abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53299827
Ik ga ook zeker niet met die idiote bus, ga nog wel even kijken of ik aan kaarten voor het vitesse vak kan komen....
Bloed, zweet en tranen!
pi_53306400
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.
Met dat grijze bomberjack en die oude sportschoenen?
pi_53321647
Jupz die. Die sportschoenen zijn overigens niet oud. Die gast gaat elk jaar naar New York om schoenen te halen en elk jaar naar buitenlandse wedstrijden. Twee jaar terug was ik hem tegen gekomen bij Fulham. Jaar daarop kwam hij naar mij toe zei die dat je naar Istanbul moest gaan was die gek bij Fenerbahce-Galatasaray geweest. Hij had vlakbij de kern gestaan. Iedereen die daar niet mee zong werd van de tribune gestuurd. Beetje jammer dat hij voor Fenerbahce was...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53336045
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomen Ik kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag

Super zulke Graafschap supporters
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53337066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef Roberto258 het volgende:
Nadat ik mijn 'probleem' ook op het Graafschap forum bekend heb gemaakt, is het alsnog goed gekomen Ik kreeg veel positieve reacties en een aantal supporters hebben contact gezocht met mensen van de Graafschap. Zostraks heeft De Graafschap contact met mij gezocht en ik kan alsnog via de combi met een begeleider naar vitesse zaterdag

idd, top voor je!
pi_53343250
quote:

donderdag 20 september 2007 @ 23:27:59 #207
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53343708
Succes in arnep!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53349165
quote:

De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53349203
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef DarkShine het volgende:
Succes in arnep!
Jullie succes in Tilburg, morgenavond staan we 4e en 5e
pi_53349847
quote:

Gelukkig dat er nog menselijkheid bestaat en dat er niet altijd puur volgens de regeltjes gehandeld wordt.
pi_53349942
Mooi zo Roberto.
pi_53352034
Toppie Roberto
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:01:06 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53373417
Onze Ard zt morgen gewoon op de tribune . Die Fränkel mag dan wel voor linksmid zijn gehaald, hij geloofde er niks van . Het krediet verspelen gaat wel erg snel bij meneer de Jonge .

[ Bericht 3% gewijzigd door BVO op 22-09-2007 02:08:08 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53375440
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:01 schreef BVO het volgende:
Onze Ard zt morgen gewoon op de tribune . Die Fränkel mag dan wel voor linksmid zijn gehaald, hij geloofde er niks van . Het krediet verspelen gaat wel erg snel bij meneer de Jonge .
Huh, volgens mij start Frankel niet eens in de basis hoor, staat ook op superboeren.nl

Het goede nieuws is dat ik kaarten heb voor het vite$$e vak FUCK DE COMBI

HELEMAAL NIKS IN ARNHEM-ZUID
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:05 #215
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53375952
Ik zit op Noord, heb er zin an! Maar geen torenhoge verwachtingen though, als we een punt meenemen ben ik tevreden. als we winnen, super, maar de historie is niet in ons voordeel.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_53376036
Wel juichen he mensen als we scoren.
pi_53376257
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik neem aan dat we in zo'n grote getale buiten het uitvak zitten dat dat geen problemen geeft (of juist wel natuurlijk)

Ik zit op west trouwens dus hoef me sowieso weinig zorgen te maken
pi_53380456
quote:
3 jaar terug moest ik nog rennen voor mijn leven, kwam er een groep klarendallers achter ons aan toen 8 man opsprongen bij de 0-1 na 5 minuten
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:42:56 #219
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53381998
quote:
Yeah right....ik heb in het verleden wel gemerkt dat er meestal in de tweede helft wat tokkievolk naar Noord gaat (en dan vooral bovenin) en dat je maar beter in de massa op kan gaan en niet al te gek gaat doen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:51:29 #220
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53382176
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:44:11 #221
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53383245
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
Trouwens, iemand enig idee waar de bussen op de A12 een tussenstop maken? Kom ik ff langs
Waarom zou je je in godsnaam herkenbaar gaan maken bij de stewards dat je buiten de combi meegaat? Vind het zowiezo al niet erg slim om dat allemaal hier te gaan aankondigen, maar goed dit is nog een trapje verder. Die gasten naaien je er echt met liefde bij hoor. Dat is geen probleem voor die stewards.

Schijnt gisteren trouwens al los gegaan te zijn in het park in Arnhem. Weer een bewijs dat een combi regeling gewoon bullshit is. Gasten die willen knokken gaan gewoon knokken (al is het een dag eerder), gasten die voetbal willen kijken gaan gewoon voetbal kijken.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:40:39 #222
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53384569
Weten zij veel dat ik meega ? Ik mag toch over de A12 rijden of nie dan! En dan nog, het is een vrij land, een paar stewards bepalen niet wat ik wel of niet doe.
pi_53384696
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef xJapser het volgende:
denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukje )

14 bussen las ik ergens , dat geeft al iets meer derbysfeer dan als die andere gelderse club op bezoek komt
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:47:26 #224
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53384726
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef xJapser het volgende:
Weten zij veel dat ik meega ? Ik mag toch over de A12 rijden of nie dan! En dan nog, het is een vrij land, een paar stewards bepalen niet wat ik wel of niet doe.

Serieus, je hebt gelijk jammer dat het alleen niet zo werkt. Geloof mij nou maar als jij een beetje een bekende kop hebt bij die gasten (stewards) en jij stopt naast een bus op een parkeerplek dan zijn hun echt niet de beroerste om jouw kentekenplaat uit voorzorg alvast door te geven. Ik neem aan dat je doel is om de wedstrijd te bekijken? En dan kun je een heel mooi verhaal gaan afsteken tegen de wouten dat het een vrij land is etc. maar erinkomen doe je dan echt niet.

Als ik zie hoe fanatiek ze (wouten+Graafschap) waren in Hellmond en Venlo een poosje terug in het weren van Graafschapsupporters dan zou ik toch overwegen om dit toch niet te doen. Maargoed waarom zouden ze trouwens een tussenstop houden? Lijkt me nogal overbodig.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:52:18 #225
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53384835
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

denk niet dat ze gaan stoppen , ze zullen wel in 1 ruk doorijden ( zeker dat kleine stukje )

Van dat kleine stukje maken ze gerust een rit van 2 uur hoor...vertrek was 17:30 meen ik.

Maarre ik heb geen kaartje voor het Graafschap vak hoor, gewoon een kaartje via een collega voor Noord tribune. Dan mag je toch wel op eigen gelegenheid naar Arnhem reizen Maargoed, ik ga wel relaxed niet stoppen dan Ik zwaai wel vanuit mn zitplekkie op Noord naar jullie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')