Geen idee, ik heb de verhalen ooit eens opgepikt van gitaar.net gitaarnet.nl ; zou je daar eens moeten zoeken!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En wat is groot dan? The Groove Factory?
Gratis bierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte Dribbel
Wat schuift het? Roadie spelen?
Wie zoekt zal vinden, bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de verhalen ooit eens opgepikt van gitaar.net gitaarnet.nl ; zou je daar eens moeten zoeken!![]()
Maar hoe kan je die binnenkant metenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:43 schreef punkjunk het volgende:
Dan gewoon bij de gamma zwenkwieltjes halen met een schroef die er in past.
je hebt toch wel ergens boutjes liggen? afgaan welke past en die opmeten met zo'n meetapperaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar hoe kan je die binnenkant meten
Ik heb gister nog zitten bouten maar die heb ik niet bewaardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt toch wel ergens boutjes liggen? afgaan welke past en die opmeten met zo'n meetapperaat.
En daarom zei ik dus boutjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb gister nog zitten bouten maar die heb ik niet bewaard![]()
willekeurige silverface gaat weg voor 750 euro. niet echt mega investering, want zullen denk ik echt niet zo heel veel meer waard worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een .22+ is aanzienelijk meer waard en stijgt in waarden omdat er niet veel van gemaakt zijn en het prima studio amps zijn.
En als je kijkt naar wat plexis, jtm45, of de fender kant, bassman, willekeurige silver face's doen, dan praat je over meer poen.
Versterker vallen qua investering ook wel tegen, er zijn vaak toch wel alternatieven die het even goed of beter doen. Voor gitaren geldt dat volgens mij toch wat minder...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
willekeurige silverface gaat weg voor 750 euro. niet echt mega investering, want zullen denk ik echt niet zo heel veel meer waard worden.
Eensch...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef Jorikjet het volgende:
+ dat versterkers veel meer dingen hebben die kapot kunnen gaan etc, en een gitaar enkel een blokje hout, en als het kapot gaat heet het relic
Nee, we hebben er geen meegemaakt tot nu toe. Wel een keer zo'n gast op myspace, maar dat is het.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey Witchfynder trekken jullie ook zoveel nazi publiek aan zoals me bij Heidevolk is opgevallen?
Geez. Moet je maar zorgen dat ik je heel aardig ga vinden. Ik woon nog geen 10 fietsen van feedback vandaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mnider, dit was bij.. euhm...ff opzoeken...
the groove factory...
ach ja, zie het in september wel verschijnen
mijn snaren die ik bij feedback had besteld zijn als doa genoteerd
aanslag op de snaren, sukkels, vervoer het dan ook optijd!
Dat maakt het compliment des te meer van waarde!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja qua muziek is het absoluut verre van mijn stijlMaar dat neemt niet weg dat het nog goed kan klinken en strak in elkaar kan zitten
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef Jorikjet het volgende:
0.09 is voor pussies!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, hoe kleiner het aanbod word (doordat ze kapot gaan) hoe groter de prijs. En aangezien er een kleine groep is (die redelijk gelijk in aantal blijft) die op oude versterkers geilt wordt de prijs dus ook automatisch hoger, aangezien die groep ook nog eens bereid is om heel veel geld neer te leggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef Jorikjet het volgende:
+ dat versterkers veel meer dingen hebben die kapot kunnen gaan etc, en een gitaar enkel een blokje hout, en als het kapot gaat heet het relic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |