quote:
quote:Wat was btw je plan nu dan? Een racer kopen en ombouwen naar fighter of als racer houden?
De Hoofd foto&voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
plaatje in de OP is overigens inmiddels wel aardig oud aan het worden
Vergane gloriequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De Hoofd foto&voorstellenGaat idd nergens meer over
![]()
Zwaar bedorven bedoel jequote:
Jawelquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:25 schreef Rib-i het volgende:
Hola
niemand rijden vandaag [afbeelding]
Ik had je gisteren ook verwachtquote:
Je moet de cilnder schoonmaken en terugduwen, anders gaat het niet passenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef Roderick2085 het volgende:
net een klein stukje van m'n schijf bijgevijlt... krijg hem er nu waarschijnlijk wel moeizaam af, maar krijg ik hem er dan ook ooit weer opben een beetje bang dat als ik hem er nu met zoveel moeite afhaal, hij er niet meer op wil
Ja ik eigelijk ook maar was te laatquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je gisteren ook verwacht
[..]
hmm, en dat kan zonder dat ding helemaal uit elkaar te halenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je gisteren ook verwacht
[..]
Je moet de cilnder schoonmaken en terugduwen, anders gaat het niet passen
Als je naar je rem kijkt zie je dat er cilinders zitten wat de blokken tegen de schijf horen te duwen toch? Die maak je schoon zonder uitelkaar te halen. Gewoon de zijkanten zuiver maken en de bovenkant en zorgen dat er geen druk op het systeem zit. Dan kan je de cilinder met lompe kracht terugduwen. Alles is geoorloofd als je de boel maar niet beschadigdquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, en dat kan zonder dat ding helemaal uit elkaar te halen![]()
anders laat ik het namelijk wel gewoon zitten
en hoe weet ik datquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je naar je rem kijkt zie je dat er cilinders zitten wat de blokken tegen de schijf horen te duwen toch? Die maak je schoon zonder uitelkaar te halen. Gewoon de zijkanten zuiver maken en de bovenkant en zorgen dat er geen druk op het systeem zit. Dan kan je de cilinder met lompe kracht terugduwen. Alles is geoorloofd als je de boel maar niet beschadigd
Nee, straks aan mijn eigen motor sleutelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:10 schreef ikookhier het volgende:
Gaat Rib nog rijden ?!
Kapje eraf draaien van het vloeistofreservoirquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en hoe weet ik datmoet ik zeker remmen ontluchten enzo
als ik die verhalen van wb lees, ga ik daar maar ff niet aan beginnen
Tjek je pmquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, dat soort shit staat dus allemaal niet in het werkplaatshandboekals dit soort 'simpele' shit er al niet instaat, weet ik niet wat me nog meer te wachten staat
![]()
denk dat ik het maar gewoon laat zitten voor de volgende eigenaar
spendeer me tijd wel ff met goed schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |