Truste dear Taatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Talitha het volgende:
Trusten FOK!-ertjes.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UdaHCLlBkWU&mode=related&search=
Slechts 1 nog dus, maar ze moeten mij wel altijd hebben dus ik kan ze niet uitstaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een hele familie van die beesten rondfladderen?? Bummer![]()
Ehm, hoeveel meer mensen zitten er nog bij je thuis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Slechts 1 nog dus, maar ze moeten mij wel altijd hebben dus ik kan ze niet uitstaan.
trustuhquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Talitha het volgende:
Trusten FOK!-ertjes.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UdaHCLlBkWU&mode=related&search=
Avro's Nachtdienst is op de radio, stel de vraag daar eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb daar seriues wel eens over nagedacht en vroeg mij af, zouden ze op het zuidelijk halfrond linksom draaien? Zoals het water de gootsteen in loopt vanwege de draaiing van de aarde?
Strikvraag!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, hoeveel meer mensen zitten er nog bij je thuis?
hee bitch, wat krijgen we nu?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben ook out of touch.. word om 11u verwacht..![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je bij iets leuks wordt verwachtquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben ook out of touch.. word om 11u verwacht..![]()
![]()
![]()
Was leuk. Ik hield erg van Pamoek en van de moeder en zoon (maar ik héb geen vriendin).quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2EqCYQT_xD4
Daar gaat je unieke positiequote:Op zondag 19 augustus 2007 04:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik blijf nog een kwarteirtje of zo. meestal wens ik de 'verkeerde' lui welterusten, opa![]()
Hi, Socker, what the hell got it's to you?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bitch, wat krijgen we nu?
Hij is niet zo netjes tegen je, he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi, Socker, what the hell got it's to you?
Dan moet je wel ff opletten hè... ik ben hier gvd degene die gezopen heeft...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij liegt Leandra een beetje, had zij een dropping, ging zij naar de kroeg, dronk er een paar teveel, schopte haar zoon haar naar huis, zette ze de douche aan en ging op bed liggen. Ik vind dat zo gemakkelijk he, je zoon de schuld geven.
Likgt aan het humeur waar ik mee op staquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bij iets leuks wordt verwacht![]()
He's never been...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is niet zo netjes tegen je, he?![]()
Ik mag je zoon wel....nu de moeder nogquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff opletten hè... ik ben hier gvd degene die gezopen heeft...
Zoonlief had een dropping, ik maakte me daar zoveel zorgen over dat ik tegen de gewoonte in zelfs m'n mobieltje meenam naar de kroeg.. en hij liep daar uiteindelijk met z'n vrienden binnen en na een uurtje kroeghangen heb ik m naar huis geschopt omdat die kutpuber als een balletje was....
En ja... zoonlief had de douche aangezet (uiteraard alleen de hete kraan, de vuile milieuvervuiler) en was met z'n aangschonken (zijn eigen woorden) kop met z'n kleren aan in slaap gevallen![]()
En dat moet ik hier gvd 2 maal zitten uitleggen terwijl ik zelf ook minimaal "aangeschonken" ben
nou, moet ik dan maar gaan uit beleefdheid...ga morgen mountainbiken, zat wel lekker, maar wilde toch nog ff zitten....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |