Gert ga naar bed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
Die van LS was eerst.
Je schrijft trouwens weer 578, HiDiHo..
Daar krijg je dus geen punten voorquote:
Naar bed neppatientquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
Daar houden we je aan. Ook al krijgt dat clubje van je slaag in Doetinchem, KZ is vandaag lief.![]()
Lieve Peter,quote:
Naar bed Gertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
Ja nu weten we het wel, van dat "tot over een paar weken" dit en "naar je nest" dat..![]()
Ik doe het toch niet namelijk.
Alleen als ik zelf zin heb. Mja... nu effe bijvoorbeeld..![]()
Sorry, maar zoals nu ook in de OP te lezen is tellen alleen Gert-Posts van ná het openen van dit topic.quote:
Wie haalt hem uit bed?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wachten tot die Blauwe online is,
Oeiquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, maar zoals nu ook in de OP te lezen is tellen alleen Gert-Posts van ná het openen van dit topic.![]()
Uhuh, het spijt me dat ik daar niet duidelijk over was.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het blijkt alleen maar te gelden voor posts na de datum van de OP.
![]()
Kut een week wachten dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het blijkt alleen maar te gelden voor posts na de datum van de OP.
![]()
plus 1quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze loog nergens over, ze zei het al eerder dat de FEBO daarom vroeg en toen een streamlock.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, het spijt me dat ik daar niet duidelijk over was.![]()
Als tegemoetkoming stel ik voor dat jij en KZ gewoon allebei 1 punt krijgen.
Zolang het van Gert is en ná het openen van dit topic en op Fok! gebeurd is door de ENIGE ECHTE Gert.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ian mogen kwootjes uit andere fora ook![]()
Staat dat al in je OP ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang het van Gert is en ná het openen van dit topic en op Fok! gebeurd is door de ENIGE ECHTE Gert.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Algemene mededeling:
Ontopic graag, het is hier de COS niet.![]()
Denk je zelf ook niet dat die opmerking nogal essentieel is in de OP??quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Algemene mededeling:
Mooie OPquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Algemene mededeling:
Naar bed jijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Gert ga naar bed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het ja.
En een relkloon gaat evt door de shredder. Maar er wordt niet bij voorbaat al op IP gecheckt omdat er wat onvrede bestaat over de COS, bij gebrek aan andere DGK-zaken om ons druk over te maken.
Gert naar bedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Jammer dat jij het zo opblaast.
p.s. Ik heb een andere mening dan jij. Da's alles.
Gert naar bedquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
Tiefen jullie allemaal eens naar je nest, en trek de deur van die klote COS achter je reet dicht.
Kun jij ditquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
Tiefen jullie allemaal eens naar je nest, en trek de deur van die klote COS achter je reet dicht.
Volgens mij is ie al helemaal de oudequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
Gert gaar naar bedquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
Hoi,
Ben vanavond ontslagen uit het ziekenhuis.![]()
De komende twee weken moet ik thuis rust houden, dus ik zal weer een stuk meer hier aanwezig zijn.
Ik heb ook morfine voorgeschreven gekregen, dus als ik af en toe tubgirls en dergelijke over het hoofd zie: vergeef me.:
Anyway: ik ben weer te benaderen voor positieve, enthousiaste feedback. Gezeik en geklikspaan gaarne blijven beleggen bij de hulpmods en Avonne.![]()
Gert ga naar bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
Ger gaart nier mee naa bedt.
Sterkerder nog: dit kudt-topic gaat binnenkordt na bed.
Dus lolbroeken: doe je ding nu het nog kan.![]()
Gert ga naar bed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben we het al zo vaak over gehad de afgelopen maanden. Negers met apen vergelijken heeft nu eenmaal een andere lading dan pak 'm beet een dikke vrouw met een zeekoe vergelijken.
In de FAQ van dit forum staat dan ook al tijden te lezsen dat aap-vergelijkingen niet zijn toegestaan.
On topic: Natasia mag dus binnenkort komen janken in de villa., "dankzzij" Brian, die (waarschijnlijk op aanwijzing van achter) haar wil uitnodigen.![]()
Nee hoor, je hebt me gewoon verkeerd gequote.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen: Gert ga naar bed!![]()
Ach so,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt me gewoon verkeerd gequote.
YEAH!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach so,
In dát geval heb je een punt![]()
Gert, Ga Naar Bed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dolblij is met dit "excuus" om de publiciteit weer op te zoeken.
Dat ze zich daarbij van halve en misschien wel hele leugens moet bedienen, is voor haar geen enkel bezwaar.
Spannend hoor! Nog minder dan 2 uur om de koppositie te veroveren!quote:
Gert, ga naar bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
Alles watr jullie zeggen, wordt puur voortgewakkerd door jullie sjaloerzie.
Daarom zeg ik: viesa versa. Viesa versa! Viesa versa!
Gert ga naar bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Spannend hoor! Nog minder dan 2 uur om de koppositie te veroveren!![]()
Ik zou er nóg eentje tegenaan knallen.![]()
Ik snap nogsteeds niet dat je zelf niet meedoetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Spannend hoor! Nog minder dan 2 uur om de koppositie te veroveren!![]()
Ik zou er nóg eentje tegenaan knallen.![]()
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet dat je zelf niet meedoet![]()
GERT GA NAAR BED!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Gert het volgende:
TUSSENSTAND:
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 1
Ian Nick 2
Peter6000 5
Kleinzusje 4,5
GERT GA NAAR BED~!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia daar precies op zit te wachten. En (ik hoop) dat Wilgo haar dat niet gunt.![]()
Hier heeft hij toch veel meer plezier van. Om ons als gekken achter hem aan te zien rennen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap nogsteeds niet dat je zelf niet meedoet![]()
Mwah... nog 40 minuten te gaan, dan gaat dit verkapte "sodemieter voorgoed op naar de kelders van het ziekenhuis"-topic dicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier heeft hij toch veel meer plezier van. Om ons als gekken achter hem aan te zien rennen.
Dit topic is nu al een groter succes dan al mijn andere bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier heeft hij toch veel meer plezier van. Om ons als gekken achter hem aan te zien rennen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... nog 40 minuten te gaan, dan gaat dit verkapte "sodemieter voorgoed op naar de kelders van het ziekenhuis"-topic dicht.![]()
Nee.quote:
Te laat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, Ga naar bed!
TUSSENSTAND:
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 2
Ian Nick 7
Kleinzusje 4,5
Peter6000 5
Gert ga naar bed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Ian Nick, houd op met proberen dit spel te winnen!
Maar ik wil een GertFeauteaux!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Ian Nick, houd op met proberen dit spel te winnen!
gert ga naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
TUSSENSTAND
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 2
Kleinzusje 4,5
Peter6000 5
Kom op dan, nog maar een half uur om Peter in te halen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
TUSSENSTAND
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 4![]()
Kleinzusje 4,5
Peter6000 5
Ik hoop stiekem dat Kleinzusje Peter elders bezig houdt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op dan, nog maar een half uur om Peter in te halen!![]()
ga naar bed gertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mening posten op een forum is heel wat minder gedoe.![]()
Ga naar bed gertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Die kinderen zijn ergens anders al snel beter af dan bij hun zieke moeder.
Er staan nog een paar posts van Gert in verscheidene topics die nog niet gebruikt zijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de postgeschiedenis van Gert aan het F5-en.![]()
eeehhhh.....wat was het ook alweer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. ze schijnen al wat ervaring te hebben met het langdurig zonder hun moeder leven.
Gert ga naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. ze schijnen al wat ervaring te hebben met het langdurig zonder hun moeder leven.
Voorstel: "Ik heb tenminste een tagjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet nu zeker iets sportiefs typen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Talitha nóg een punt erbij.
Precies om 23:59...
Knap hoor.
In dat geval moet ik streng zijn en gaat de punt naar Peter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef Talitha het volgende:
[..]Er is iets misgegaan met m'n laatste postje Ian.
![]()
Gert, ga naar bed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
Moet die eindstand nog mee?
Ik wil dit topic dichtflikkeren namelijk, dan kan ik eindelijk naar bed.![]()
Doe een hertelling, pleur een eindscore neer plus de gesigneerde Gertfoto en gooi er een slotje op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
Moet die eindstand nog mee?
Ik wil dit topic dichtflikkeren namelijk, dan kan ik eindelijk naar bed.![]()
Het was spannendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
TUSSENSTAND
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 6![]()
Kleinzusje 4,5
Peter6000 6![]()
Wil je de boven- of de onderkant?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet Gert die gesigneerde foto maar verscheuren, dan krijgen we allebei de helft.
Kan ook door het midden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je de boven- of de onderkant?
De onderkant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je de boven- of de onderkant?
Maak een Talitha-spel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Talitha heeft me laten winnen, en nu voel ik me schuldig.![]()
Ik durf niet alleen op nr. 1 te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Talitha heeft me laten winnen, en nu voel ik me schuldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |