Mja, slechte begeleiding zorgt ervoor dat je oefeningen makkelijk verkeerd uitvoert en dus andere spieren overbelast en blessures oploopt enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Pascal86 het volgende:
Oftewel je bespaart op je gezondheid![]()
![]()
Tis maar waar je voor kiest, ik hou sowieso niet van overal op bezuinigen, fitness moet gewoon goed zijn en niet zo karrig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, slechte begeleiding zorgt ervoor dat je oefeningen makkelijk verkeerd uitvoert en dus andere spieren overbelast en blessures oploopt enzo.
Ik denk dat het niet een sortschool voor de beginner is, ik denk dat ze ervan uitgaan dat je het al een tijdje doet en je jezelf kan redden, zij leveren enkel het materiaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, slechte begeleiding zorgt ervoor dat je oefeningen makkelijk verkeerd uitvoert en dus andere spieren overbelast en blessures oploopt enzo.
Klopt... je moet niet op enige begeleiding rekenen imo. af en toe een simpel vraagje misschien...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet een sortschool voor de beginner is, ik denk dat ze ervan uitgaan dat je het al een tijdje doet en je jezelf kan redden, zij leveren enkel het materiaal.
Sluit niet uit dat er genoeg beginners zijn die juist voor die prijs wel willen beginnen, zeg maar. Daarnaast vraag ik me af hoe het zit met het materiaal en de verscheidenheid aan apparaten e.d. als het zo goedkoop isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Skazminko het volgende:
Ik denk dat het niet een sortschool voor de beginner is, ik denk dat ze ervan uitgaan dat je het al een tijdje doet en je jezelf kan redden, zij leveren enkel het materiaal.
Fit For Freequote:Op maandag 20 augustus 2007 07:28 schreef tevebe het volgende:
Dat is wel erg goedkoop. Voor oorlogse apparatuur?
Het was inderdaad ontkent. Ze nemen een andere markt. Bedoeling kan ook trouwens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef Pool het volgende:
'Ontkent' in plaats van 'ontketent', 'een Spartaanse bedoeling'......
Het gaat weer lekker bij de Telegraaf, misschien moet de redactie eens wat minder bij de sportschool zitten en wat langer de artikelen checken.![]()
Ik heb nog tot en met feb. Kom er nooit meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Als je daar heen gaat dan krijg je wel door zo'n bimbo een klein rondleidinkje, kan je vast wel vragen stellen. Maar meer dan de standaard vragen weet ze toch niet. Het is niet mooi, een grote ruimte met aan de ene kant kracht andere kant Cardio en stuk of 9 Plasma schermen met muziek etc....Niet gezellig maar ik vind het wel ok daar afgezien van het personeel.
Volgens mij staat er duidelijk in het artikel dat er bezuinigd wordt op hele andere dingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Pascal86 het volgende:
Oftewel je bespaart op je gezondheid![]()
![]()
Hier (Duiven) heb je een sportschool waar je voor ¤42 per maand onbeperkt kan trainen, zwemmen, sauna + 1x per maand een zonnebank.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef hummus het volgende:
Oh, dat is goedkoop zeg! Ik stond eigenlijk op het punt me hier in Hilversum in te schrijven bij een sportschool waar je voor ¤57 per maand onbeperkt van alles gebruik mag maken.. toch maar eens over nadenken.
Wat ik jammer vind is dat je er geen sauna/douche hebt (vind ik allebei wel lekker na het sporten of om zomaar gebruik van te kunnen maken), en dat de 'dure' sportschool ook onbeperkte groepslessen en zonnebankgebruik heeft.
Ik ga er nog eens over nadenken, want het scheelt toch wel een hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |