quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Van Fessem moet het eredivisieniveau gewoon aankunnen. Van Peppen maakte een paar fikse blunders, maar het was zijn debuut in de eredivisie. Ik denk dat hij het wel kan dus ik geef hem nog even tijd. Meer ben ik net na het zien van de samenvatting geschrokken van het slechte positiekiezen van Keller en Schuurman. Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.
1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
Viel me net ook op bij Voetbal insite. Of onze spelersgroep beter is dan VVV en Excelsior moet ik nog maar eens zien. Ik verwacht het wel maar dat moeten ze nog maar eens laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.
1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
Mee eens. Het is misschien maar goed dat we deze wedstrijd als eerste hebben gehad, nu kan het alleen nog maar beter worden.quote:
Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief. Toch ben ik het met je eens dat de Graafschap beter is dan b.v. Venlo.quote:
Klopt, slappe hap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief.
Eerlijk gezegd zou het een schande zijn als jullie niet op jullie sloffen van ons winnen in een thuiswedstrijd, maar een uitslag staat nooit van tevoren vastquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Zondag tegen Grunn.. ben benieuwd.
Leuk dat jullie er weer bij zijn.![]()
Bijna niet voor te stellen dat 10 jaar geleden de rollen waren omgedraaid; wij de goede middenmoter die hoopte op Europees en jullie vechtend tegen degradatie. Paar leuke overwinningen gehaald bij jullie en ik kan me een incident met Erwin Koen herinneren, die kreeg rood voor natrappen waarna wij met 1-4 of zoiets wonnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
ondanks de 1-8 ga ik niet uit van een eenvoudige overwinning van FC Groningen. Natuurlijk moeten we winnen, maar de Graafschap is nog altijd een lastig in te schatten ploeg en zal zeker wat recht willen zetten na gisteren.
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..quote:
En daarna naar Utrechtquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..
utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.quote:
Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.
Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploegquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
man man man, ik doel helemaal niet op het feit dat de Graafschap een pauperploeg is ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef DAMH het volgende:
[..]
Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploeg![]()
Je praat nu net alsof jullie Feyenoord of ajax zijn![]()
Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...
Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoenquote:Een slechte start is ingecalculeerd (1-8 niet natuurlijk) en als die pot tegen VVV maar gewonnen wordt komt het wel goed, in de zin dat we niet rechtstreeks degraderen
Bedankt voor deze opbeurende woordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!
[..]
Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoen
Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende woorden![]()
Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...quote:Blij met dat ene puntje?
...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.
[..]
Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...
Welke 6?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntje
Succes komend seizoen, op 6 matchen na
Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je in de 91'ste minuut een doelpunt tegen krijgt en dan een minuut daarna weer?
Kan iemand mij uitleggen waarom je met 1-8 verliest en maar 1 gele kaart pakt?
Kan iemand mij uitleggen waarom wij zogenaamd beter zijn dan VVV en Excelsior die toch beter resultaten halen?
Kan iemand mij uitelleg waarom de spelers niet snappen dat je ELKE wedastrijd keihard moet knokken voor elke meter?
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Twente en Feyenoord. Niet verder vertellen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Welke 6?
Twee keer tegen jullie. En dan nog vier dus
Hier moet je alleen maar blij om zijn. Zo breed is onze selectie niet. Wat de andere punten betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je met 1-8 verliest en maar 1 gele kaart pakt?
Nee, zelfs de enigste gele kaar die we kregen scheen twijfelachtig te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
Sorry hoor, maar die gele kaartquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
Just my words.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?
Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.
Wat een prutscheids die wel heel toevallig altijd in ons nadeel fluit.
In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.
Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
Het zal zeker moeten ja en het kan denk ik ook best. Maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.
Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
Misschien juist door die zware trainingen? Als ik het hier zo lees kon De Graafschap het eerste half uur aardig meekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.
Ik hoop alleen dat De Jonge die lamlendigheid er een keer uitkrijgt, vorig jaar is het ook een aantal keren gebeurd dat we na een tegentreffer er meteen nog 1 of 2 tegenkregen. Op dat niveau viel dat soms nog wel goed te maken maar dat gaat in de eredivisie niet lukken.
Interesseert me niks dat hij in de voorbereiding niks heeft laten zien. De basis van zondag deed het in de voorbereiding aardig en die bakten er helemaal niks van. Hij is de man van de opening, gewoon in de basis ermee. Slechter kan het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.
Even terug komend op die paniek. Die is er niet. Ik vind dat iedereen te gelaten reageert. Als je met 1-8 klop krijgt mag je best wat amok maken.
Balans bewaren doe je centraal en niet op links. Er zal er 1 moeten wijken inderdaad en dat is minder, maar anders blijf je met het tekort aan creativiteit kampen. Schöne heeft in mijn ogen overigens altijd een basisplaats, tenzij hij echt verschrikkelijk uit vorm is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slechter kan wel.
Vidarsson bewaard juist de balans op het midden. Dan ga je dus Schöne eruit halen ten faveure van vd Sloot? Lijkt mij kwaliteitsverlies.
Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hese kan juist niet centraal achterin.
Misschien vreemd, maar ik ben voor een centraal verdedigingsduo van Keller en Bus.
We kunnen nu een pure mandekker opstellen. Dat kan Bus wel. Hij verzoop vorig jaar omdat hij het spel moest maken. Sowieso moet Volmer eruit. Keller en Vidarsson kan ook nog. Middenveld klopt wel aardig zo.
Als Vidarsson naar achter schuift zou ik het middenveld zo doen:
---------Schöne----------
Ouweland---Schuurman
-----------Hese------------
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Meijer er in kwam. Ik weet dat z'n oma lekkere ballen maakt, maar nu moet die bullshit is afgelopen zijn. Die kerel komt tekort voor betaald voetbal.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n Hyves:
http://playon.hyves.nl/
Play on Hese
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n Hyves:
Play on Hese
Als Vidarsson niet achterin staat gaat hij op de plek van Joep. Ik zie het niet zitten met Volmer. Mooie kerel, maar hij kan het IMHO niet meer aan. Met Keller en Bus/Vidarsson hebben we een beter centrum.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mij
Die voetballers kunnen zichzelf altijd zo lekker voor lul zetten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n Hyves:
Play on Hese
Als je na VVV op vier punten staat mag je echt blij zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Borizzz het volgende:
Wat een bak afgelopen zondag.
Eerst dat gedoe met de SCC (die ik nog niet ontvangen heb) en dan ook nog ns 1-8![]()
Maar ik heb een goed eerst half uur gezien waarbij ik zowaar wat hoop kreeg. Met de 0-2 bij rust accepteer je een nederlaag, maar 6 tegendoelpunten in de 2e helft is echt niet nodig.
Nu komen twee lastige uitwedstrijden, laten we hopen op 1 of 2 puntjes, dan kunnen we er tegen VVV vol tegen aan.
Toch een hoop geblesseerden. Als V/D Laak, Berg en Nevland er niet bij zijn scheelt toch een slok op een borrel....quote:Personele problemen bij FC Groningen
23/8/2007 9 :25
FC Groningen-trainer Ron Jans is opgezadeld met een groot aantal geblesseerde spelers. Behalve Erik Nevland, die vandaag wordt geopereerd, mist Jans vijf spelers.
Zeker is dat ook Rasmus Lindgren (hamstring, foto), Koen van de Laak (hersenschudding) en Marnix Kolder (lies) zondag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap niet van de partij kunnen zijn.
Doordat ook de beschikbaarheid van Goran Lovre (knie) en de meest recente aankoop Marcus Berg (hamstring) zeer twijfelachtig is, dreigt een spitsenprobleem bij FC Groningen.
Opkomend talent Stefan Nijland moet het als spits voorlopig nog van invalbeurten hebben. De club wil een nog niet gearriveerde spits aantrekken, zegt Jans in de nieuwe Voetbal International, zodat er een gezonde concurrentiestrijd ontstaat. De trainer: 'Hij moet wel iemand zijn die wil vechten voor zijn plek, maar geen onvrede toont als hij een keer op de bank terechtkomt.'
Ben ik een nepsupporter als ik hier ook voor teken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dan nog...
Ik zet in op 2-1
quote:
Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso nep he, ik sta niet meer bij de kids op de Spinnekop![]()
Dat ervoor tekenen is misschien overdreven, maar ik zal niet gaan janken als we met 2-1 verliezen. Lijkt me een prima opstapje naar een puntje in Utrecht
Je tekent niet voor een overwinning? Ik wel, hoe beroerd er ook gespeeld is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.
Ligt er aan hoe die 2-1 tot stand is gekomen. Een 2-1 met 100% inzet teken ik voor, maar ik teken voor geen enkele uitslag vantevoren.
Ik ook, vreemd dat de Groot niet sowieso de voorkeur krijgt boven Tarva.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef Borizzz het volgende:
Tarvajarvi is voor morgen onzeker. Fung a Wing speelt i.p.v. van Peppen.
Hoop op een betere wedstrijd dan vorige week, zodat er een stijgende lijn zichtbaar is.
heb trouwens vandaag (eindelijk) mijn SCC binnen gekregen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd..
Ik heb bijna niets van de wedstrijd gezien, maar op de radio zeiden ze dat het verdiend is.
Goede overwinning.
Helaas is hij de komende weken er nog niet bij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Nevland weer snel terug is want die werd aardig gemist.
Lol, opzich toch wel mooi ditquote:
zuchtquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
wordt het niet hoor, don't worry.
Ik heb er zin an.
ga maar eens die kant op.![]()
Inderdaad alles wat je in Utrecht kan pakken is bonus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Borizzz het volgende:
Onverwachte zege. Ik zag dat ook Groningen zeker in de 1e helft grote kansen kreeg.
Maar mooi dat we na 2 wedstrijden 3 punten hebben. Ongeacht het resultaat tegen Utrecht van volgende week, hadden veel mensen 3 punten na 3 wedstrijden niet verwacht.
Dan wordt het lastig. Groningen in de eerste helft toch wel 4/5 kansjes maar in de tweede helft zowat NUL. Ben ik niet gewend van GRUNN en Berg had die 1-0 er best in mogen schieten. Als je dat niet doet help je de graafschap natuurlijk in het zadel.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
zucht![]()
mja, als ze er zelf geen zin an hebben en de Graafschap wel..
Hopen dat van Peppen en Fung a Wing het voldoende kunnen opvangen.quote:Fränkel niet haalbaar voor De Graafschap
De Graafschap heeft de afgelopen tijd getracht om Purrel Fränkel over te nemen van Vitesse, maar volgens trainer Jan de Jonge komt er voorlopig geen nieuwe speler bij.
Fränkel is in Arnhem overbodig. De verdediger was al eerder actief bij De Graafschap en was toen altijd een betrouwbare linksback. De financiën van de Doetinchemse club laten het echter niet toe om de Vitessenaar over te nemen.
Bron: De Gelderlander
Nope. Ik ben benieuwd wat het wordt in Utrecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Utrecht?
Klopt, niet in de minste plaats omdat het tot nu toe toch echt de zwakste plek van het elftal was. Ik vond Purrel ook altijd een sympathieke speler om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef Sensation89 het volgende:
Goede versterking. Hij kan volgens mij ook aanvallend goed uit de voeten. Weer prima werk van Han!
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.quote:Haarlem ziet definitief af van Sissing.
Hoewel de clubs er al uit waren ziet Haarlem er toch af om Kevin Sissing een contract aan te bieden. Dit is te lezen op de officiele website van FC Haarlem:
HFC Haarlem zal Kevin Sissing geen contract aanbieden. Hoewel De Graafschap, de huidige club van Sissing, er al uit was met de roodbroeken, heeft de clubleiding hier na een aantal gesprekken toe besloten vanwege twijfels of de 21-jarige speler toe is aan deze stap. Bovendien heeft trainer Jan Zoutman van HFC Haarlem aangegeven dat hij voldoende vertrouwen heeft in de aanvallers die momenteel bij de selectie zitten. Sissing kwam in vier seizoenen 20 maal uit voor De Graafschap en scoorde daarin twee maal.
Bron: www.fchaarlem.nl
Altijd gezellig, utrecht uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Utrecht?
Ik ook, puntje is ook goed trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Altijd gezellig, utrecht uit
Hoop op een mooie overwinning voor jullie
Waarom speelt hij niet in de basis dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.
Zolang utrecht maar niet wintquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ook, puntje is ook goed trouwens
De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Waarom speelt hij niet in de basis dan?
Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?
Ik vind hem een prima speler ja. Daarmee zeg ik toch niet dat hij in de basis hoort? Hij is naar mijn mening een prima speler voor de positie waar hij nu in verkeerd (4e spits). Waarbij het mij niet zou verbazen als hij in de toekomst de standaard vervanger wordt van Powel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:43 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.
Hij is pas 21..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:07 schreef Sensation89 het volgende:
Ik snap nou juist niet wat ze in hem zien en waarom ze hem zo lang houden. Hij zit al jaren bij de selectie maar breekt nooit door. Straks op zn 30e is hij nog 4e spits.
Blijkbaar is Berger wel tevreden over Fung a Wing en van Peppen.quote:Purrel Fränkel op huurbasis naar De Graafschap
De Graafschap huurt voor de rest van dit seizoen Purrel Fränkel van Vitesse. Fränkel, op alle posities aan de linkerkant inzetbaar, keert na een afwezigheid van vijf jaar terug bij de Superboeren. Tussen 1998 en 2002 droeg Fränkel al 107 keer het shirt van De Graafschap en scoorde in die duels precies éénmaal. In totaal kwam hij al tot 344 competitiewedstrijden.
In reactie op de terugkeer van Purrel Fränkel (30) op De Vijverberg laat directeur voetbalzaken Han Berger het volgende weten, tegenover www.degraafschap.nl. “Wanneer we Kevin Sissing zouden verhuren, zou er budgettair ruimte ontstaan, voor een nieuwe speler. De verhuur ging echter niet door en daardoor kwam ook de komst van Fränkel naar De Graafschap in een ander perspectief te staan.”
Toch kwamen alle partijen tot een oplossing en speelt Fränkel dit seizoen op huurbasis in het, voor hem niet onbekende, blauw-wit. Berger: “Fränkel wilde zelf graag terugkeren en heeft daarvoor ook een behoorlijk offer gebracht. Daarnaast toonde Vitesse zich bereidwillig.”, aldus Berger.
Fränkel is niet gehaald als de nieuwe linksachter van De Graafschap. “We hebben al twee spelers die daar kunnen spelen, dus dat zou onlogisch zijn. Hij heeft de laatste jaren bewezen op alle posities aan de linkerkant uit de voeten te kunnen en die waren nog wat onderbezet.”
Die conclusie moet je niet te snel trekken, al hoop ik wel dat ze erin blijven. Zolang het niet ten koste gaat van mijn cluppie.quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
Ik denk dat Utrecht en Excelsior het heel moeilijk gaan krijgen en de Graafschap moet gaan voor een 14e positie ofzo..quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
quote:De Groot op 'Coen Dillen' schema
Donny de Groot scoorde in drie wedstrijden al vier doelpunten voor De Graafschap. Hij staat in de top van de topscorerlijst van de eredivisie.
"Daar ben ik helemaal niet mee bezig", zegt De Groot. "Het is wel bijzonder dat ik zoveel scoor. Zoveel kansen krijgen we tenslotte niet. Of ik denk aan het recordschema van Coen Dillen?(43 goals, red.) Nee, helemaal niet."
Scoren tegen Utrecht is bijzonder voor De Groot. "Ik heb een FC Utrecht hart. Dat is logisch, want ik heb hier zes jaar gespeeld. Hier scoren vind ik nog steeds heel speciaal."
Bron: Omroep Gelderland
Eerste kwartier speelde Utrecht goed, daarna was het echt slecht. De Graafschap had het in 't begin moeilijk, maar daarna bleven ze makkelijk overeind. Alleen twee onnodige kutgoals die uit de lucht kwamen vallen. Daarna bleef de Graafschap doorknokken en na de 2-1 kon de 2-2 niet uitblijven. Ze hebben zeer aardig gespeeld, en het was gewoon verdient...quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
Knap resultaat maar meer ook niet. Beetje toevallig gelijk gespeeld. Er was enorm weinig drang naar voren, het was dat Utrecht zo ontzettend slecht speelde en daarom zeker een terecht eindresultaat.
Snap niet waarom Tarva er niet eerder in wordt gezet.
Qua punten gaat het goed maar qua spel
Tarva speelt tot nu toe zeer matig.Helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
Knap resultaat maar meer ook niet. Beetje toevallig gelijk gespeeld. Er was enorm weinig drang naar voren, het was dat Utrecht zo ontzettend slecht speelde en daarom zeker een terecht eindresultaat.
Snap niet waarom Tarva er niet eerder in wordt gezet.
Qua punten gaat het goed maar qua spel
Dat is wel treurig inderdaad. Zo'n uitkaart helpt ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2007 21:15 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
http://i3.tinypic.com/4r90713.jpg Uitvak moet wel voller
Uitkaart werk idd niet, maar het beleid in Utrecht staat ook niet als uitnodigend voor uitsupporters bekend...quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat is wel treurig inderdaad. Zo'n uitkaart helpt ook niet natuurlijk.
Meer dan FCDBquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel punten haalden jullie afgelopen seizoen?
Je maakt je toch nog geen ilusies terror? Vorig jaar begonnen jullie ook zo goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok nog 68 te gaan dus.
We hebben het wel op het einde een beetje laten lopen he, 4 potjes voor het einde kampioenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok nog 68 te gaan dus.
Die uitkaart heeft er weinig mee te maken, bij ons is het altijd bedroevend. Tenzij er wat op het spel staat, dan is iedereen ineens boos als het uitverkocht is. Kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Maar wie weet, als we nu eens zo blijven presteren in uitwedstrijden wordt de animo wat groter. Tenslotte zijn we nooit verwend geweest met uitwedstrijden in de eredivisie (op 97/98 na, maar toen ging het thuis kut) met 16 nederlagen en 1 ongelukje (winst) per seizoenquote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat is wel treurig inderdaad. Zo'n uitkaart helpt ook niet natuurlijk.
inderdaad, we kampten zelfs met een uit-syndroom de laatste jaren. Trouwe supporters gaan dan wel maar de vaders met kinderen niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die uitkaart heeft er weinig mee te maken, bij ons is het altijd bedroevend. Tenzij er wat op het spel staat, dan is iedereen ineens boos als het uitverkocht is. Kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Maar wie weet, als we nu eens zo blijven presteren in uitwedstrijden wordt de animo wat groter. Tenslotte zijn we nooit verwend geweest met uitwedstrijden in de eredivisie (op 97/98 na, maar toen ging het thuis kut) met 16 nederlagen en 1 ongelukje (winst) per seizoen
Vorig jaar begonnen we minder (speelden we er van de eerste 5, 2 gelijk) en wonnen we uiteindelijk met flinke mazzel nog de eerste periode. Is nu wel anders. Maar we worden geen kampioen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je maakt je toch nog geen ilusies terror? Vorig jaar begonnen jullie ook zo goed![]()
In 96/97, met allemaal papa's en kinderen die stiekem voor Ajax waren, gesponsord door de net geopende Achterhoek-Arena... Helemaal niks om trots op te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef Roberto258 het volgende:
Ajax uit ooit met 55 bussen...
Precies, maar het helpt er dus ook niet aan mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die uitkaart heeft er weinig mee te maken
Nu al 1 van de belangrijkste wedstrijden. Ik verwacht een open wedstrijd waarbij de Graafschap uiteraard met niets minder dan de winst genoegen mag nemen.quote:Op zondag 9 september 2007 11:10 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nou, nog 6 dagen en dan thuistegen VVV. Die ploeg ligt ons wel, hebben we vorige jaren vaak van gewonnen, zowel uit als thuis. Echter dit wordt een hele andere wedstrijd, beide ploegen moeten eigenlijk winnen en wij zijn nu favoriet (zal niet vaak gebeuren dit seizoen). VVV heeft een prima aanval, leuke ploeg met creatieve spelers. Alleen tactisch en verdedigend vrij zwak. Als iedereen zijn normale niveau haalt bij ons en we goed gegroepeerd blijven spelen verwacht ik wel een 2-1 of 3-1 zege.
De Graafschap ziet het belang van Schöne blijkbaar ook inquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Met de anti-voetbal opstelling van vorige week wel.
Schöne buiten de basis laten... Wat denkt ie wel niet
quote:Weer nieuw contract Schöne bij De Graafschap
11/09/2007 16:42
De Graafschap is zó tevreden met Lasse Schöne, dat De Superboeren de verbintenis van de Deen hebben opengebroken en verlengd. Het nieuwe contract loopt tot medio 2010.
Schöne is bezig met zijn tweede seizoen in dienst van De Graafschap. In de zomer van 2006 verliet de middenvelder SC Heerenveen voor De Vijverberg, waar hij voor één jaar tekende.
De 21-jarige Deen groeide bij De Graafschap uit tot een vaste waarde en speelde 36 competitieduels mee. In maart 2007 verlengde de club dan al het contract van Schöne tot medio 2008. In de huidige competitie was hij alle drie wedstrijden van de partij voor de ploeg van coach Jan de Jonge.
Uitstekende zet weer van Berger en co, Schöne is een echt groeibriljantje!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
De Graafschap ziet het belang van Schöne blijkbaar ook in![]()
[..]
Hallo, 4 punten uit 2 uitwedstrijden en dan nog zeuren?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Met de anti-voetbal opstelling van vorige week wel.
Schöne buiten de basis laten... Wat denkt ie wel niet
Bier op de tribune???quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef xJapser het volgende:
Ach zeikerds houd je altijdVanavond weer ouderwets bier op de tribune!!! woei.
Ja dat dacht ik dus , had het via via gehoord....niet dusquote:
Nou, dat riepen wij op de tribune ook ja. Die Amrabat is echt een goede voetballer, maar de Graafschap voetbalde alsnog stukken beter.....quote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ramadan redt de Graafschap of is dat overdreven?
Idd, dik verdiende overwinning, Amrabat kan idd wel lekker ballen. Wel jammer van die 2 tegengoals. Volgende week maar eens nummer 1 van Gelderland wordenquote:Op zondag 16 september 2007 11:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Nou, dat riepen wij op de tribune ook ja. Die Amrabat is echt een goede voetballer, maar de Graafschap voetbalde alsnog stukken beter.....
Moet je nagaan hoe goed jullie wel niet zijn! 1-8 winnen bij een ploeg die uit zijn overige 3 potjes 7 puntjes haaltquote:
Als dat even zou kunnenquote:Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zondag staan De Graafschap en Ajax gelijk in punten![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alles kan...
MARADONNY is opgestaan eindelijk heeft hij een vervolg gegeven aan zijn topjaar bij Emmen. Dit jaar wordt het jaar van de Donny hype. Volgend jaar voetbalt hij bij Feyenoord en op het EK maakt hij, en hij alleen, ons europees kampioen!
Of niet natuurlijk
In ieder geval over AZ en Vitesse heen, Ajax komt later welquote:Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Als dat even zou kunnen![]()
Dat is wel lang geleden! Ik was erbij de laatste keer; Marchanno Schultz scoorde 5 minuten voor tijd de 0-1 en het propvolle staanvak achter de goal werd helemaal gek. Ik herinner me als de dag van gisteren dat Karel Aalbers voor de wedstrijd langs het uitvak liep richting het Renfront en 'vriendelijk' werd toegezongen. Hij keek even om, schudde met zijn hoofd en liep verder. Die kop vergeet ik nooit meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoor diverse mensen die niet naar het uitvak gaan, en toch naar vitas uit. Ach ja als we maar 3 punten meennemen bij Bunga Melati.
Klopt, dat was een jaar later. Hansje vd Haar scoorde 2x met het hoofd uit een corner en Machlas scoorde de winnende. Wat op z'n minst opmerkelijk was omdat hij dat jaar bijna nooit scoorde. En inderdaad, ook toen liep Karel langs. Na de wedstrijd moesten we een kwartier in het uitvak blijven. Waarom is me een raadsel, want toen we het vak uitmoesten kwamen op die brede straat daarzo ineens honderden wespen uit die zijstraatjes aanrennen. Die rossige gast met lang haar (ben even z'n naam kwijt) werd door 10 man in elkaar geschopt, de helden. Ben toen maar gauw doorgerend dat heuveltje op naar het kapelletje, daar stond de auto (waarin 2 Vitesse-mensen zaten te wachten, we waren gezellig samen geredenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik herriner me een keer dat we twee keer voorkwamen en uiteindelijk volgens mij verloren. Toen we de 1-0 hadden gemaakt stonden we nog te juichen en vites had al weer gelijk gemaakt. We zatten toen op zo'n houten nood tribune. Ook toen liep aalbers voro langs en die idioot ging nog handje sgeven ook...
Dwaas.
Ik heb geen ME-busje gezien toen hoor. Die gast werd helemaal verrot getrapt. Moet wel zeggen dat ik vanwege de wespenovermacht wel flink door heb gerend en al snel in de auto zat, dus of er later busjes zijn gekomen weet ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee joh, er kwamen toch nog ME-busjes tussen? Ik was met de brommer en bij mij achterop zat een vites supporter. rijden we naar het centrum komen we een grote groep Graafschap supporters tegen. Hij zwaaien met'mijn Graafschap-sjaal, dachten die gasten waarschijnlijk dat we die gejat hadden, bijna van de brommer getrokken en zwaar onder getufd. Leuk hoor voetbal!
Haha ja daar was ik ook bij ja, in die oude Goffert. Uitslag was 1-1 geloof ik maar dat boeide niet echt. Nog nooit zo blij geweest met autoverwarming als toen ik na die pot in de auto stapte. Kan me overigens niet meer herinneren dat hij op de schouders ging. Trieste bedoening destijds daar, alleen die Eastside aan de overkant in de hoek zat vol, de rest van het stadion was leeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over die rooie gast gesproken ik kan me nog een uitwedstrijd bij NEC herinneren. Het was -10 ofzo, maar het voelde aan als -30 in dat kutstadion met de wind vol in je bakkes. Gingen ze van NEC over hem zingen: "Het is een wijf zonder tieten" Ging het hele uitvak mee doen, hij op de schouders en die NEC-ers maar dom kijken...
Zo lang hij niet teveel gebruikt wordt vind ik het primaquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de mening hier over de megafoon op de Spinnenkop?
Hehe idd mooie verhalen, op het verhaal van Roberto na dan.. Ik denk zelf dat het typerend is voor de Graafschap. Altijd dit soort gezeik. Ook het feit dat je voor die uitkaart niet gewoon een pasfoto kan op sturen maar daar in een rij van 2 uur moet staan. Dikke lul doe ik dus ook echt niet. Het wordt tijd dat de Graafschap eens beseft hoe blij ze mogen zijn met dit soort supporters. Als je dit als "normaal" bedrijf zou doen hou je geen klant meer over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:
Is gewoon een gevolg van die uitkaart bullshit. Zolang supporters dit blijven pikken zal er niks veranderen. Ik ben er niet bij, weinig behoefte om vanuit Nijmegen eerst naar DTC te moeten met de auto om daar in zo'n kutbus te stappen. Heb ook nog steeds niet zo'n bullshit kaart gehaald.
Vind het wel kut, tot nu toe al die edities in dat knake stadion nog meegemaakt. Elke keer in uitvak tot de laatste keer, toen heb ik met opgezwolle op vitesse tribune gezeten. Maar dat was niet erg gezellig![]()
als je binnenkomt lopen bij een 0-1 stand
en gelijk als Graafschapper wordt geidentificeerd......
![]()
Leuke oldskool verhalen trouwens.Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.
Edit:even het pokerverhaal maar in goede topic gedaan.![]()
Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:
Leuke oldskool verhalen trouwens.Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.
Met dat grijze bomberjack en die oude sportschoenen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.
idd, top voor je!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef Roberto258 het volgende:
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomenIk kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag
Super zulke Graafschap supporters![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef Roberto258 het volgende:
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomenIk kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag
Jullie succes in Tilburg, morgenavond staan we 4e en 5equote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef DarkShine het volgende:
Succes in arnep!
Huh, volgens mij start Frankel niet eens in de basis hoor, staat ook op superboeren.nlquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:01 schreef BVO het volgende:
Onze Ard zt morgen gewoon op de tribune. Die Fränkel mag dan wel voor linksmid zijn gehaald, hij geloofde er niks van
. Het krediet verspelen gaat wel erg snel bij meneer de Jonge
.
Ik neem aan dat we in zo'n grote getale buiten het uitvak zitten dat dat geen problemen geeft (of juist wel natuurlijk)quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wel juichen he mensen als we scoren.
3 jaar terug moest ik nog rennen voor mijn leven, kwam er een groep klarendallers achter ons aan toen 8 man opsprongen bij de 0-1 na 5 minutenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Yeah right....ik heb in het verleden wel gemerkt dat er meestal in de tweede helft wat tokkievolk naar Noord gaat (en dan vooral bovenin) en dat je maar beter in de massa op kan gaan en niet al te gek gaat doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam herkenbaar gaan maken bij de stewards dat je buiten de combi meegaat? Vind het zowiezo al niet erg slim om dat allemaal hier te gaan aankondigen, maar goed dit is nog een trapje verder. Die gasten naaien je er echt met liefde bij hoor. Dat is geen probleem voor die stewards.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukjequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef xJapser het volgende:
Weten zij veel dat ik meega ? Ik mag toch over de A12 rijden of nie dan! En dan nog, het is een vrij land, een paar stewards bepalen niet wat ik wel of niet doe.
Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukje)
![]()
18.00 uurquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef xJapser het volgende:
[..]
Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.
Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizenMaargoed, ik ga wel relaxed niet stoppen dan
Ik zwaai wel vanuit mn zitplekkie op Noord naar jullie !
Nee hoor als graafschapsupporter mag je alleen met de combi. In de praktijk zal het wel loslopen als ze je niet als graafschap supporter identificeren (zoals votary en ik in helmond).quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef xJapser het volgende:
[..]
Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.
Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizen![]()
Wat heb jij nou weer te huilenquote:
Ow sorry ik was even vergeten dat de Graafschap je 24e club isquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te huilen
Gewoon blind en keihard uithalen. Wel slecht natuurlijk dat je zijn naam nog niet goed kunt spellen.quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef manny het volgende:
Mooi dit. Powell... doelpuntje mocht er zijn !
Ok ok eentje danquote:
Owh ja, sympathie hebben voor andere clubs is natuurlijk uit den bozequote:Op zondag 23 september 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow sorry ik was even vergeten dat de Graafschap je 24e club is![]()
We waren er heel even maar zijn direct weer opgestegenquote:Op zondag 23 september 2007 17:39 schreef Sensation89 het volgende:
Topic titel klopt niet, ze zijn nog steeds niet op aarde
Mooi toch, zo lang mogelijk vasthouden! Volgende week thuis tegen Twente, wie weet weer een stuntje...quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Veel beter dan dit wordt het niet. Nou weet ik weer waar ik he allemaal voor doe. Bakken met geld heb ik aan de club uitgegeven, maar dit maakt het het allemaal waard.
Volgende weekquote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vraag me nu echt af wanneer we gestopt worden.
Mag van mij nog wel een tijdje doorgaan zo.quote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vraag me nu echt af wanneer we gestopt worden.
Idd, volgende week gaat het wel weer lastig worden. Twente is een goede ploeg en in een goede vorm. Maar goed een punt moet toch wel te doen zijn...quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mag van mij nog wel een tijdje doorgaan zo.![]()
Een beetje overmoedig worden we al zie ik. Twente-thuis wordt om 2 dingen lastiger: Twente is na Ajax met afstand de beste ploeg waar we tegen spelen tijdens de competitiestart en bovendien kunnen we het niet maken zo te spelen als in de uitwedstrijden, wat betekent dat Twente ruimte zal krijgen. En dat ze kunnen voetballen weten we.quote:Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd, volgende week gaat het wel weer lastig worden. Twente is een goede ploeg en in een goede vorm. Maar goed een punt moet toch wel te doen zijn...
Het is wel op zondag hequote:Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
en er zullen wel veel supporters mee komen dus zal ook wel leuke sfeer zijn van beide kanten
Valt mee, ik ga net als jij voor een punt. Ik denk en hoop niet dat we anders gaan spelen dan in de uitwedstrijden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:30 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Een beetje overmoedig worden we al zie ik.
Ik hoop het ook niet, de punten gaan nog even voor, maar je kunt er wel vanuit gaan dat een hoop volk gaat zeuren als er defensief en op de counter gespeeld wordt. Ik vind het tegen een ploeg als Twente echter bestquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Valt mee, ik ga net als jij voor een punt. Ik denk en hoop niet dat we anders gaan spelen dan in de uitwedstrijden.
Het publiek in Doetinchem is vaak al tevreden als er 3x op goal geschoten wordt dus dat komt vast goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef manny het volgende:
gewoon op de counter spelen, ook thuis. Laten we nou niet doen alsof het doetinchemse publiek dat niet accepteert.
Ach ja, ik ging ook een beetje af op de laatste keer dat we een goede seizoensstart hadden, zo'n 11 jaar geledenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Het publiek in Doetinchem is vaak al tevreden als er 3x op goal geschoten wordt dus dat komt vast goed
Leuk, wordt er eindelijk eens aandacht aan de Graafschap besteed.quote:Jan de Jonge met Bennie Jolink bij Jack van Gelder
Komende zondagavond zijn trainer Jan de Jonge en entertainer Bennie Jolink te gast in het Studio Sportprogramma van Jack van Gelder en Youri Mulder (later deze week meer hierover)
quote:VI: Berry Powel al gebeld voor kaartjes kampioenwedstrijd
Met 10 punten uit 5 wedstrijden is De Graafschap de onbetwiste revelatie van de Eredivisie. Want dat de Superboeren na stunts in Utrecht en Groningen ook bij Vitesse zouden winnen hadden weinigen in Doetinchem verwacht. In de relatieve schaduw van topscorer Donny de Groot is ook Berry Powel drijvende kracht achter het succes van De Graafschap. In Arnhem maakte hij met een knap schot zijn 2e goal van het seizoen.
Het sprookje kent maar geen einde.
Berry Powel: “We mogen niet klagen. Voordat het seizoen begon had niemand hiervan durven dromen en na de afgang tegen Ajax leek zo’n stunt natuurlijk helemaal onmogelijk. Maar de afgelopen weken draait het goed, al hebben we af en toe ook het nodige geluk gehad. FC Groningen had goede kansen, maar na rust maakten wij het af en bij FC Utrecht was het ongelofelijk hoe we terug wisten te komen. Maar aan de andere kant heb ik thuis tegen VVV geen moment het gevoel gehad dat we punten konden verliezen en ook zaterdag speelden we het uitstekend uit. Winnen in Arnhem is voor Doetinchemmers toch extra bijzonder, onder de supporters heerst een gigantisch derbygevoel. We hebben de goede taktiek gespeeld en hun fouten prima afgestraft.”
En dan sta je opeens 5e.
“Ongelooflijk toch ? Vrienden hebben me al gebeld met de vraag of ze kaartjes voor de kampioenswedstrijd kunnen krijgen, haha. Nee, we moeten niet te hard van stapel lopen, maar het team staat goed. We spelen heel gedisciplineerd in de organisatie en voorin zijn we erg effectief. Kijk naar Donny de Groot, tot zaterdag veranderde alles wat hij aanraakte in goud. Dat hij tegen Vitesse kansen miste, is dan ook geen probleem. Je kan niet verwachten dat altijd alles goed gaat.”
Ook jou spel is uitstekend. Jij en Donny de Groot vormen een koningskoppel.
“Veel mensen zal dat verbazen. Wij waren toch typische Eerste Divisiespitsen ? Al voordat het seizoen was begonnen, kregen Donny en ik een stempel opgedrukt, maar het gebeurde meestal door mensen die ons nog geen 5 hele wedstrijden hebben zien spelen. Gelukkig kijken ze bij de clubs verder, want als Han Berger ook zo had gedacht, hadden zowel Donny als ik niet bij De Graafschap gespeeld. Ik moet altijd een beetje lachen om zulke kwalificaties. Men is vaak erg kort door de bocht. Klaas-Jan Huntelaar en Danny Koevermans kwamen ook uit de Eerste Divisie, maar je kunt toch moeilijk blijven beweren dat zij tekort komen voor het voetbal op het hoogste niveau ? “
Wat is jullie geheim ?
“Hard werken en met het team, in plaats van individueel geweldige spelers, elke wedstrijd weer 100% inzet tonen. Op papier zijn wij niet geweldig, maar we gaan wel voor elkaar door het vuur. Zaterdag merkte ik hoeveel energie onze manier van spelen vergt. Ik beëindigde de wedstrijd met kramp in mijn kuiten. Alhoewel die bal er in de laatste minuut wel aardig invloog, toch ? Maar zaak is nu geconcentreerd te blijven en niet te licht gaan denken over bepaalde tegenstanders. De echte concurrentie komt nog en als we die pakken, kunnen we voor Europees voetbal gaan, maar voorlopig ben ik zondag tegen FC Twente heel tevreden met een bonuspunt.”
Uit VI 39 van 26 september 2007.
Jeffrey de Visscher toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
PSV heeft hetzelfde met de beker als wij hadden met Arvid Smit.
Stumperds
Nee, en Derk Schut doet volgens mij niet eens mee.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef methodmich het volgende:
En al zenuwachtig voor Elinkwijk met de altijd gevaarlijke Derk Schut?
Zeker weer eens geblesseerd dan. Of ze sparen hem voor na rust.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Nee, en Derk Schut doet volgens mij niet eens mee.
1-3 nuquote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef Sensation89 het volgende:
Kut he 1-0 achter
1-0 achterquote:De Graafschap verder in beker: 1-5
De Graafschap heeft de bekerwedstrijd tegen Elinkwijk met 1-5 gewonnen. De Achterhoekers kwamen na 18 minuten spelen op achterstand na een misser van Bot. De Groot maakte vlak voor rust de gelijkmaker. Na rust scoorden Tarvarjarvi, Frankel en Schone (2x) voor de Doetinchemmers.
27 oktober Roda - de Graafschap (competitie)quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Bleh volgende keer naar Roda toe. Kutloting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |