Oh, dat klinkt als een verplichting en niet als een uitje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Likgt aan het humeur waar ik mee op sta![]()
![]()
Hij kan het wel, hij moet gewoon even van jou horen dat je behandeld wilt worden als de dame die je bentquote:
Daar zit ik niet, maar ik ben eigenlijk een beetje aan het minderen, maar jouw geld wil ik wel even winnen hoorquote:
Ik kende daar een raadsel over van een vrouw die stinkend rijk was en huizen in NY, Parijs en Johannesburg had en al die huizen identiek ingericht had... tot aan de kleren in de klerenkast aan toe....quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb daar seriues wel eens over nagedacht en vroeg mij af, zouden ze op het zuidelijk halfrond linksom draaien? Zoals het water de gootsteen in loopt vanwege de draaiing van de aarde?
Lithaquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Talitha het volgende:
Trusten FOK!-ertjes.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UdaHCLlBkWU&mode=related&search=
Wel je helm op he......slaap lekker!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, moet ik dan maar gaan uit beleefdheid...ga morgen mountainbiken, zat wel lekker, maar wilde toch nog ff zitten....![]()
Zoonlief lijkt vooral op z'n moeder...... dus z'n moeder zal ook wel meevallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag je zoon wel....nu de moeder nog
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zit ik niet, maar ik ben eigenlijk een beetje aan het minderen, maar jouw geld wil ik wel even winnen hoor
Zit jij mij nu naar bed te schoppen terwijl ik Lobasca truste wens??quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen fris weer in je nieuwe topic posten![]()
![]()
Moet je het maar niet als aparte post neerzetten, dronken tor!quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij mij nu naar bed te schoppen terwijl ik Lobasca truste wens??![]()
Ik niet van jouquote:
Of je leest gewoon mee en ziet zelf dat L heeft gezegd dat ze er mee ophieldquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je het maar niet als aparte post neerzetten, dronken tor!![]()
![]()
Ja, dat is dus echt waar en ook verklaarbaar. Google maar eens op de wet van Buys-Ballot.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kende daar een raadsel over van een vrouw die stinkend rijk was en huizen in NY, Parijs en Johannesburg had en al die huizen identiek ingericht had... tot aan de kleren in de klerenkast aan toe....
Het kwam er op neer dat ze op een nacht naar 1 van haar huizen gevlogen werd en de volgende ochtend wakker werd en de badkamer inging en wist dat ze in Zuid-Afrika was.. hoe wist ze dat??
Water liep andersom weg...
Weet nog steeds niet of het waar is maar het schijnt dat ze dat bij Brainiac een keer getest hebben.
Du habst mir.. ben n og even een liter water soldaat aan het maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Was leuk. Ik hield erg vanamoek en van de moeder en zoon (maar ik héb geen vriendin).
Ging er al vanuit dat het klopte... is niet meer dan logischquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is dus echt waar en ook verklaarbaar. Google maar eens op de wet van Buys-Ballot.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest gewoon mee en ziet zelf dat L heeft gezegd dat ze er mee ophield![]()
Maar dan moet je er vannacht nog een keer uit om te piesen en dan ben je nog minder uitgerust voor je afspraak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Du habst mir.. ben n og even een liter water soldaat aan het maken.![]()
make it a gallon, zuipschuitquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Du habst mir.. ben n og even een liter water soldaat aan het maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |