de ochtendkrant toe. “Op dit moment wensen ze niet te onderhandelen. We hopen deze week nog op een opening bij Espanyol, anders kijken we verder.”
Trainer Henk ten Cate liet gisteren na de overwinning bij De Graafschap (1-8) al weten dat hij goede hoop heeft op de transfer van de 25-jarige Spanjaard. "Ik snap wel dat hij zegt niet weg te willen bij Espanyol. Anders heeft hij geen leven meer in Spanje. Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil.”
Espanyol-voorzitter Daniel Sánchez Llibre lijkt geen spel te spelen en wil Riera niet uit het Estadio Olímpico Lluis Companys laten vertrekken. Een officieel bod van zes miljoen euro werd van de tafel geveegd, terwijl ook een bod van tien miljoen de preses niet op andere gedachten bracht. De oud-speler van Real Mallorca en Bordeaux is een van de steunpilaren van het elftal van Ernesto Valverde.
Alles beter dan Urby als linksbback - en ZEKER in internationale wedstrijden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:58 schreef Enchanter het volgende:
Mods die m'n TVP weghalen
Misschien is het niet eens zo een slecht iedee , om Maduro lekker linkshalf te laten spelen en Urby linksback voorlopig
valt me mee dat hij nu nog geloofd werdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Gemis aan vertrouwen.. gemis aan routine in het spel.. ik denk dat het er vanzelf wel insluipt..quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens waren de eerste 35 minuten gisteren tenenkrommend, alsof de ploeg helemaal niks van het Slavia Praag-echec geleerd had. Ook al winnen we deze wedstrijd met 1-8, beide wedstrijden waren goed vergelijkbaar. Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, als de eerste treffer uitvalt. Kijk, een PSV raakt nooit in paniek, weet dat die bevrijdende treffer heus wel komt. Maar als bij Ajax de openingstreffer lang uitblijft, gaat de ploeg heel verkrampt spelen. Hoe komt dit? Want dit zal dit seizoen vast nog voor meer problemen zorgen!
Dit is al jarenlang een probleem helaas. Pas als ze achter komen gooien ze alle schroom van zich af en dan is het meestal al te laat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens waren de eerste 35 minuten gisteren tenenkrommend, alsof de ploeg helemaal niks van het Slavia Praag-echec geleerd had. Ook al winnen we deze wedstrijd met 1-8, beide wedstrijden waren goed vergelijkbaar. Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, als de eerste treffer uitvalt. Kijk, een PSV raakt nooit in paniek, weet dat die bevrijdende treffer heus wel komt. Maar als bij Ajax de openingstreffer lang uitblijft, gaat de ploeg heel verkrampt spelen. Hoe komt dit? Want dit zal dit seizoen vast nog voor meer problemen zorgen!
Ik ben benieuwd, versterkingen zijn zeker nog gewenst. Maar om nou meer dan 10 miljoen voor die Spanjaard te gaan neerleggen, ik weet het niet hoor.quote:
Hij kan ook linkshalf spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:19 schreef peaceman het volgende:
Volgens De Telegraaf wil Albert Riera dolgraag de overstap naar Ajax maken. De vleugelaanvaller van Espanyol
Die hebben we toch genoeg????
Volgens mij lag het probleem in het midden, niet op de zijkantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |