Ik voorzie een bitchquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
Beide, flapdrolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had haar al welterusten gewenst en L kan ook staan voor Love.
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
Truste NmNS, kom vaker langs, gezelliequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieve SC-ers........ik ga ook onder zeil, nuchter als een kalf. Jullie een fijne voortzetting en tot SC's
![]()
![]()
![]()
haha, lekker slapen en geen bh om want dan krijg je kanker(las ik in de o zo gewaardeerde cossen gisteren).quote:
# klopt wel, ergo: jij bent lamquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
nr. klopt niet, of ben ik lam?
Weer eens? Dit is volgens mij de derde of vierde SC die ik geopend hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is me weer eens voor hoor...... enfin, ik meld mijn SC wel weer in de FB
trustuh en zie je in de gaybar (zaterdag in de spijker te amsterdam).trusteh!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
whahha lolquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet aankomen, je hebt net een SC van mij gesloten met hetzelfde nummer, en de kans dat Disana en ik dezelfde fout maken is per definitie vrijwel nihil, zelfs als een van ons aangeschonken is (ik in deze)
Ergo: WJ is nog dronkener dan ik en kan niet tellen
Mogen de muggen je niet storenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hobbel onze reddertquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat moet het worden ?? 273 dan ??
Je komt zelfs niet aangeschoten over.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... zo dronken ben ik nou ook weer niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |