Is coolquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een keer met jou de dijkjes in NH onveilig makenDan heb ik wat aan je
Ik weet wel leuke dijkies!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een keer met jou de dijkjes in NH onveilig makenDan heb ik wat aan je
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is coolIk weet ook alle dijkjes te vinden waar -XX- zich ophoud
![]()
BazzieK moet even een opmerking plaatsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet, als Rib-i, een opmerking maken waar jouw moeder in ieder geval bij betrokken is
Hier komt de opmerking
Kent je moeder ze ook [afbeelding]
Prima verpakkingquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet, als Rib-i, een opmerking maken waar jouw moeder in ieder geval bij betrokken is
Hier komt de opmerking
Kent je moeder ze ook [afbeelding]
Ik benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding] morgen avond bij een blade kijken [afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Makster het volgende:
i said a hip hop the hippie to the hippie
the hip hip hop, a you dont stop
the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie
to the rhythm of the boogie, the beat
![]()
![]()
YEAHquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Makster het volgende:
i said a hip hop the hippie to the hippie
the hip hip hop, a you dont stop
the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie
to the rhythm of the boogie, the beat
![]()
![]()
ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik benieuwd
jajaaaaaaaaa trage reactie, schermpje stond nog open
Wist niet dat er een dijkje achter Amsterdam CS doorliep?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ya go hotel motel whatcha gonna do today (say what)quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
YEAH
HIP HOP , SHAKE YA BUTTTTTTTTTTTTTT
Ik had vanavond eigenlijk kunnen dansen voor 538 maar ik heb het niet gedaan.![]()
Was een beetje te laat vanwege de meet.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
ya go hotel motel whatcha gonna do today (say what)
ya say im gonna get a fly girl gonna get some spankin
drive off in a def oj
everybody go, hotel motel holiday inn
say if your girl starts actin up, then you take her friend
master gee, am I mellow
its on you so what you gonna do
Thats the shit![]()
Maar U bent een dansmarionette
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
echt geniale shit
Enjoy
Sugar Hill Gang
Nice idd maar NIET te betalen geloof ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
Ducati MH900 is zoooooooooooo nice
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje oldschool look, maar ook zo bij de tijd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter zet je je vriendin achter de ramen want het begint zielig te worden hoe graag je weer een SM wilquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Nice idd maar NIET te betalen geloof ik![]()
Ook nice:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF WTF, is die nu van jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Nice idd maar NIET te betalen geloof ik![]()
Ook nice:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
HEt neemt idd weer oncontroleerbare vormen aan, nooooh gotto stop myselfquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter zet je je vriendin achter de ramen want het begint zielig te worden hoe graag je weer een SM wil
Wishfull thinkingquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En net toen ie die foto's had genomen vloog ie weg op zijn magische eenhoorn
![]()
![]()
![]()
![]()
NoOoOoOOOOooOooOoOOoOoh!!!11111!!11111111!
![]()
Iddquote:
Ow kenker, mezelf gequotequote:
Beter is die raptor niet het enige wat je rijd anders is die tuin het ook niet waardquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow kenker, mezelf gequote
Naja, ik heb toch gelijk weetje![]()
Maar het was op uwer post bedoeldMijn wijf moest een tuin en nu moet ik een Raptor rijden
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter is die raptor niet het enige wat je rijd anders is die tuin het ook niet waard
klikquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, en dat kan zonder dat ding helemaal uit elkaar te halen![]()
anders laat ik het namelijk wel gewoon zitten
Dat was een ander....quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En net toen ie die foto's had genomen vloog ie weg op zijn magische eenhoorn
![]()
![]()
![]()
![]()
NoOoOoOOOOooOooOoOOoOoh!!!11111!!11111111!
![]()
Netjesquote:
Whahaha, nunspeet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Makster het volgende:
Mogguh
die sm's
25ste ken ik niet meeten, dan ga ik een pot amateurvoetballen waar je u tegen zegtDag later mag ik als pseudo Elvis de omgeving van Nuspeet onveilig maken
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:35 schreef -XX- het volgende:
Zet je bakkie onder koffie apparaat.
Neemt een slok.
Nog een, en nog een.
Na het bakkie denk je. WTF WAS dat voor slappe rommel.?
Zaten er geen koffiebonen meer in![]()
![]()
![]()
LOLLERPWND!
Uitlatenquote:
Kilo'tje of 150 excl. benzine. Uitlaten zijn cker mooi, kost alleen ¤2000,-quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Uitlaten
Tasje![]()
Zwaar is dat ding?
Gaat het nu wel door?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef -XX- het volgende:
Zaterdag, 25 Augustus.
Daar komt ene FOK MC meet!
IOH en -XX- laten het mooie Noord Holland zien tijdens een leuk ritje.
Dit is geheel kosteloos.![]()
We starten bij Alkmaar vanaf de Mac.
Het begint om 12.00
S`avonds kunt u eventueel nog een dansact van -XX- aanschouwen in het gelieve dorpje Schagen.
Dit vraagt natuurlijk wel enige kosten!!!!!!!!!!!!!!
Goeiemorgen.![]()
Daar heb ik m'n motor gekocht.quote:
Dus als jij echt naar Alkmaar komtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Gaat het nu wel door?Niet opeens ergens anders ofzo? Anyway, ik kom wel ff kijken met de Gixxer. Bavaria City Racing was tof. Mooi uitzicht vanuit lantarenpaal.
![]()
Goedemiddag btw!
Hij maakte precies hetzelfde geluid!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dan hoor je toch wel dat ie niet echt koffie maalt ofzo, en dan 3 slokken bruin water drinken
![]()
![]()
Hier (Breda) is 't zonnig?quote:
WELLL....shut up and rideeeeeeeequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hier (Breda) is 't zonnig?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WELLL....shut up and rideeeeeeee![]()
Was vanochtend eventjes heellll lekker weer.
Maar nu constant rainy!![]()
Maarrre ik kan nu niet gaan rijden want m'n motor staat thuis. Oh en ik moet studeren.quote:Later vanavond wordt het overal droog. (weer.nl)
Nohhhh dat is minderquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
[..]
Maarrre ik kan nu niet gaan rijden want m'n motor staat thuis. Oh en ik moet studeren.
Nieuwe hit van Rihanna, yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leuk liedje btw.
Oh en welke Mac zaterdag? Zijn er vast meerdere in Alkmaar...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wist niet dat er een dijkje achter Amsterdam CS doorliep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat ik op je kon rekenen![]()
Whahaha, nunspeet Elvis?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Makster het volgende:
Mogguh
die sm's
25ste ken ik niet meeten, dan ga ik een pot amateurvoetballen waar je u tegen zegtDag later mag ik als pseudo Elvis de omgeving van Nuspeet onveilig maken
![]()
Homies 4 lifequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen [afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef -XX- het volgende:
Zaterdag, 25 Augustus.
Daar komt ene FOK MC meet!
IOH en -XX- laten het mooie Noord Holland zien tijdens een leuk ritje.
Dit is geheel kosteloos.![]()
We starten bij Alkmaar vanaf de Mac.
Het begint om 12.00
S`avonds kunt u eventueel nog een dansact van -XX- aanschouwen in het gelieve dorpje Schagen.
Dit vraagt natuurlijk wel enige kosten!!!!!!!!!!!!!!
Goeiemorgen.![]()
Veel langere ritten kan je in NL niet maken zonder ergens om te keren.quote:
Duidelijk geen WB mentaliteitquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:net bij een blade gekeken... zag er goed uit
wat een dik ding
![]()
hij wou alleen liever geen proefrit laten maken zonder dat we een bedrag overeengekomen waren mede omdat ik nog 25kw rijbewijs heb en ik durfde het eigenlijk niet aan om bij de eerste motor die ik bekijk direct te zeggen, dit word hem en te onderhandelen, dus toen was hetmisschien tot een volgende keer
nog nooit zoveel geld in een keer uitgegevenquote:
Is het ene bike met Kawa-kuipquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:net bij een blade gekeken... zag er goed uit
wat een dik ding
![]()
hij wou alleen liever geen proefrit laten maken zonder dat we een bedrag overeengekomen waren mede omdat ik nog 25kw rijbewijs heb en ik durfde het eigenlijk niet aan om bij de eerste motor die ik bekijk direct te zeggen, dit word hem en te onderhandelen, dus toen was hetmisschien tot een volgende keer
Goed man, is het niet versletenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
Kk, ik schrik me telkens de pleures als me versnelling terug schiet, en hij dan in de begrenzer snoertwijzer als een gek te keer en me motor maakt een geluid alsof hij ieder moment uit elkaar kan ploffen.
![]()
Op dat moment kijk ik alleen naar me wijzertjes![]()
Neequote:
Ohw, je kan dus nog niet schakelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet echt constant schakelen!!wel grappig
zeg maar in zijn 1 naar 40, in zijn 2 naar 60, in zijn 3 naar 80 in zijn 4 naar 120, in zijn 5 naar 170 (heel slow)
(ja dramatische getallen.maarjaaaaaaaaaaaa
maatk het sportief rijden)
Maar als hij b.v. in zijn 3 op 80 zit en ik doorschakel naar zijn 4, maar dan blijf ik dus nog gas geven en dan zit hij er niet precies goed in de versneling en schiet terug. Dan komt hij met een iets te hoge vaart weer in zijn 3 waardoor hij in zijn begrenzer knalt.
ZOIETS TOCH?
dat denk ik in ieder geval.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohw, je kan dus nog niet schakelen![]()
Een vrouw die niet kan schakelen is bekender dan een SRV met problemen
Gewoon zeggen van ik wil je dit er voor geven, dan gaan rijden. Nouja testritje viel toch wel een beetje tegen blablabla. Dit wordt de prijs en anders p00p je maar op. Nu ben je voor niks ergens naar toe gegaan, was iig gaan rijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog nooit zoveel geld in een keer uitgegeventoch wel een beetje eng om dan bij de eerste motor al ja te zeggen
![]()
daar komt bij dat ie er toch echt wel vet uitzag, dus misschien toch wel zonde om er een fighter van te maken
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon smalle pootjes waarvan ik denk soms de schakelpook wel doortrap, maar blijkbaar niet hard genoeg aangezien hij dan weer terug schiet!!!!!!!![]()
Heb het niet zo vaak hoor.![]()
Groetjes terug van me moeder.
Heb ik vandaag ook een paar gehad, alleen als ik mn motorlaarzen aan heb. Kzal die dingen eens wat strakker aandoen, of het schakelpookje verzettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon smalle pootjes waarvan ik denk soms de schakelpook wel doortrap, maar blijkbaar niet hard genoeg aangezien hij dan weer terug schiet!!!!!!!![]()
Heb het niet zo vaak hoor.![]()
Dankjequote:Groetjes terug van me moeder.
Maakt dat bij jou dan ook zo'n wreed geluid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook een paar gehad, alleen als ik mn motorlaarzen aan heb. Kzal die dingen eens wat strakker aandoen, of het schakelpookje verzetten
[..]
Dankje![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i durft zich straks niet meer in NH te vertonen![]()
Euh, nou nee. Voel het meestal van tevoren al wel als ik schakel. Dan niet weer vol aan het gas ropen. Maar ik ben hem ook nog aan het inrijden he, ben nog aan het wennen dus doe sowieso rustig aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maakt dat bij jou dan ook zo'n wreed geluid.Niet zo HENG HENGGGGGGG van in zijn vrij lopen gassen.
Maar eerder zo van: HENG HENG HENGGGGGGG. Op een andere toon.
Haha.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |