abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52510438

Vervolg van Deeltje 16
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52510479
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Van Fessem moet het eredivisieniveau gewoon aankunnen. Van Peppen maakte een paar fikse blunders, maar het was zijn debuut in de eredivisie. Ik denk dat hij het wel kan dus ik geef hem nog even tijd. Meer ben ik net na het zien van de samenvatting geschrokken van het slechte positiekiezen van Keller en Schuurman. Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.

1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
pi_52510655
Graafschap dankjewel zo komt het wel goed met ons doelsalde
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52512657
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het was me vanmiddag niet eens opgevallen, maar die stonden gewoon steeds op 3 meter te dekken bij de goals. Hese zou de verdediging ook wel wat meer mogen assisteren.

1 troost, ik ben er nog steeds van overtuigd dat de spelersgroep sterker is dan die van VVV en Excelsior en we die ploegen sowieso onder ons moeten houden.
Viel me net ook op bij Voetbal insite. Of onze spelersgroep beter is dan VVV en Excelsior moet ik nog maar eens zien. Ik verwacht het wel maar dat moeten ze nog maar eens laten zien.
pi_52515510
de TT
Bloed, zweet en tranen!
pi_52518300
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef vingerplant het volgende:

[..]
Mee eens. Het is misschien maar goed dat we deze wedstrijd als eerste hebben gehad, nu kan het alleen nog maar beter worden.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_52518462
tot volgende week in de Euroborg.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:51:19 #8
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52518632
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef vingerplant het volgende:

[..]
Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief. Toch ben ik het met je eens dat de Graafschap beter is dan b.v. Venlo.
pi_52518815
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik vond de mentaliteit van alle spelers ook zwaar tegenvallen hoor. Steeds bij balverlies er maar een paar meter achter aan sukkelen en achterin waren ze veeeeeeeeeeeeeeeel te lief.
Klopt, slappe hap.
  Trouwste user 2022 maandag 20 augustus 2007 @ 02:28:38 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_52519043
Superboeren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52527466
Zondag tegen Grunn.. ben benieuwd.
Leuk dat jullie er weer bij zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52529180
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef venomsnake het volgende:
Zondag tegen Grunn.. ben benieuwd.
Leuk dat jullie er weer bij zijn.
Eerlijk gezegd zou het een schande zijn als jullie niet op jullie sloffen van ons winnen in een thuiswedstrijd, maar een uitslag staat nooit van tevoren vast
pi_52529495
ondanks de 1-8 ga ik niet uit van een eenvoudige overwinning van FC Groningen. Natuurlijk moeten we winnen, maar de Graafschap is nog altijd een lastig in te schatten ploeg en zal zeker wat recht willen zetten na gisteren.
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
pi_52529621
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
ondanks de 1-8 ga ik niet uit van een eenvoudige overwinning van FC Groningen. Natuurlijk moeten we winnen, maar de Graafschap is nog altijd een lastig in te schatten ploeg en zal zeker wat recht willen zetten na gisteren.
Heel eerlijk gezegd zal een gelijkspel me dan ook niet verbazen (wel teleurstellen) omdat FC Groningen het traditiegetrouw altijd lastig heeft met ploegen als de Graafschap.
Bijna niet voor te stellen dat 10 jaar geleden de rollen waren omgedraaid; wij de goede middenmoter die hoopte op Europees en jullie vechtend tegen degradatie. Paar leuke overwinningen gehaald bij jullie en ik kan me een incident met Erwin Koen herinneren, die kreeg rood voor natrappen waarna wij met 1-4 of zoiets wonnen

Als wij per ongeluk voor komen krijgen jullie het lastig, bij een snelle voorsprong voor jullie hou ik m'n hart vast...
pi_52529726
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:36 schreef Prosac het volgende:
lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52530208
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

lekkere seizoensopening heeft De Graafschap zeg. Eerst Ajax en daarna FC Groningen..
En daarna naar Utrecht
pi_52530489
Het zal gewoon een lastige wedstrijd worden waar Groningen gewoon 100% vol moet gaan, doen we dat niet dan is elke tegenstander lastig. Lovre (knie) en VD Laak (hersenschudding) zijn ook nog eens geblesseerd. Met name Lovre wordt juist steeds belangrijker voor de FC..

Ik hoop op een doelpunt van berg en natuurlijk een overwinning.
Ben benieuwd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52530822
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef vingerplant het volgende:

[..]

En daarna naar Utrecht
utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.
pi_52532705
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

utrecht uit? Dat is inderdaad een lastige wedstrijd. Als jullie op de Vijverberg spelen, geef ik jullie een grote kans op de overwinning. utrecht uit en thuis is een wereld van verschil.
Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...

Een slechte start is ingecalculeerd (1-8 niet natuurlijk ) en als die pot tegen VVV maar gewonnen wordt komt het wel goed, in de zin dat we niet rechtstreeks degraderen
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:15:00 #20
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52533211
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Prosac het volgende:
Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploeg

Je praat nu net alsof jullie Feyenoord of ajax zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52533789
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef DAMH het volgende:

[..]

Moet je meneer eens ff horen, "traditiegetrouw", je cluppie speelt, nou wat zal het zijn, 3 seizoenen aardig mee in de middemoot/subtop,, tot voor kort waren jullie zelf zo'n ploeg

Je praat nu net alsof jullie Feyenoord of ajax zijn
man man man, ik doel helemaal niet op het feit dat de Graafschap een pauperploeg is ofzo.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:41:54 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52537251
Hopelijk blijven jullie wel erin...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:43:04 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52537286
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Na Groningen uit Utrecht uit inderdaad. Daarna VVV thuis en daarin MOETEN de punten gepakt worden aangezien de 2 potjes erna Vitesse-uit (waar we al 12 jaar niet meer van hebben gewonnen) en Twente-thuis zijn...
Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!
quote:
Een slechte start is ingecalculeerd (1-8 niet natuurlijk ) en als die pot tegen VVV maar gewonnen wordt komt het wel goed, in de zin dat we niet rechtstreeks degraderen
Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52541246
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dan word het dus weer tijd om van ze winnen!
[..]

Had NAC niet ook zo'n dramatische start vorig seizoen
Bedankt voor deze opbeurende woorden

Blij met dat ene puntje?
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:32:19 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52545282
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Bedankt voor deze opbeurende woorden
Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.
quote:
Blij met dat ene puntje?
Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...
Planning:
-
pi_52545520
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Geen dank! Succes komend seizoen, op 2 matchen na.
[..]

Als ik zeg dat een Italiaanse ploeg nog aanvallender durft te spelen en de Duitsers nog minder tijdrekken dan NEC...
...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntje

Succes komend seizoen, op 6 matchen na
pi_52562759
Kan iemand mij uitleggen waarom je in de 91'ste minuut een doelpunt tegen krijgt en dan een minuut daarna weer?
Kan iemand mij uitleggen waarom je met 1-8 verliest en maar 1 gele kaart pakt?
Kan iemand mij uitleggen waarom wij zogenaamd beter zijn dan VVV en Excelsior die toch beter resultaten halen?
Kan iemand mij uitelleg waarom de spelers niet snappen dat je ELKE wedastrijd keihard moet knokken voor elke meter?
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_52563031
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]

...dan weet ik nog niet of je blij bent met het puntje

Succes komend seizoen, op 6 matchen na
Welke 6?

Twee keer tegen jullie. En dan nog vier dus
pi_52564155
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je in de 91'ste minuut een doelpunt tegen krijgt en dan een minuut daarna weer?
Kan iemand mij uitleggen waarom wij zogenaamd beter zijn dan VVV en Excelsior die toch beter resultaten halen?
Kan iemand mij uitelleg waarom de spelers niet snappen dat je ELKE wedastrijd keihard moet knokken voor elke meter?
Er moet wat veranderen. Jan de Jonge geeft toch zulke fysiek zware trainingen? Waarom heeft dan niemand gebikkeld tot de dood?
Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?
pi_52564177
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Welke 6?

Twee keer tegen jullie. En dan nog vier dus
Twente en Feyenoord. Niet verder vertellen he
pi_52568359
quote:

Hier moet je alleen maar blij om zijn. Zo breed is onze selectie niet. Wat de andere punten betreft heb je gelijk.
pi_52570051
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
pi_52571767
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
misschien had de Graafschap wel meer geel verdiend, mja.. als de scheidsrechter al een dergelijke schwalbe over het hoofd ziet.
Nee, zelfs de enigste gele kaar die we kregen scheen twijfelachtig te zijn.
pi_52574505
De graafschap voetbalde de eerste 30 minuten goed voetbal en deed zeker niet onder van Ajax. Alleen na de 0-2 gingen de kopjes hangen en weet je dat het erg moeilijk wordt om ook nog maar gelijk te spelen. Wel weet ik zeker dat de graafschap kan winnen van excelsior en VVV. Zeker als het zo voebalt als in het begin van de eerste helft tegen Ajax. En er is ook pas 1 wedstrijd gespeeld. De spelers hebben er nog genoeg om te laten zien dat ze meer kunnen. Dit is gewoon een leerzame les dat je op eredivisie niveau anders moet denken en voetballen dan in de Jupiler league .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:22:39 #36
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52574589
quote:
Sorry hoor, maar die gele kaart

Die scheids staat met zijn rug ernaar toe, Suarez geef een gilletje en de onpartijdige draait zich om en trekt geel...
Planning:
-
pi_52575447
owh die kaart inderdaad, belachelijk!

ik snap het sowieso niet, die jongen had het redelijk afgeleerd bij FC Groningen, maar is nu gewoon weer misselijk makend begonnen.
pi_52575501
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen waarom na 1 kutwedstrijd de paniek alweer uitbreekt?
Just my words.
pi_52575937
quote:
Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.

Wat een prutscheids die wel heel toevallig altijd in ons nadeel fluit.
pi_52576899
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vink geeft kleine clubs echt niet te weinig kaarten hoor.

Wat een prutscheids die wel heel toevallig altijd in ons nadeel fluit.
Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.

Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
pi_52576948
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Op die 2 schwalbe momentjes na floot die een erg goede wedstrijd vond ik.

Oja ik zie ons niet zo makkelijk winnen van excelsior en vvv, ook niet als we zo goed spelen als de eerste dertig minuten. Dit komt door het simpele feit dat we te weinig creeren voorin.
In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.
pi_52577066
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

In de thuiswedstrijd moeten jullie zeker in staat zijn om op fysiek vlak van Excelsior te winnen, VVV kan ik niet over oordelen omdat ik die nog niet heb zien spelen.
Het zal zeker moeten ja en het kan denk ik ook best. Maar goed we zullen zien.
pi_52577136
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]
Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.

Ik hoop alleen dat De Jonge die lamlendigheid er een keer uitkrijgt, vorig jaar is het ook een aantal keren gebeurd dat we na een tegentreffer er meteen nog 1 of 2 tegenkregen. Op dat niveau viel dat soms nog wel goed te maken maar dat gaat in de eredivisie niet lukken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:05:25 #44
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52577942
quote:
Misschien juist door die zware trainingen? Als ik het hier zo lees kon De Graafschap het eerste half uur aardig meekomen.

Tvp voor zondag...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_52578803
Wie weet loont de trainingsarbeid later in het seizoen. Dat zie je in Duitsland ook vaak bij kwalitatief mindere clubjes.
That's all folks!
pi_52582500
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Misschien handig om dan VdSloot linkshalf te zetten ipv Vidarsson en die centraal laten spelen. VdSloot kan met zijn trap Powel en De Groot (ja!) bedienen. Dat er te weinig gecreeerd wordt is een feit en mijns inziens kan dat een oplossing zijn.

Ik hoop alleen dat De Jonge die lamlendigheid er een keer uitkrijgt, vorig jaar is het ook een aantal keren gebeurd dat we na een tegentreffer er meteen nog 1 of 2 tegenkregen. Op dat niveau viel dat soms nog wel goed te maken maar dat gaat in de eredivisie niet lukken.
Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.
Even terug komend op die paniek. Die is er niet. Ik vind dat iedereen te gelaten reageert. Als je met 1-8 klop krijgt mag je best wat amok maken.
pi_52582654
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Vd Sloot heeft in de voorbereiding helemaal niks laten zien. Alleen dat ie stijf links is. Dat is echt geen basisspeler.
Even terug komend op die paniek. Die is er niet. Ik vind dat iedereen te gelaten reageert. Als je met 1-8 klop krijgt mag je best wat amok maken.
Interesseert me niks dat hij in de voorbereiding niks heeft laten zien. De basis van zondag deed het in de voorbereiding aardig en die bakten er helemaal niks van. Hij is de man van de opening, gewoon in de basis ermee. Slechter kan het niet.

Het klappen van veel toeschouwers na de 1-8 was weer wat overdreven ja, maar ik ga niet moeilijk doen na 1 zo'n baggerwedstrijd. Na VVV-thuis kom ik wel met mijn oordeel
pi_52582763
Slechter kan wel.
Vidarsson bewaard juist de balans op het midden. Dan ga je dus Schöne eruit halen ten faveure van vd Sloot? Lijkt mij kwaliteitsverlies.
pi_52583030
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slechter kan wel.
Vidarsson bewaard juist de balans op het midden. Dan ga je dus Schöne eruit halen ten faveure van vd Sloot? Lijkt mij kwaliteitsverlies.
Balans bewaren doe je centraal en niet op links. Er zal er 1 moeten wijken inderdaad en dat is minder, maar anders blijf je met het tekort aan creativiteit kampen. Schöne heeft in mijn ogen overigens altijd een basisplaats, tenzij hij echt verschrikkelijk uit vorm is.
pi_52583467
Hoe moet het middenveld er in jouw ogen uit zien dan?
Ik bedoel met balns bewaren dat er niet teveel aanvallende impulsen zijn.
pi_52583594
------------Schöne------------
Sloot--------------------Johnson/Schuurman als Botje terug is
------------Vidarsson-----------

Helaas voor Hese dus, maar die was echt achterlijk laat terug steeds om vrijstaande Ajacieden te verdedigen...
pi_52583634
Toch is Hese de enige die volgens vele een voldoende haalde.
pi_52583753
Ben ik het niet mee eens, kijk alleen de doelpunten nog maar eens terug...

En bovendien, een keuze tussen Vidarsson en Hese is voor mij makkelijk, maar dan moet Vidarsson wel zijn niveau van Lokeren weer halen. Hese mag het wel eens centraal achterin proberen tegen wat mindere goden als Keller op 3 meter van zijn tegenstanders blijft staan
pi_52584344
Hese kan juist niet centraal achterin.
Misschien vreemd, maar ik ben voor een centraal verdedigingsduo van Keller en Bus.
We kunnen nu een pure mandekker opstellen. Dat kan Bus wel. Hij verzoop vorig jaar omdat hij het spel moest maken. Sowieso moet Volmer eruit. Keller en Vidarsson kan ook nog. Middenveld klopt wel aardig zo.
Als Vidarsson naar achter schuift zou ik het middenveld zo doen:
---------Schöne----------
Ouweland---Schuurman
-----------Hese------------
pi_52584958
Ik snap sowieso niet waarom Meijer er in kwam. Ik weet dat z'n oma lekkere ballen maakt, maar nu moet die bullshit is afgelopen zijn. Die kerel komt tekort voor betaald voetbal.
pi_52585706
OMFG
pi_52587208
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hese kan juist niet centraal achterin.
Misschien vreemd, maar ik ben voor een centraal verdedigingsduo van Keller en Bus.
We kunnen nu een pure mandekker opstellen. Dat kan Bus wel. Hij verzoop vorig jaar omdat hij het spel moest maken. Sowieso moet Volmer eruit. Keller en Vidarsson kan ook nog. Middenveld klopt wel aardig zo.
Als Vidarsson naar achter schuift zou ik het middenveld zo doen:
---------Schöne----------
Ouweland---Schuurman
-----------Hese------------
Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mij
pi_52587222
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Meijer er in kwam. Ik weet dat z'n oma lekkere ballen maakt, maar nu moet die bullshit is afgelopen zijn. Die kerel komt tekort voor betaald voetbal.

Leuk voor de breedte als je in de Jupiler League speelt.
pi_52587244
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Z'n Hyves:

http://playon.hyves.nl/

Play on Hese

Hij heeft wel een hoop vrouwelijke fans zo te zien en een stuk meer 'vrienden' dan Beukie
pi_52587344
quote:
Z'n Hyves:

Play on Hese
pi_52588006
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik heb dan weer m'n twijfels over Joepie op dit niveau. Bus is inderdaad een goede optie, 1e jaar was hij geweldig in de eredivisie omdat hij alleen maar hoefde te verdedigen; AZ wilde hem toen ook. Volmer brengt dan wel weer een bak ervaring mee en van Keller weten we dat hij het wel kan, waardoor er dan weer geen plek zou zijn voor Vidarsson. Dus toch weer Hese eruit bij mij
Als Vidarsson niet achterin staat gaat hij op de plek van Joep. Ik zie het niet zitten met Volmer. Mooie kerel, maar hij kan het IMHO niet meer aan. Met Keller en Bus/Vidarsson hebben we een beter centrum.
pi_52588523
quote:
Z'n Hyves:

Play on Hese
Die voetballers kunnen zichzelf altijd zo lekker voor lul zetten.

En als de verdediging blijft schutteren verdient Bus wat mij betreft ook wel een kans.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:18:47 #64
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_52589780
Wat een bak afgelopen zondag.
Eerst dat gedoe met de SCC (die ik nog niet ontvangen heb) en dan ook nog ns 1-8

Maar ik heb een goed eerst half uur gezien waarbij ik zowaar wat hoop kreeg. Met de 0-2 bij rust accepteer je een nederlaag, maar 6 tegendoelpunten in de 2e helft is echt niet nodig.
Nu komen twee lastige uitwedstrijden, laten we hopen op 1 of 2 puntjes, dan kunnen we er tegen VVV vol tegen aan.
kloep kloep
pi_52589839
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Borizzz het volgende:
Wat een bak afgelopen zondag.
Eerst dat gedoe met de SCC (die ik nog niet ontvangen heb) en dan ook nog ns 1-8

Maar ik heb een goed eerst half uur gezien waarbij ik zowaar wat hoop kreeg. Met de 0-2 bij rust accepteer je een nederlaag, maar 6 tegendoelpunten in de 2e helft is echt niet nodig.
Nu komen twee lastige uitwedstrijden, laten we hopen op 1 of 2 puntjes, dan kunnen we er tegen VVV vol tegen aan.
Als je na VVV op vier punten staat mag je echt blij zijn.
pi_52614888
Nou, een beetje hoop voor zondag dan:
quote:
Personele problemen bij FC Groningen

23/8/2007 9 :25

FC Groningen-trainer Ron Jans is opgezadeld met een groot aantal geblesseerde spelers. Behalve Erik Nevland, die vandaag wordt geopereerd, mist Jans vijf spelers.

Zeker is dat ook Rasmus Lindgren (hamstring, foto), Koen van de Laak (hersenschudding) en Marnix Kolder (lies) zondag in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap niet van de partij kunnen zijn.

Doordat ook de beschikbaarheid van Goran Lovre (knie) en de meest recente aankoop Marcus Berg (hamstring) zeer twijfelachtig is, dreigt een spitsenprobleem bij FC Groningen.

Opkomend talent Stefan Nijland moet het als spits voorlopig nog van invalbeurten hebben. De club wil een nog niet gearriveerde spits aantrekken, zegt Jans in de nieuwe Voetbal International, zodat er een gezonde concurrentiestrijd ontstaat. De trainer: 'Hij moet wel iemand zijn die wil vechten voor zijn plek, maar geen onvrede toont als hij een keer op de bank terechtkomt.'
Toch een hoop geblesseerden. Als V/D Laak, Berg en Nevland er niet bij zijn scheelt toch een slok op een borrel....
Bloed, zweet en tranen!
pi_52616831
Dan vind ik het nog een stuk belangrijker dat Lovre geblesseerd is dan VdLaak. Die Lovre is echt een geweldige voetballer, wordt nog wel eens onderschat heb ik het idee.
pi_52617837
En dan nog...
Ik zet in op 2-1
pi_52619604
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dan nog...
Ik zet in op 2-1
Ben ik een nepsupporter als ik hier ook voor teken?
pi_52619822
Dat sowieso
pi_52619933
Je gaat toch niet tekenen voor 0 punten...

Ook al is het Real Madrid uit.
pi_52620329
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat sowieso

Ik ben sowieso nep he, ik sta niet meer bij de kids op de Spinnekop

Dat ervoor tekenen is misschien overdreven, maar ik zal niet gaan janken als we met 2-1 verliezen. Lijkt me een prima opstapje naar een puntje in Utrecht
pi_52623436
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik ben sowieso nep he, ik sta niet meer bij de kids op de Spinnekop

Dat ervoor tekenen is misschien overdreven, maar ik zal niet gaan janken als we met 2-1 verliezen. Lijkt me een prima opstapje naar een puntje in Utrecht
Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.
Ligt er aan hoe die 2-1 tot stand is gekomen. Een 2-1 met 100% inzet teken ik voor, maar ik teken voor geen enkele uitslag vantevoren.
pi_52625717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Er moet er toch 1 het meest volwassen zijn.
Ligt er aan hoe die 2-1 tot stand is gekomen. Een 2-1 met 100% inzet teken ik voor, maar ik teken voor geen enkele uitslag vantevoren.
Je tekent niet voor een overwinning? Ik wel, hoe beroerd er ook gespeeld is.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:55:48 #75
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_52674226
Tarvajarvi is voor morgen onzeker. Fung a Wing speelt i.p.v. van Peppen.
Hoop op een betere wedstrijd dan vorige week, zodat er een stijgende lijn zichtbaar is.

heb trouwens vandaag (eindelijk) mijn SCC binnen gekregen.
kloep kloep
pi_52680319
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef Borizzz het volgende:
Tarvajarvi is voor morgen onzeker. Fung a Wing speelt i.p.v. van Peppen.
Hoop op een betere wedstrijd dan vorige week, zodat er een stijgende lijn zichtbaar is.

heb trouwens vandaag (eindelijk) mijn SCC binnen gekregen.
Ik ook, vreemd dat de Groot niet sowieso de voorkeur krijgt boven Tarva.

Oja ik hoop op een punt.
pi_52695210
Ik hoop op geen afgang
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:43:34 #78
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52695234
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:42 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik hoop op geen afgang
wordt het niet hoor, don't worry.
Ik heb er zin an.

ga maar eens die kant op.
pi_52701189
3 punten in de tas! Geweldig resultaat natuurlijk en zoals hier te zien was totaal niet verwacht. Erg belangrijk aangezien dit de druk er wat afhaalt.

zondag 26 augustus 2007 @ 16:28:39 #80
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52701283
Congrats!
Planning:
-
pi_52701391
Gefeliciteerd..

Ik heb bijna niets van de wedstrijd gezien, maar op de radio zeiden ze dat het verdiend is.
Goede overwinning.
pi_52701525
Super van die superboeren
pi_52701559
gefeliciteerd
AFC AJAX
pi_52701775
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd..

Ik heb bijna niets van de wedstrijd gezien, maar op de radio zeiden ze dat het verdiend is.
Goede overwinning.

Ik hoop voor je dat Nevland weer snel terug is want die werd aardig gemist.

Totaal onverwachte overwinning. Ik ben wel blij dat mijn vermoedens van vóór de wedstrijd tegen Ajax waar lijken te zijn. Puntje stelen in Utrecht volgende week dan maar
pi_52701841
Jaaaaaaaaa
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_52702017
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat Nevland weer snel terug is want die werd aardig gemist.
Helaas is hij de komende weken er nog niet bij.
Ik denk dat het gemis van Lindgren en Levchenko minstens zo groot is momenteel. Hoorde dat het middenveld compleet werd overlopen op sommige momenten.
Maargoed, dat doet niets af op de prestatie die jullie hebben geleverd.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:50:31 #87
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_52704504
Jaaa!! Attamottamotta!!!
pi_52704556
Gefeliciteerd, knappe overwinning
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:18:24 #89
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52706797
Gefeliciteerd. Niet eens onverdiend...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:08:01 #90
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52708245
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:36 schreef Prosac het volgende:
Lol, opzich toch wel mooi dit
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52708441
Terechte victory

Ook al is het totaal onverwacht
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:50:44 #92
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_52709878
Onverwachte zege. Ik zag dat ook Groningen zeker in de 1e helft grote kansen kreeg.
Maar mooi dat we na 2 wedstrijden 3 punten hebben. Ongeacht het resultaat tegen Utrecht van volgende week, hadden veel mensen 3 punten na 3 wedstrijden niet verwacht.

Maar ik vind het knap dat we overeind zijn gebleven. Zeker in een uitwedstrijd. Duidelijke verbetering t.o.v. uitwedstrijden in het vorige eredivisie seizoen.
kloep kloep
pi_52712093
En we hebben scorende spitsen
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:50:16 #94
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_52712163
totaal niet verwacht idd...
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:20:15 #95
80382 manny
30 is best veel
pi_52713134
lekker dit !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_52715642
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

wordt het niet hoor, don't worry.
Ik heb er zin an.

ga maar eens die kant op.
zucht

mja, als ze er zelf geen zin an hebben en de Graafschap wel..
pi_52715671
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Borizzz het volgende:
Onverwachte zege. Ik zag dat ook Groningen zeker in de 1e helft grote kansen kreeg.
Maar mooi dat we na 2 wedstrijden 3 punten hebben. Ongeacht het resultaat tegen Utrecht van volgende week, hadden veel mensen 3 punten na 3 wedstrijden niet verwacht.
Inderdaad alles wat je in Utrecht kan pakken is bonus.
pi_52719470
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

zucht

mja, als ze er zelf geen zin an hebben en de Graafschap wel..
Dan wordt het lastig. Groningen in de eerste helft toch wel 4/5 kansjes maar in de tweede helft zowat NUL. Ben ik niet gewend van GRUNN en Berg had die 1-0 er best in mogen schieten. Als je dat niet doet help je de graafschap natuurlijk in het zadel.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_52720612
2e helft zijn er zeker ook nog wel kansen geweest (Lovre bv) maar er zat bij Groningen to-taal geen gedachte achter. Voorin ging het op zich redelijk, maar als het middenveld 90 minuten lang niet weet dat de wedstrijd al begonnen is, dan houdt het op.
na de 0-1 hoefde de Graafschap alleen maar af te breken en te counteren en dat ging ze goed af.
pi_52724563
quote:
Fränkel niet haalbaar voor De Graafschap

De Graafschap heeft de afgelopen tijd getracht om Purrel Fränkel over te nemen van Vitesse, maar volgens trainer Jan de Jonge komt er voorlopig geen nieuwe speler bij.

Fränkel is in Arnhem overbodig. De verdediger was al eerder actief bij De Graafschap en was toen altijd een betrouwbare linksback. De financiën van de Doetinchemse club laten het echter niet toe om de Vitessenaar over te nemen.

Bron: De Gelderlander
Hopen dat van Peppen en Fung a Wing het voldoende kunnen opvangen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:33 #101
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52731769
ik moet zeggen, ik vond Fung a Wing in de samenvatting nogal eens verkeerd staan en dat ie dat moest corrigeren wat niet meer lukte.

Daarnaast, vergeet Robbemond niet. Geweldige speelr blijf ik het vinden, was goed in de minuten dat ie tegen Ajax meedeed. Paar mooie uitkapbewegingen waaruit je tegen de "mindere goden" een mooie situatie kan creeren.

Verder een topweekend
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_52746477
En nu deurdonderen in Utrecht
Bloed, zweet en tranen!
pi_52814855
Nog meer mensen die meegaan naar Utrecht?
pi_52820201
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Nope. Ik ben benieuwd wat het wordt in Utrecht.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:08:35 #105
80382 manny
30 is best veel
pi_52826422
Nope. Wel naar Elinkwijk over een paar weekies...
pi_52845831
En Frankel komt toch nog :

803 Teletekst vr 31 aug
***OETBAL************************* 2/2
**** voetbal kort
**De Graafschap huurt Purrel Fränkel de
de rest van het seizoen van Vitesse.Hij
speelde eerder in de periode 1998-2002
al voor de Doetinchemmers.
pi_52846457
Goede versterking. Hij kan volgens mij ook aanvallend goed uit de voeten. Weer prima werk van Han!
pi_52846635
Pfiew, gelukkig die zwakke positie nu beter ingevuld
pi_52846994
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef Sensation89 het volgende:
Goede versterking. Hij kan volgens mij ook aanvallend goed uit de voeten. Weer prima werk van Han!
Klopt, niet in de minste plaats omdat het tot nu toe toch echt de zwakste plek van het elftal was. Ik vond Purrel ook altijd een sympathieke speler om te zien.
quote:
Haarlem ziet definitief af van Sissing.

Hoewel de clubs er al uit waren ziet Haarlem er toch af om Kevin Sissing een contract aan te bieden. Dit is te lezen op de officiele website van FC Haarlem:

HFC Haarlem zal Kevin Sissing geen contract aanbieden. Hoewel De Graafschap, de huidige club van Sissing, er al uit was met de roodbroeken, heeft de clubleiding hier na een aantal gesprekken toe besloten vanwege twijfels of de 21-jarige speler toe is aan deze stap. Bovendien heeft trainer Jan Zoutman van HFC Haarlem aangegeven dat hij voldoende vertrouwen heeft in de aanvallers die momenteel bij de selectie zitten. Sissing kwam in vier seizoenen 20 maal uit voor De Graafschap en scoorde daarin twee maal.

Bron: www.fchaarlem.nl
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.
pi_52848203
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Roberto258 het volgende:
Altijd gezellig, utrecht uit

Hoop op een mooie overwinning voor jullie
pi_52848450
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Altijd gezellig, utrecht uit

Hoop op een mooie overwinning voor jullie
Ik ook, puntje is ook goed trouwens
pi_52850384
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ook dit vind ik geen slechte zaak. Sissing is een prima speler en volgens mij ook de snelste aanvaller van de selectie.
Waarom speelt hij niet in de basis dan?
pi_52852636
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik ook, puntje is ook goed trouwens
Zolang utrecht maar niet wint
pi_52853027
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Waarom speelt hij niet in de basis dan?
De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?
pi_52855577
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

De snelste speler hoeft toch niet perse in de basis?
Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.
pi_52856042
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:43 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Volgens jou is hij een prima speler die ook nog eens de snelste is, dan vraag ik me af wat de anderen in huis moeten hebben.
Ik vind hem een prima speler ja. Daarmee zeg ik toch niet dat hij in de basis hoort? Hij is naar mijn mening een prima speler voor de positie waar hij nu in verkeerd (4e spits). Waarbij het mij niet zou verbazen als hij in de toekomst de standaard vervanger wordt van Powel.
pi_52856272
Ik snap nou juist niet wat ze in hem zien en waarom ze hem zo lang houden. Hij zit al jaren bij de selectie maar breekt nooit door. Straks op zn 30e is hij nog 4e spits.
pi_52856517
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:07 schreef Sensation89 het volgende:
Ik snap nou juist niet wat ze in hem zien en waarom ze hem zo lang houden. Hij zit al jaren bij de selectie maar breekt nooit door. Straks op zn 30e is hij nog 4e spits.
Hij is pas 21..

En waar het mij vooral om gaat is dat als je hem nu van de hand zou doen je echt niet voor de 31e een vervanger zou hebben. Dan zit je dus sowieso tot de winterstop met 3 spitsen.
pi_52863339
quote:
Purrel Fränkel op huurbasis naar De Graafschap
De Graafschap huurt voor de rest van dit seizoen Purrel Fränkel van Vitesse. Fränkel, op alle posities aan de linkerkant inzetbaar, keert na een afwezigheid van vijf jaar terug bij de Superboeren. Tussen 1998 en 2002 droeg Fränkel al 107 keer het shirt van De Graafschap en scoorde in die duels precies éénmaal. In totaal kwam hij al tot 344 competitiewedstrijden.

In reactie op de terugkeer van Purrel Fränkel (30) op De Vijverberg laat directeur voetbalzaken Han Berger het volgende weten, tegenover www.degraafschap.nl. “Wanneer we Kevin Sissing zouden verhuren, zou er budgettair ruimte ontstaan, voor een nieuwe speler. De verhuur ging echter niet door en daardoor kwam ook de komst van Fränkel naar De Graafschap in een ander perspectief te staan.”

Toch kwamen alle partijen tot een oplossing en speelt Fränkel dit seizoen op huurbasis in het, voor hem niet onbekende, blauw-wit. Berger: “Fränkel wilde zelf graag terugkeren en heeft daarvoor ook een behoorlijk offer gebracht. Daarnaast toonde Vitesse zich bereidwillig.”, aldus Berger.

Fränkel is niet gehaald als de nieuwe linksachter van De Graafschap. “We hebben al twee spelers die daar kunnen spelen, dus dat zou onlogisch zijn. Hij heeft de laatste jaren bewezen op alle posities aan de linkerkant uit de voeten te kunnen en die waren nog wat onderbezet.”
Blijkbaar is Berger wel tevreden over Fung a Wing en van Peppen.
pi_52893298
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52893387
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat De Graafschap er vrij eenvoudig in gaat blijven. Als je wint in Groningen en Utrecht op een gelijkspel houdt, dan moet je toch twee keer kunnen winnen van Excelsior, VVV en Heracles.
Die conclusie moet je niet te snel trekken, al hoop ik wel dat ze erin blijven. Zolang het niet ten koste gaat van mijn cluppie.
Gefeliciteerd met het punt.
pi_52893462
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Utrecht en Excelsior het heel moeilijk gaan krijgen en de Graafschap moet gaan voor een 14e positie ofzo..
Succes
Hell To The Liars
pi_52893657
NAC wordt ook niet zoveel dit seizoen, Willem 2 is ook weer niet al te sterk en Heracles draait ook voor geen meter nog. Kan wel eens een redelijk grote groep van 6 a 7 clubs zijn die gaan vechten onderin voor de play-offs en rechtstreekse degradatie.
pi_52893683
Graafschap doet het best goed
AFC AJAX
pi_52894219
Effe op trainingskamp volgende week en VVV-Venlo thuis oprollen, is het gat geslagen en ben je klaar voor de strijd om europees voetbal
Hell To The Liars
pi_52894689
Knap resultaat maar meer ook niet. Beetje toevallig gelijk gespeeld. Er was enorm weinig drang naar voren, het was dat Utrecht zo ontzettend slecht speelde en daarom zeker een terecht eindresultaat.

Snap niet waarom Tarva er niet eerder in wordt gezet.

Qua punten gaat het goed maar qua spel
pi_52895647
Die Donny heeft er al 4 gescoord
AFC AJAX
pi_52897772
Linker rijtje!
pi_52897792
quote:
De Groot op 'Coen Dillen' schema

Donny de Groot scoorde in drie wedstrijden al vier doelpunten voor De Graafschap. Hij staat in de top van de topscorerlijst van de eredivisie.

"Daar ben ik helemaal niet mee bezig", zegt De Groot. "Het is wel bijzonder dat ik zoveel scoor. Zoveel kansen krijgen we tenslotte niet. Of ik denk aan het recordschema van Coen Dillen?(43 goals, red.) Nee, helemaal niet."

Scoren tegen Utrecht is bijzonder voor De Groot. "Ik heb een FC Utrecht hart. Dat is logisch, want ik heb hier zes jaar gespeeld. Hier scoren vind ik nog steeds heel speciaal."
Bron: Omroep Gelderland
Maradonny!
  zondag 2 september 2007 @ 19:49:09 #130
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52898029
Europees in 2010 of 2008?
Planning:
-
pi_52899543
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Diep respect voor de superboeren.
pi_52900465
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
Knap resultaat maar meer ook niet. Beetje toevallig gelijk gespeeld. Er was enorm weinig drang naar voren, het was dat Utrecht zo ontzettend slecht speelde en daarom zeker een terecht eindresultaat.

Eerste kwartier speelde Utrecht goed, daarna was het echt slecht. De Graafschap had het in 't begin moeilijk, maar daarna bleven ze makkelijk overeind. Alleen twee onnodige kutgoals die uit de lucht kwamen vallen. Daarna bleef de Graafschap doorknokken en na de 2-1 kon de 2-2 niet uitblijven. Ze hebben zeer aardig gespeeld, en het was gewoon verdient...

http://i3.tinypic.com/4r90713.jpg Uitvak moet wel voller
  zondag 2 september 2007 @ 22:15:08 #133
80382 manny
30 is best veel
pi_52902788
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef SCH het volgende:

Tarva speelt tot nu toe zeer matig.Helaas.

Deze tegenstander liggen de Graafschap wel, lekker leunen en dan strak counteren. Over 2 weken tegen VVV moeten ze het spel maken, dat is een stuk lastiger.Als VVV lekker naief "de aanval gaat kiezen" dan maken ze een goede kans.
pi_52910291
W00t alweer een bonuspunt erbij Gaat goed zo, er wordt prima naar mogelijkheden gespeeld. Alhoewel het puntje in Utrecht gelukkig was, maar niet minder verdiend.

Tegen VVV wordt nu een heel andere wedstrijd, maar ik zie het nu met vertrouwen tegemoet
Bloed, zweet en tranen!
pi_52916678
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:15 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

http://i3.tinypic.com/4r90713.jpg Uitvak moet wel voller
Dat is wel treurig inderdaad. Zo'n uitkaart helpt ook niet natuurlijk.
pi_52918031
Ik heb wel verscheidende plukjes in de Utrecht vakken gezien, dus die uitkaart werkt ook nog eens niet
pi_52935084
Hoeveel punten haalden jullie afgelopen seizoen?
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:01:16 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52935224
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Uitkaart werk idd niet, maar het beleid in Utrecht staat ook niet als uitnodigend voor uitsupporters bekend...
Planning:
-
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:03:14 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52935253
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel punten haalden jullie afgelopen seizoen?
Meer dan FCDB

http://www.epsig.nl/sport_voetbal_nl_2006_2007.html
Planning:
-
pi_52935429
Ok nog 68 te gaan dus.
pi_52937650
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok nog 68 te gaan dus.
Je maakt je toch nog geen ilusies terror? Vorig jaar begonnen jullie ook zo goed
pi_52940910
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok nog 68 te gaan dus.
We hebben het wel op het einde een beetje laten lopen he, 4 potjes voor het einde kampioen

Maar succes verder met deze onmogelijke opdracht
pi_52940975
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Die uitkaart heeft er weinig mee te maken, bij ons is het altijd bedroevend. Tenzij er wat op het spel staat, dan is iedereen ineens boos als het uitverkocht is. Kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Maar wie weet, als we nu eens zo blijven presteren in uitwedstrijden wordt de animo wat groter. Tenslotte zijn we nooit verwend geweest met uitwedstrijden in de eredivisie (op 97/98 na, maar toen ging het thuis kut) met 16 nederlagen en 1 ongelukje (winst) per seizoen
pi_52941050
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die uitkaart heeft er weinig mee te maken, bij ons is het altijd bedroevend. Tenzij er wat op het spel staat, dan is iedereen ineens boos als het uitverkocht is. Kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Maar wie weet, als we nu eens zo blijven presteren in uitwedstrijden wordt de animo wat groter. Tenslotte zijn we nooit verwend geweest met uitwedstrijden in de eredivisie (op 97/98 na, maar toen ging het thuis kut) met 16 nederlagen en 1 ongelukje (winst) per seizoen
inderdaad, we kampten zelfs met een uit-syndroom de laatste jaren. Trouwe supporters gaan dan wel maar de vaders met kinderen niet.
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:26:21 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_52949086
Het is altijd zo geweest dat we onze uitwedstrijden uitzoeken en dan opeens met een grote groep zijn. Kan me talloze wedstrijden herinneren waarin het uitvak goed vol zat, en inderdaad ook heel veel waarin we met 15 man stonden.
pi_52949794
Ajax uit ooit met 55 bussen...
pi_52949797
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Je maakt je toch nog geen ilusies terror? Vorig jaar begonnen jullie ook zo goed
Vorig jaar begonnen we minder (speelden we er van de eerste 5, 2 gelijk) en wonnen we uiteindelijk met flinke mazzel nog de eerste periode. Is nu wel anders. Maar we worden geen kampioen.
pi_52949823
Ik denk dat vooral RKC nog wel op stoom komt, anders heeft Den Bosch wel een goede kans hoor.
pi_52950185
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:51 schreef Roberto258 het volgende:
Ajax uit ooit met 55 bussen...
In 96/97, met allemaal papa's en kinderen die stiekem voor Ajax waren, gesponsord door de net geopende Achterhoek-Arena... Helemaal niks om trots op te zijn
pi_52950246
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Die uitkaart heeft er weinig mee te maken
Precies, maar het helpt er dus ook niet aan mee.
pi_53045519
Nou, nog 6 dagen en dan thuistegen VVV. Die ploeg ligt ons wel, hebben we vorige jaren vaak van gewonnen, zowel uit als thuis. Echter dit wordt een hele andere wedstrijd, beide ploegen moeten eigenlijk winnen en wij zijn nu favoriet (zal niet vaak gebeuren dit seizoen). VVV heeft een prima aanval, leuke ploeg met creatieve spelers. Alleen tactisch en verdedigend vrij zwak. Als iedereen zijn normale niveau haalt bij ons en we goed gegroepeerd blijven spelen verwacht ik wel een 2-1 of 3-1 zege.
Bloed, zweet en tranen!
pi_53048846
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:10 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nou, nog 6 dagen en dan thuistegen VVV. Die ploeg ligt ons wel, hebben we vorige jaren vaak van gewonnen, zowel uit als thuis. Echter dit wordt een hele andere wedstrijd, beide ploegen moeten eigenlijk winnen en wij zijn nu favoriet (zal niet vaak gebeuren dit seizoen). VVV heeft een prima aanval, leuke ploeg met creatieve spelers. Alleen tactisch en verdedigend vrij zwak. Als iedereen zijn normale niveau haalt bij ons en we goed gegroepeerd blijven spelen verwacht ik wel een 2-1 of 3-1 zege.
Nu al 1 van de belangrijkste wedstrijden. Ik verwacht een open wedstrijd waarbij de Graafschap uiteraard met niets minder dan de winst genoegen mag nemen.
pi_53050300
Zou wel lekker zjn 4 wedstrijden 7 punten en dan met z'n allen naar Arnhem en dan 5 wedstrijden 10 punten
pi_53071547
Donny topscorer.
Dat zag ik niet aankomen...
pi_53086095
Iemand die zegt dat ie dat wel zag aankomen liegt

Verder zou het typisch De Graafschap zijn om de goede start zaterdag weer te verprutsen, hoe goed onze balans tegen VVV de laatste jaren ook is...
pi_53089316
Met de anti-voetbal opstelling van vorige week wel.
Schöne buiten de basis laten... Wat denkt ie wel niet
pi_53100256
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Graafschap ziet het belang van Schöne blijkbaar ook in
quote:
Weer nieuw contract Schöne bij De Graafschap
11/09/2007 16:42

De Graafschap is zó tevreden met Lasse Schöne, dat De Superboeren de verbintenis van de Deen hebben opengebroken en verlengd. Het nieuwe contract loopt tot medio 2010.

Schöne is bezig met zijn tweede seizoen in dienst van De Graafschap. In de zomer van 2006 verliet de middenvelder SC Heerenveen voor De Vijverberg, waar hij voor één jaar tekende.

De 21-jarige Deen groeide bij De Graafschap uit tot een vaste waarde en speelde 36 competitieduels mee. In maart 2007 verlengde de club dan al het contract van Schöne tot medio 2008. In de huidige competitie was hij alle drie wedstrijden van de partij voor de ploeg van coach Jan de Jonge.
pi_53100667
Toppie!
pi_53101921
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

De Graafschap ziet het belang van Schöne blijkbaar ook in
[..]
Uitstekende zet weer van Berger en co, Schöne is een echt groeibriljantje!

En Karrel heeft gelijk, Schöne moet je ALTIJD opstellen!
pi_53197657
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hallo, 4 punten uit 2 uitwedstrijden en dan nog zeuren?

Vanavond D'RAN!!!
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:22:19 #161
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53198536
Ach zeikerds houd je altijd Vanavond weer ouderwets bier op de tribune!!! woei.
pi_53200929
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef xJapser het volgende:
Ach zeikerds houd je altijd Vanavond weer ouderwets bier op de tribune!!! woei.
Bier op de tribune???
pi_53208905
Jammer dat we er nog 3-2 van maken 3-0 was stukken leuker geweest. Desalnietemin toch weer 3 punten!

Wat vonden jullie van die gek met die megafoon? Op zich vondt ik het wel sfeerverhogend, maar het heeft iets een hoog "sneu" gehalte
pi_53209106
Vites is de volgende
pi_53209884
Ramadan redt de Graafschap of is dat overdreven?
  zondag 16 september 2007 @ 01:04:39 #166
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53210531
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:18 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Bier op de tribune???
Ja dat dacht ik dus , had het via via gehoord....niet dus

Magoed! Gewonnen!!!!
  zondag 16 september 2007 @ 05:04:46 #167
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53212608
Linkerrijtje!!

Wat er in die laatste paar minuten gebeurd, Allah mag het weten. Maar weer mooi 3 binnen.
pi_53214147
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ramadan redt de Graafschap of is dat overdreven?
Nou, dat riepen wij op de tribune ook ja. Die Amrabat is echt een goede voetballer, maar de Graafschap voetbalde alsnog stukken beter.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_53222498
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nou, dat riepen wij op de tribune ook ja. Die Amrabat is echt een goede voetballer, maar de Graafschap voetbalde alsnog stukken beter.....
Idd, dik verdiende overwinning, Amrabat kan idd wel lekker ballen. Wel jammer van die 2 tegengoals. Volgende week maar eens nummer 1 van Gelderland worden
  zondag 16 september 2007 @ 17:28:26 #170
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53222852
donny
pi_53223055
Kan Dinsdag pas kaarten halen voor Vitesse, hopen dat ze dan nog niet op zijn
pi_53225003
Keller
Schöne
De opkomsttune, nog steeds

Verder goede zege, uitslag lijkt spannender dan het daadwerkelijk was. Ik zie kansen in Arnhem als we op de counter gaan spelen!
pi_53238009
In de rust draaiden ze de oude opkomsttune toch? Zou dat een teken aan de wand zijn?
Ik ben er bij tegen onze geel zwarte vrienden.
pi_53238094
Gaat lekker he jongens
  maandag 17 september 2007 @ 12:23:55 #175
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53240823
We mogen niet klagen
pi_53240855
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat lekker he jongens
Moet je nagaan hoe goed jullie wel niet zijn! 1-8 winnen bij een ploeg die uit zijn overige 3 potjes 7 puntjes haalt
pi_53240875
Wij weten dat we de beste zijn
pi_53252472
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij weten dat we de beste zijn
Zondag staan De Graafschap en Ajax gelijk in punten
pi_53256533
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zondag staan De Graafschap en Ajax gelijk in punten
Als dat even zou kunnen
pi_53263423
Alles kan...

MARADONNY is opgestaan eindelijk heeft hij een vervolg gegeven aan zijn topjaar bij Emmen. Dit jaar wordt het jaar van de Donny hype. Volgend jaar voetbalt hij bij Feyenoord en op het EK maakt hij, en hij alleen, ons europees kampioen!

Of niet natuurlijk
pi_53263786
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alles kan...

MARADONNY is opgestaan eindelijk heeft hij een vervolg gegeven aan zijn topjaar bij Emmen. Dit jaar wordt het jaar van de Donny hype. Volgend jaar voetbalt hij bij Feyenoord en op het EK maakt hij, en hij alleen, ons europees kampioen!

Of niet natuurlijk

Ik vind de hype wel lollig, eindelijk De Graafschap op eredivisieniveau weer positief in het nieuws, daar kan zelfs Hugo Borst niks aan veranderen

Met nog 1 avond te gaan rond de 450 kaarten voor het uitvak verkocht hoorde ik. Valt op zich tegen, maar in de sporthal zitten we altijd overal dus...
pi_53263798
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Als dat even zou kunnen
In ieder geval over AZ en Vitesse heen, Ajax komt later wel
pi_53263976
Ik hoor diverse mensen die niet naar het uitvak gaan, en toch naar vitas uit. Ach ja als we maar 3 punten meennemen bij Bunga Melati.
pi_53264197
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoor diverse mensen die niet naar het uitvak gaan, en toch naar vitas uit. Ach ja als we maar 3 punten meennemen bij Bunga Melati.
Dat is wel lang geleden! Ik was erbij de laatste keer; Marchanno Schultz scoorde 5 minuten voor tijd de 0-1 en het propvolle staanvak achter de goal werd helemaal gek. Ik herinner me als de dag van gisteren dat Karel Aalbers voor de wedstrijd langs het uitvak liep richting het Renfront en 'vriendelijk' werd toegezongen. Hij keek even om, schudde met zijn hoofd en liep verder. Die kop vergeet ik nooit meer

Daarna helaas bij teveel mislukte pogingen geweest in Arnhem, het wordt tijd voor weer eens een overwinning!
pi_53264292
Ik herriner me een keer dat we twee keer voorkwamen en uiteindelijk volgens mij verloren. Toen we de 1-0 hadden gemaakt stonden we nog te juichen en vites had al weer gelijk gemaakt. We zatten toen op zo'n houten nood tribune. Ook toen liep aalbers voro langs en die idioot ging nog handje sgeven ook...
Dwaas.
pi_53264470
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik herriner me een keer dat we twee keer voorkwamen en uiteindelijk volgens mij verloren. Toen we de 1-0 hadden gemaakt stonden we nog te juichen en vites had al weer gelijk gemaakt. We zatten toen op zo'n houten nood tribune. Ook toen liep aalbers voro langs en die idioot ging nog handje sgeven ook...
Dwaas.
Klopt, dat was een jaar later. Hansje vd Haar scoorde 2x met het hoofd uit een corner en Machlas scoorde de winnende. Wat op z'n minst opmerkelijk was omdat hij dat jaar bijna nooit scoorde. En inderdaad, ook toen liep Karel langs. Na de wedstrijd moesten we een kwartier in het uitvak blijven. Waarom is me een raadsel, want toen we het vak uitmoesten kwamen op die brede straat daarzo ineens honderden wespen uit die zijstraatjes aanrennen. Die rossige gast met lang haar (ben even z'n naam kwijt) werd door 10 man in elkaar geschopt, de helden. Ben toen maar gauw doorgerend dat heuveltje op naar het kapelletje, daar stond de auto (waarin 2 Vitesse-mensen zaten te wachten, we waren gezellig samen gereden )

[ Bericht 2% gewijzigd door vingerplant op 18-09-2007 10:13:00 ]
pi_53264693
Nee joh, er kwamen toch nog ME-busjes tussen? Ik was met de brommer en bij mij achterop zat een vites supporter. rijden we naar het centrum komen we een grote groep Graafschap supporters tegen. Hij zwaaien met'mijn Graafschap-sjaal, dachten die gasten waarschijnlijk dat we die gejat hadden, bijna van de brommer getrokken en zwaar onder getufd. Leuk hoor voetbal!
pi_53265159
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee joh, er kwamen toch nog ME-busjes tussen? Ik was met de brommer en bij mij achterop zat een vites supporter. rijden we naar het centrum komen we een grote groep Graafschap supporters tegen. Hij zwaaien met'mijn Graafschap-sjaal, dachten die gasten waarschijnlijk dat we die gejat hadden, bijna van de brommer getrokken en zwaar onder getufd. Leuk hoor voetbal!
Ik heb geen ME-busje gezien toen hoor. Die gast werd helemaal verrot getrapt. Moet wel zeggen dat ik vanwege de wespenovermacht wel flink door heb gerend en al snel in de auto zat, dus of er later busjes zijn gekomen weet ik niet

Ach, en ondergetuft worden door je medesupporters, ik ken het. Ik was ooit eens naar de Eagles geweest en De Graafschap speelde even verderop in Almelo. Eagles ging nog ergens om dus ik ging met wat vrienden daarheen in plaats van een potje om niks voor (toen nog) 1000 man. Stap ik na de wedstrijd in de trein naar Arnhem, zit daar een grote groep Superboeren in. Je kan wel raden wat er toen gebeurde
Even daarvoor ook door zo'n kuthond in m'n been gebeten omdat ik volgens die loser te snel in de trein stapte en DUS op zoek was naar rellen...

Inderdaad, leuk dat voetbal
pi_53265347
Over die rooie gast gesproken ik kan me nog een uitwedstrijd bij NEC herinneren. Het was -10 ofzo, maar het voelde aan als -30 in dat kutstadion met de wind vol in je bakkes. Gingen ze van NEC over hem zingen: "Het is een wijf zonder tieten" Ging het hele uitvak mee doen, hij op de schouders en die NEC-ers maar dom kijken...
pi_53265736
Wat is de mening hier over de megafoon op de Spinnenkop?
pi_53265884
tvp
pi_53265934
TVP's mogen niet en NeuzenTVP's al helemaal niet.
pi_53267350
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over die rooie gast gesproken ik kan me nog een uitwedstrijd bij NEC herinneren. Het was -10 ofzo, maar het voelde aan als -30 in dat kutstadion met de wind vol in je bakkes. Gingen ze van NEC over hem zingen: "Het is een wijf zonder tieten" Ging het hele uitvak mee doen, hij op de schouders en die NEC-ers maar dom kijken...
Haha ja daar was ik ook bij ja, in die oude Goffert. Uitslag was 1-1 geloof ik maar dat boeide niet echt. Nog nooit zo blij geweest met autoverwarming als toen ik na die pot in de auto stapte. Kan me overigens niet meer herinneren dat hij op de schouders ging. Trieste bedoening destijds daar, alleen die Eastside aan de overkant in de hoek zat vol, de rest van het stadion was leeg.
pi_53267386
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de mening hier over de megafoon op de Spinnenkop?
Zo lang hij niet teveel gebruikt wordt vind ik het prima
pi_53273231
Ik ga verdomme naar ELKE wedstrijd van de Graafschap. Doordat Vites uit Zaterdagavond is moet ik begeleiding hebben, omdat ik een visuele handicap heb en het zicht in 't donker niet optimaal is. Normaal red ik me gewoon hoor. Utrecht en Groningen uit was geen probleem, omdat het overdag gespeeld werd. Meestal ga ik zelfs met het openbaar vervoer, als het geen verplichte combi is, 's morgens vroeg gaan, 's avonds laat terug.. Ik heb zelfs twee seizoenkaarten gekocht. zodat er altijd iemand met me mee kan. Hij staat op naam van m'n vader, maar meestal gaat één van m'n vrienden mee (en dat vindt de Graafschap geen enkel probleem). Nu wilde er voor Zaterdag wel een vriend van mij mee, ik dus bellen naar de Graafschap of dit op één of andere manier mogelijk was omdat hij geen uitkaart heeft en de seizoenkaart op m'n vaders naam staat, alles uitgelegd, etc... Willen ze er dus niet aan meewerken.... Lekker dan, ik mag dus in principe de grootste ADO of Ajax hooligan meenemen naar de thuiswedstrijden, maar een doodnormaal beschaafd iemand mag mij niet begeleiden bij een uitwedstrijd, en als je ziet wat clubs als Ajax en Feyenoord voor gehandicapte supporters doen in (uit)wedstrijden (gratis entree, etc...). Ze bekijken het maar lekker, ik ga voorlopig NIET meer naar de Graafschap. Ik doe zowat alles om maar bij de wedstrijden van de Graafschap te zijn, en ik begrijp best dat ze zich aan regels moeten houden, maar als het bij andere clubs kan, waarom dan niet bij de Graafschap?
pi_53273312
Belachelijk.
Meer kan ik er niet over zeggen. Ik schaam me voor mijn eigen club.
pi_53273923
Belachelijk ja, zeer slechte zaak en ik hoop dat je nog een oplossing kunt vinden!

Zelf ook een dergelijk verhaal meegemaakt een aantal jaren terug. Ik was op het idee gekomen een kameraad mee te nemen, maar omdat je voor de Spinnekop alleen overdag losse kaarten kon halen bij het stadion en niet via ticketbox kon kopen maar even de club gebeld. Situatie uitgelegd en er bij verteld dat ik niet even naar het stadion kon komen omdat ik woon en werk in Enschede en of ze dan even een kaart apart konden leggen. Dat kon dus niet, wilden ze niet aan beginnen. Daar sta je dan met je mond vol tanden, met al 15 jaar trouw een seizoenkaart
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:06:24 #198
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53274164
Is gewoon een gevolg van die uitkaart bullshit. Zolang supporters dit blijven pikken zal er niks veranderen. Ik ben er niet bij, weinig behoefte om vanuit Nijmegen eerst naar DTC te moeten met de auto om daar in zo'n kutbus te stappen. Heb ook nog steeds niet zo'n bullshit kaart gehaald.
Vind het wel kut, tot nu toe al die edities in dat knake stadion nog meegemaakt. Elke keer in uitvak tot de laatste keer, toen heb ik met opgezwolle op vitesse tribune gezeten. Maar dat was niet erg gezellig als je binnenkomt lopen bij een 0-1 stand en gelijk als Graafschapper wordt geidentificeerd......

Leuke oldskool verhalen trouwens. Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.

Edit:even het pokerverhaal maar in goede topic gedaan.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheVotary op 18-09-2007 17:11:57 ]
pi_53283112
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:
Is gewoon een gevolg van die uitkaart bullshit. Zolang supporters dit blijven pikken zal er niks veranderen. Ik ben er niet bij, weinig behoefte om vanuit Nijmegen eerst naar DTC te moeten met de auto om daar in zo'n kutbus te stappen. Heb ook nog steeds niet zo'n bullshit kaart gehaald.
Vind het wel kut, tot nu toe al die edities in dat knake stadion nog meegemaakt. Elke keer in uitvak tot de laatste keer, toen heb ik met opgezwolle op vitesse tribune gezeten. Maar dat was niet erg gezellig als je binnenkomt lopen bij een 0-1 stand en gelijk als Graafschapper wordt geidentificeerd......

Leuke oldskool verhalen trouwens. Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.

Edit:even het pokerverhaal maar in goede topic gedaan.
Hehe idd mooie verhalen, op het verhaal van Roberto na dan.. Ik denk zelf dat het typerend is voor de Graafschap. Altijd dit soort gezeik. Ook het feit dat je voor die uitkaart niet gewoon een pasfoto kan op sturen maar daar in een rij van 2 uur moet staan. Dikke lul doe ik dus ook echt niet. Het wordt tijd dat de Graafschap eens beseft hoe blij ze mogen zijn met dit soort supporters. Als je dit als "normaal" bedrijf zou doen hou je geen klant meer over.

Voor mij is het geloof ik ook de eerste editie die ik mis in het Gelredome. Moeten we in Tilburg de wedstrijd maar in de gaten houden votary.
pi_53292724
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:

Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.
pi_53299827
Ik ga ook zeker niet met die idiote bus, ga nog wel even kijken of ik aan kaarten voor het vitesse vak kan komen....
Bloed, zweet en tranen!
pi_53306400
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.
Met dat grijze bomberjack en die oude sportschoenen?
pi_53321647
Jupz die. Die sportschoenen zijn overigens niet oud. Die gast gaat elk jaar naar New York om schoenen te halen en elk jaar naar buitenlandse wedstrijden. Twee jaar terug was ik hem tegen gekomen bij Fulham. Jaar daarop kwam hij naar mij toe zei die dat je naar Istanbul moest gaan was die gek bij Fenerbahce-Galatasaray geweest. Hij had vlakbij de kern gestaan. Iedereen die daar niet mee zong werd van de tribune gestuurd. Beetje jammer dat hij voor Fenerbahce was...
pi_53336045
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomen Ik kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag

Super zulke Graafschap supporters
pi_53337066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef Roberto258 het volgende:
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomen Ik kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag

idd, top voor je!
pi_53343250
quote:

donderdag 20 september 2007 @ 23:27:59 #207
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53343708
Succes in arnep!
Planning:
-
pi_53349165
quote:

pi_53349203
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef DarkShine het volgende:
Succes in arnep!
Jullie succes in Tilburg, morgenavond staan we 4e en 5e
pi_53349847
quote:

Gelukkig dat er nog menselijkheid bestaat en dat er niet altijd puur volgens de regeltjes gehandeld wordt.
pi_53349942
Mooi zo Roberto.
pi_53352034
Toppie Roberto
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:01:06 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53373417
Onze Ard zt morgen gewoon op de tribune . Die Fränkel mag dan wel voor linksmid zijn gehaald, hij geloofde er niks van . Het krediet verspelen gaat wel erg snel bij meneer de Jonge .

[ Bericht 3% gewijzigd door BVO op 22-09-2007 02:08:08 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53375440
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:01 schreef BVO het volgende:
Onze Ard zt morgen gewoon op de tribune . Die Fränkel mag dan wel voor linksmid zijn gehaald, hij geloofde er niks van . Het krediet verspelen gaat wel erg snel bij meneer de Jonge .
Huh, volgens mij start Frankel niet eens in de basis hoor, staat ook op superboeren.nl

Het goede nieuws is dat ik kaarten heb voor het vite$$e vak FUCK DE COMBI

HELEMAAL NIKS IN ARNHEM-ZUID
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:05 #215
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53375952
Ik zit op Noord, heb er zin an! Maar geen torenhoge verwachtingen though, als we een punt meenemen ben ik tevreden. als we winnen, super, maar de historie is niet in ons voordeel.
pi_53376036
Wel juichen he mensen als we scoren.
pi_53376257
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik neem aan dat we in zo'n grote getale buiten het uitvak zitten dat dat geen problemen geeft (of juist wel natuurlijk)

Ik zit op west trouwens dus hoef me sowieso weinig zorgen te maken
pi_53380456
quote:
3 jaar terug moest ik nog rennen voor mijn leven, kwam er een groep klarendallers achter ons aan toen 8 man opsprongen bij de 0-1 na 5 minuten
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:42:56 #219
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53381998
quote:
Yeah right....ik heb in het verleden wel gemerkt dat er meestal in de tweede helft wat tokkievolk naar Noord gaat (en dan vooral bovenin) en dat je maar beter in de massa op kan gaan en niet al te gek gaat doen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:51:29 #220
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53382176
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:44:11 #221
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53383245
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
Waarom zou je je in godsnaam herkenbaar gaan maken bij de stewards dat je buiten de combi meegaat? Vind het zowiezo al niet erg slim om dat allemaal hier te gaan aankondigen, maar goed dit is nog een trapje verder. Die gasten naaien je er echt met liefde bij hoor. Dat is geen probleem voor die stewards.

Schijnt gisteren trouwens al los gegaan te zijn in het park in Arnhem. Weer een bewijs dat een combi regeling gewoon bullshit is. Gasten die willen knokken gaan gewoon knokken (al is het een dag eerder), gasten die voetbal willen kijken gaan gewoon voetbal kijken.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:40:39 #222
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53384569
Weten zij veel dat ik meega ? Ik mag toch over de A12 rijden of nie dan! En dan nog, het is een vrij land, een paar stewards bepalen niet wat ik wel of niet doe.
pi_53384696
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukje )

14 bussen las ik ergens , dat geeft al iets meer derbysfeer dan als die andere gelderse club op bezoek komt
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:47:26 #224
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53384726
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef xJapser het volgende:
Weten zij veel dat ik meega ? Ik mag toch over de A12 rijden of nie dan! En dan nog, het is een vrij land, een paar stewards bepalen niet wat ik wel of niet doe.

Serieus, je hebt gelijk jammer dat het alleen niet zo werkt. Geloof mij nou maar als jij een beetje een bekende kop hebt bij die gasten (stewards) en jij stopt naast een bus op een parkeerplek dan zijn hun echt niet de beroerste om jouw kentekenplaat uit voorzorg alvast door te geven. Ik neem aan dat je doel is om de wedstrijd te bekijken? En dan kun je een heel mooi verhaal gaan afsteken tegen de wouten dat het een vrij land is etc. maar erinkomen doe je dan echt niet.

Als ik zie hoe fanatiek ze (wouten+Graafschap) waren in Hellmond en Venlo een poosje terug in het weren van Graafschapsupporters dan zou ik toch overwegen om dit toch niet te doen. Maargoed waarom zouden ze trouwens een tussenstop houden? Lijkt me nogal overbodig.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:52:18 #225
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53384835
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukje )

Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.

Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizen Maargoed, ik ga wel relaxed niet stoppen dan Ik zwaai wel vanuit mn zitplekkie op Noord naar jullie !
pi_53384939
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef xJapser het volgende:

[..]

Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.

Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizen Maargoed, ik ga wel relaxed niet stoppen dan Ik zwaai wel vanuit mn zitplekkie op Noord naar jullie !
18.00 uur

Maar ja wat betreft omrijden en dat soort onzin kunnen ze altijd leuke route's bedenken
pi_53387289
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef xJapser het volgende:

[..]

Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizen
Nee hoor als graafschapsupporter mag je alleen met de combi. In de praktijk zal het wel loslopen als ze je niet als graafschap supporter identificeren (zoals votary en ik in helmond).

Nog 20 minuten!!
pi_53391141
Gefeliciteerd jongens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:28:58 #229
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53392293
Nummer 1 van gelderland.
pi_53393543
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53393774
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef StarGazer het volgende:
pi_53394008
gefeliciteerd
AFC AJAX
pi_53394099
Vraag me wel af waarom De Mos vanavond geen huppelpasjes op het veld maakte. Is toch gaaf, zo'n overwinnning van de Superboeren.
pi_53394262
Mooie overwinning hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53394807
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat heb jij nou weer te huilen
Porcupine Tee - Normal
  zondag 23 september 2007 @ 00:26:48 #236
80382 manny
30 is best veel
pi_53395557
Mooi dit. Powell... doelpuntje mocht er zijn !
pi_53395648
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat heb jij nou weer te huilen
Ow sorry ik was even vergeten dat de Graafschap je 24e club is
pi_53395662
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef manny het volgende:
Mooi dit. Powell... doelpuntje mocht er zijn !
Gewoon blind en keihard uithalen. Wel slecht natuurlijk dat je zijn naam nog niet goed kunt spellen.
  zondag 23 september 2007 @ 00:33:30 #239
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53395700
Wat een feest o/
pi_53395799
  zondag 23 september 2007 @ 00:40:47 #241
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53395863
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:37 schreef vingerplant het volgende:
Ok ok eentje dan
pi_53395915
Keller was weer top, Fessem had een paar goede reddingen en wat is er met Meijer aan de hand? Die speelde echt weer een goede pot! Die organisatie staat gewoon, echt geweldig!

Vitesse-supporters kunnen heerlijk zeiken trouwens

10 punten na dit zware begin van de competitie met uitwedstrijden tegen Groningen, Utrecht en Vitesse... Ik kan het nauwelijks geloven
pi_53395923
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:40 schreef xJapser het volgende:

[..]

Ok ok eentje dan
Bescheiden zeg
pi_53396913

De heenreis
De sfeer
De wedstrijd
De 3 punten
Frankel
De terugreis
pi_53397566
the road to succes :-)
pi_53397728
goed bezig, misschien wel de mooiste overwinning van het seizoen
  zondag 23 september 2007 @ 02:28:33 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53397731
Congrats!
Planning:
-
  zondag 23 september 2007 @ 08:03:50 #248
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_53399375
Jaaaa eindelijk! Wat een inval van Pürrel. Het is vroeg maar ik zit nog in de roes van gister =D.

Attamottamotta
pi_53399980
haha vet. Winnen van 21 is 5. trouwens.. die domme belgen op canvas/één hebben op tt 570 staan dat de graafschap de eerste wedstrijd van het seizoen met 1-8 van AZ hadden verloren. Heb al een mailtje de deur uit gedaan. Maar het streelt zeker het ego van de superboeren!
pi_53401111
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ow sorry ik was even vergeten dat de Graafschap je 24e club is
Owh ja, sympathie hebben voor andere clubs is natuurlijk uit den boze

Waarom ga ik eigenlijk nog op deze pauper in
Porcupine Tee - Normal
pi_53401201
Gefeliciteerd mannen.
pi_53401225
Vitesse

Echt jonge maakt niet uit welke spelers ik kies in de manager, ze verliezen toch wel!

Wel mooi van de Graafschap.
pi_53401510
ATTAMOTTAMOTTA!

Wat een feest! Overigens weer zwaar agressieve supporters op de oost tribune, stumperds..... whaha
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 23 september 2007 @ 12:07:31 #254
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53401623
Op Noord ook...heb me maar heeel rustig gehouden
pi_53403050
Superboeren ole ole!!!!

Geweldig resultaar, heerlijk dit.

Oja... NR 1 VAN GELDERLAND!!!
  zondag 23 september 2007 @ 13:41:55 #256
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53404055
Gefeliciteerd Superboeren. Gewoon verdiend gewonnen, Vitesse was wel beter/meer in balbezit misschien, maar De Graafschap heeft perfect verdedigd en Vitesse minimale kansen gegeven.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53410619
Topic titel klopt niet, ze zijn nog steeds niet op aarde
pi_53414679
5e respect
Hell To The Liars
pi_53420134
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:39 schreef Sensation89 het volgende:
Topic titel klopt niet, ze zijn nog steeds niet op aarde
We waren er heel even maar zijn direct weer opgestegen
pi_53420527
Die TT lijkt me wat ongepast niet?
pi_53421054
De Graafschap # 18: In de zevende hemel!
pi_53424502
Veel beter dan dit wordt het niet. Nou weet ik weer waar ik he allemaal voor doe. Bakken met geld heb ik aan de club uitgegeven, maar dit maakt het het allemaal waard.
pi_53424553
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Veel beter dan dit wordt het niet. Nou weet ik weer waar ik he allemaal voor doe. Bakken met geld heb ik aan de club uitgegeven, maar dit maakt het het allemaal waard.
Mooi toch, zo lang mogelijk vasthouden! Volgende week thuis tegen Twente, wie weet weer een stuntje...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53424717
Ik vraag me nu echt af wanneer we gestopt worden.
pi_53425058
Gefeliciteerd. Prima overwinning jongens
  maandag 24 september 2007 @ 15:24:40 #266
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53433389
Hoeveel kaarten gaan er bij thuiswedstrijden eigenlijk in de vrije verkoop???
Is dat niet een bepaald percentage van het totaal stadionplaatsen?
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53433523
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgende week
Цой жив
  maandag 24 september 2007 @ 16:01:19 #268
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53434407
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag van mij nog wel een tijdje doorgaan zo.
pi_53434720
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Mag van mij nog wel een tijdje doorgaan zo.
Idd, volgende week gaat het wel weer lastig worden. Twente is een goede ploeg en in een goede vorm. Maar goed een punt moet toch wel te doen zijn...
pi_53435207
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Idd, volgende week gaat het wel weer lastig worden. Twente is een goede ploeg en in een goede vorm. Maar goed een punt moet toch wel te doen zijn...
Een beetje overmoedig worden we al zie ik. Twente-thuis wordt om 2 dingen lastiger: Twente is na Ajax met afstand de beste ploeg waar we tegen spelen tijdens de competitiestart en bovendien kunnen we het niet maken zo te spelen als in de uitwedstrijden, wat betekent dat Twente ruimte zal krijgen. En dat ze kunnen voetballen weten we.

Ik zou echt heel blij zijn met een puntje; de wedstrijd daarna tegen NAC zie ik dan weer een stuk zonniger in
pi_53435287
Wordt vast een vette wedstrijd Twente speelt onzettend goed en mooi voetbal imo, en er zullen wel veel supporters mee komen dus zal ook wel leuke sfeer zijn van beide kanten Gelijkspel zou heel mooi zijn
pi_53435345
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
en er zullen wel veel supporters mee komen dus zal ook wel leuke sfeer zijn van beide kanten
Het is wel op zondag he
pi_53435548
Lol zie net pas dat het verplaatst is na 14.30, lekker dan als ik al om 12.00 bij het stadion was geweest haha...
pi_53449057
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:30 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Een beetje overmoedig worden we al zie ik.
Valt mee, ik ga net als jij voor een punt. Ik denk en hoop niet dat we anders gaan spelen dan in de uitwedstrijden.
pi_53453041
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Valt mee, ik ga net als jij voor een punt. Ik denk en hoop niet dat we anders gaan spelen dan in de uitwedstrijden.
Ik hoop het ook niet, de punten gaan nog even voor, maar je kunt er wel vanuit gaan dat een hoop volk gaat zeuren als er defensief en op de counter gespeeld wordt. Ik vind het tegen een ploeg als Twente echter best
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:46:25 #276
80382 manny
30 is best veel
pi_53464743
gewoon op de counter spelen, ook thuis. Laten we nou niet doen alsof het doetinchemse publiek dat niet accepteert.
pi_53464805
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef manny het volgende:
gewoon op de counter spelen, ook thuis. Laten we nou niet doen alsof het doetinchemse publiek dat niet accepteert.
Het publiek in Doetinchem is vaak al tevreden als er 3x op goal geschoten wordt dus dat komt vast goed
pi_53465307
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Het publiek in Doetinchem is vaak al tevreden als er 3x op goal geschoten wordt dus dat komt vast goed
Ach ja, ik ging ook een beetje af op de laatste keer dat we een goede seizoensstart hadden, zo'n 11 jaar geleden
Toen kwamen de fluitconcerten ook direct toen het wat minder ging. En Korbach kreeg ook het verwijt dat hij te defensief speelde in thuiswedstrijden de jaren daarna...

We zullen het wel zien, ik hoop gewoon op punten en het maakt me niet uit hoe
pi_53513686
quote:
Jan de Jonge met Bennie Jolink bij Jack van Gelder

Komende zondagavond zijn trainer Jan de Jonge en entertainer Bennie Jolink te gast in het Studio Sportprogramma van Jack van Gelder en Youri Mulder (later deze week meer hierover)
Leuk, wordt er eindelijk eens aandacht aan de Graafschap besteed.
quote:
VI: Berry Powel al gebeld voor kaartjes kampioenwedstrijd

Met 10 punten uit 5 wedstrijden is De Graafschap de onbetwiste revelatie van de Eredivisie. Want dat de Superboeren na stunts in Utrecht en Groningen ook bij Vitesse zouden winnen hadden weinigen in Doetinchem verwacht. In de relatieve schaduw van topscorer Donny de Groot is ook Berry Powel drijvende kracht achter het succes van De Graafschap. In Arnhem maakte hij met een knap schot zijn 2e goal van het seizoen.

Het sprookje kent maar geen einde.

Berry Powel: “We mogen niet klagen. Voordat het seizoen begon had niemand hiervan durven dromen en na de afgang tegen Ajax leek zo’n stunt natuurlijk helemaal onmogelijk. Maar de afgelopen weken draait het goed, al hebben we af en toe ook het nodige geluk gehad. FC Groningen had goede kansen, maar na rust maakten wij het af en bij FC Utrecht was het ongelofelijk hoe we terug wisten te komen. Maar aan de andere kant heb ik thuis tegen VVV geen moment het gevoel gehad dat we punten konden verliezen en ook zaterdag speelden we het uitstekend uit. Winnen in Arnhem is voor Doetinchemmers toch extra bijzonder, onder de supporters heerst een gigantisch derbygevoel. We hebben de goede taktiek gespeeld en hun fouten prima afgestraft.”

En dan sta je opeens 5e.

“Ongelooflijk toch ? Vrienden hebben me al gebeld met de vraag of ze kaartjes voor de kampioenswedstrijd kunnen krijgen, haha. Nee, we moeten niet te hard van stapel lopen, maar het team staat goed. We spelen heel gedisciplineerd in de organisatie en voorin zijn we erg effectief. Kijk naar Donny de Groot, tot zaterdag veranderde alles wat hij aanraakte in goud. Dat hij tegen Vitesse kansen miste, is dan ook geen probleem. Je kan niet verwachten dat altijd alles goed gaat.”

Ook jou spel is uitstekend. Jij en Donny de Groot vormen een koningskoppel.

“Veel mensen zal dat verbazen. Wij waren toch typische Eerste Divisiespitsen ? Al voordat het seizoen was begonnen, kregen Donny en ik een stempel opgedrukt, maar het gebeurde meestal door mensen die ons nog geen 5 hele wedstrijden hebben zien spelen. Gelukkig kijken ze bij de clubs verder, want als Han Berger ook zo had gedacht, hadden zowel Donny als ik niet bij De Graafschap gespeeld. Ik moet altijd een beetje lachen om zulke kwalificaties. Men is vaak erg kort door de bocht. Klaas-Jan Huntelaar en Danny Koevermans kwamen ook uit de Eerste Divisie, maar je kunt toch moeilijk blijven beweren dat zij tekort komen voor het voetbal op het hoogste niveau ? “

Wat is jullie geheim ?

“Hard werken en met het team, in plaats van individueel geweldige spelers, elke wedstrijd weer 100% inzet tonen. Op papier zijn wij niet geweldig, maar we gaan wel voor elkaar door het vuur. Zaterdag merkte ik hoeveel energie onze manier van spelen vergt. Ik beëindigde de wedstrijd met kramp in mijn kuiten. Alhoewel die bal er in de laatste minuut wel aardig invloog, toch ? Maar zaak is nu geconcentreerd te blijven en niet te licht gaan denken over bepaalde tegenstanders. De echte concurrentie komt nog en als we die pakken, kunnen we voor Europees voetbal gaan, maar voorlopig ben ik zondag tegen FC Twente heel tevreden met een bonuspunt.”

Uit VI 39 van 26 september 2007.
pi_53513766
PSV heeft hetzelfde met de beker als wij hadden met Arvid Smit.
Stumperds
pi_53515155
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
PSV heeft hetzelfde met de beker als wij hadden met Arvid Smit.
Stumperds
Jeffrey de Visscher toch?
pi_53515557
Oh ja. Solly.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:55:49 #283
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53516584
Alleen De Visscher was die zomer net gekocht van Heracles..... Die Da Costa speelde vorig jaar ook al bij psv
pi_53516624
Ja, belachelijk
pi_53517328
Net al in dat andere topic gepost, maar we hebben het ook eens tegen gehad he. Toen Sparta de nog niet speelgerechtigde Levchenko opstelde en met 6-1 won. Hij scoorde toen zelfs, maar voor de KNVB was het geen aanleiding de wedstrijd op z'n minst over te laten spelen.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:26:19 #286
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53517495
Klopt ja.... hoe triest van de knvb
Daarom is het nu wel extra mooi dat het een "grote" club gebeurd
pi_53521097
En al zenuwachtig voor Elinkwijk met de altijd gevaarlijke Derk Schut?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53521161
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef methodmich het volgende:
En al zenuwachtig voor Elinkwijk met de altijd gevaarlijke Derk Schut?
Nee, en Derk Schut doet volgens mij niet eens mee.
pi_53521164
Het staat al 1-0 voor Elinkwijk ;o
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53521382
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Nee, en Derk Schut doet volgens mij niet eens mee.
Zeker weer eens geblesseerd dan. Of ze sparen hem voor na rust.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53521539
Kut he 1-0 achter
pi_53522969
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef Sensation89 het volgende:
Kut he 1-0 achter
1-3 nu
pi_53523237
1-5 al.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53523282
2x Schone nog.
pi_53523328
Lekker dan, beetje laat op gang gekomen, maar toch goede overwinning qua score
pi_53523363
Ik ben er tevreden mee.
pi_53523844
quote:
De Graafschap verder in beker: 1-5

De Graafschap heeft de bekerwedstrijd tegen Elinkwijk met 1-5 gewonnen. De Achterhoekers kwamen na 18 minuten spelen op achterstand na een misser van Bot. De Groot maakte vlak voor rust de gelijkmaker. Na rust scoorden Tarvarjarvi, Frankel en Schone (2x) voor de Doetinchemmers.
1-0 achter Verder mooi dat we gewonnen hebben.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:20:37 #298
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53523992
Dan is de basisplaats voor Botje vast nog ver weg......
pi_53533267
Bleh volgende keer naar Roda toe. Kutloting.
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:23:58 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53535280
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Bleh volgende keer naar Roda toe. Kutloting.
27 oktober Roda - de Graafschap (competitie)
30/31 - 10 of 1-11 Roda - de Graafschap (beker).

Planning:
-
pi_53536378
Toch ben ik van mening dat we op rechts sterker zijn met Bot en Schuurman...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')