We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borgquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Foeske het volgende:
[..]
We hadden het thuis gisteren over rages van vroeger. Je weet wel, flippo's, Lion Kingstickers, knikkers enzo. Ik vroeg aan mijn nichtje van 10: wat is er tegenwoordig in op de basisschool? Zij: Bjorn Borg![]()
Mannenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef xprotagonistx het volgende:
hebben we het dan over mannen of vrouwen?
Goede zaak! Binnenkort zijn 15 jarige meiden al rijp geacht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef Noodly het volgende:
[..]
verBreezering van het basisonderwijs
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij had ik de verkeerde afslag genomen want ik dacht dat ik naar Decibel ging
Klacht: Iedereen die in z'n blote bast liep had heel stoer een Bjorn Borg onderbroek erbovenuit en dan bedoel ik ook iedereen [afbeelding]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
Je ziet het zo overal welop vakantie in Kreta liepen ook een hoop stoere jongens die allemaal een Bjorn Borg boxershort boven hun zwembroek lieten uitkomen.
Dat dan weer niet nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij draagt hem ook heel stoer boven je broek uit?
Ik denk dat ik Bjorn alvast ga mailen dat ik een goed afstudeerproject voor mezelf weet. Bjorn Borg zwembroekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Was vorige week zeilen op de Loosdrechtse Plassen, daar hebben ze idd ook een boxershort onder hun zwembroek aan..... zo sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |