de maker van lis jaquote:
Ach, als het donker is zie je er niks vanquote:
Gatverdamme joh Ericquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ach, als het donker is zie je er niks vandenk je maar aan iemand anders
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gatverdamme joh Eric![]()
Neem jij haar maar dan neem ik Lis wel![]()
![]()
quote:
Nee, ik kan niet slapen van de koppijnquote:
Pak een hamer en slaaaaaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet slapen van de koppijn![]()
Idd, ik heb ook wel zin om iemands schedel in te rammenquote:
Ik krijg uitslag van pubermeisjes, die nog amper volgroeid zijn en het babyvet nog op hun voorhoofd hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:03 schreef Elwood1802 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ceGGsBl8TU4
Luister die maar en je slaap zo!
Ja nou, op je 19e heb je ook al een mening hoorquote:
Mja, dat kan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, op je 19e heb je ook al een mening hoor
Niks mis mee. Bijdehande klopt niet, het is met een harde klank. Bijdehante klopt niet, bijdehand schrijft men met een D op het einde. Bijdehandte.quote:
Nee, het is bijdehantequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niks mis mee. Bijdehande klopt niet, het is met een harde klank. Bijdehante klopt niet, bijdehand schrijft men met een D op het einde. Bijdehandte.
fuck it all, fuck this worldquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
fuck you all, you little asses
fuck you all, you make me sick
fuck you all, you little asses
fuck you all, you make me sick
Ik heb het opgezocht, je hebt gelijk. Nederlands is een kuttaal, denk je dat je er enige logica in gevonden hebt, spoelt zo'n iemand als jij de hele handel weer door de pleequote:
En ik vind het ook erg kut staan trouwens. Ik blijf bij bijdehandte.quote:
Bier, godverdomme.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:15 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben het met je eens, het slaat nergens op
Slaapse
pwndquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga nu dus gewoon naar fucking school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |