hee darlingkk, hoe ben 't?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.. ik dank OLH weer op m'n blote knieetjes dat ik blind (daar stond eerst blond) kan typen... en ik zie dat het discussietopic een succes is....
aangezien je zo VOL van jezelf bent..quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je lover? dat wist deze gaylord op afstand nog niet... hoe zit dat?
You made me do itquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:55 schreef TherAngelina het volgende:
EEHEEND! Ik weet dat je kijkt!!
moet je jezelf flink laten schrikken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuckin flink aangeschoten en ik heb de hik![]()
Vertel me ff dat ik zwanger ben, misschien trap ik er in...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moet je jezelf flink laten schrikken!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.. ik dank OLH weer op m'n blote knieetjes dat ik blind (daar stond eerst blond) kan typen... en ik zie dat het discussietopic een succes is....
hoiquote:
Watquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:30 schreef willem-jozef het volgende:
voor lobascert?
http://www.youtube.com/watch?v=1_HOiCCN_Aw
wat niet is kan nog komen....leuk voor je zoon, een broertje erbij...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel me ff dat ik zwanger ben, misschien trap ik er in...
Maar wie weet zijn ze juist weer heel grappig in de ogen van die kleuters. Doe je bestquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is niets bijzonders. hij werkt voor de bieb in amstelveen en moest een filmpje hebben voor kleuters(en ouder) om het lezen te bevorderen. had ie 2 ongelooflijk irritante amateur toneelspelers 'ingehuurd' voor een vvv-bon. ik met koppijn daarheen, effe die eikels door de hondenschijt laten rennen in een park en nu monteren haha
Op mijn vraag me wat leuks in te schenken werd ik gvd aan de berenburger/icetea gezet... dat schijnt het hippe zomerdrankje van de ze regenachtige zomer te zijn.... En volgens mij begin ik m aardig te voelenquote:
Ik lurk liever, dus hou je voortaan een beetje in wil jequote:Op zondag 19 augustus 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi
jezus eend, ben je nu helemaal verslaafd aan dat pokeren en komt je hypotheek in het geding of lurk je liever?
I can imaging darlingquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn vraag me wat leuks in te schenken werd ik gvd aan de berenburger/icetea gezet... dat schijnt het hippe zomerdrankje van de ze regenachtige zomer te zijn.... En volgens mij begin ik m aardig te voelen![]()
Ik heb die kutpuber vanavond de kroeg uitgetrapt... kom ik net thuis, ligt ie met kleren aan op z'n nest terwijl de douche aan staat... al zeker 2 uur langquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen....leuk voor je zoon, een broertje erbij...
Dat is prima te doen, mits nuchterquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lurk liever, dus hou je voortaan een beetje in wil je
Weet je wel hoe ondoenlijk al dat teruglezen is?![]()
Kill him,,, laat hem geloven dat je daar toe in staat bent,,,quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb die kutpuber vanavond de kroeg uitgetrapt... kom ik net thuis, ligt ie met kleren aan op z'n nest terwijl de douche aan staat... al zeker 2 uur lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |