Ik verdenk jou er ook van dat je stiekem een beetje Ajacied bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie overwinning heren
Alleen ben ik bang dat jullie weer geen kampioen worden, want die schijtclub uit Eindhoven speelt weer net zo als vorig jaar. Tijdrekken in Almelo
Het kampioenschap is jullie gegund na wat ik vandaag gezien heb.
Wat ik me afvraag waarom heb jij Ronaldinho in je avatarquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mooie overwinning heren
Alleen ben ik bang dat jullie weer geen kampioen worden, want die schijtclub uit Eindhoven speelt weer net zo als vorig jaar. Tijdrekken in Almelo
Het kampioenschap is jullie gegund na wat ik vandaag gezien heb.
Op de bank zit misschien wel het grootste verdedigende talent van Nederland. Onbegrijpelijk dat hij op de bank zit en niet in de basis stond vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef devv05 het volgende:
Ach, zo wordt psv toch al jaren kampioen. Ik schat onze kansen ook nog steeds niet heel hoog in. Als je ziet dat een speler als Colin al in de basis staat durf je niet eens naar de bank te kijken wat daar nog zit. Onze selectie is gewoon (weer) niet breed genoeg.
Weddenschap verloren. Real stond 3-1 achter en ik zei: als ze dit nog winnen loop ik een jaar met een Ronniequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag waarom heb jij Ronaldinho in je avatar![]()
Dat was toch al een beetje bekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er ook van dat je stiekem een beetje Ajacied bent
HAFC je eerste cluppie en Ajax je tweede? Net zoals mij, alleen dan precies andersom.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was toch al een beetje bekend?
Dat heb je goed. Ik bezoek ook regelmatig een potje van Ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er ook van dat je stiekem een beetje Ajacied bent
HAFC je eerste cluppie en Ajax je tweede? Net zoals mij, alleen dan precies andersom.
Je ziet toch echt wel het verschil tussen een psv met en zonder Cocu. Er was geen lijn in te ontdekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef devv05 het volgende:
Ach, zo wordt psv toch al jaren kampioen. Ik schat onze kansen ook nog steeds niet heel hoog in. Als je ziet dat een speler als Colin al in de basis staat durf je niet eens naar de bank te kijken wat daar nog zit. Onze selectie is gewoon (weer) niet breed genoeg.
Ja, er waren enorm veel communicatiefouten. Gomes was ook erg pissig daarover. Alcides is geen held en ook het centrum wankelt na het vertrek van Alex.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je ziet toch echt wel het verschil tussen een psv met en zonder Cocu. Er was geen lijn in te ontdekken.
De verdediging is door Heracles niet echt op proef gesteld, maar dat staat volgens mij ook vrij wankel.
Ah ok, weet ik dat ook weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Ik bezoek ook regelmatig een potje van Ajax
Alleen dat eerste is wat overdreven.
Maar met die club uit Eindhoven heb ik niets, ik hou van mooi voetbal.
Al (minstens?) 3 jaar niet meer gewonnen inderdaad. Belachelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Maar goed, een van de makkelijkste wedstrijden van het seizoen gehad, volgende week een van de moeilijkste.
Tegen Willem II heeft Ajax het niet verneukt. 0-2 daar winnen was prima. Tegen RKC heeft Ajax het ECHT laten liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi voetbal tegen de graafschap
Probeer is wat te presteren in de CL of in de UEFA... jullie verneuken het de laatste tijd wanneer het ECHT moet. (willem 2, laatste wedstrijd vorig seizoen)
A) Waarom heb je daar in godsnaam zo lang over gedaan enquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef Noshiba het volgende:
JODEN!!!
net terug uit doetichem xD
was leuk, redelijk gezellig
ik wil alleen weten wie er nou tikken kregen op t einde want dat kon ik niet echt zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |