Tsja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is prima te doen, mits nuchter![]()
Daar is ie wel van overtuigd, maar ik moest wel lachen... ze hadden een dropping en daar maakte ik me eerlijk gezegd best wel zorgen over.... wel zoveel zorgen dat ik zelfs die klote telefoon meegenomen had naar de kroeg... dus toen die kutpubers daar iets na 01.00 uur binnenliepen heb ik maar een rondje bier voor ze neergezet... helaas gingen ze toen zelf ook nog aan de shots enzo... dus toen heb ik die kutpuber tegen 2 uur naar huis geschoptquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kill him,,, laat hem geloven dat je daar toe in staat bent,,,![]()
Nou ja, voor hetzelfde geld staat hij twee uur onder de douche zonder dat hij de kraan open zet. Het kan altijd nog dommer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb die kutpuber vanavond de kroeg uitgetrapt... kom ik net thuis, ligt ie met kleren aan op z'n nest terwijl de douche aan staat... al zeker 2 uur lang
Kill the bastardquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
Er hangt een ronde lamp boven me waarin een mug steeds maar rondjes aan het draaien is. Is dat normaal.
Miss you darlin' bn al aan het on-line pokeren geslagen, to see you againquote:
die hufters gaan voor de warmte, daarom zitten ze eerst altid bij je mond voordat ze je stekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
Er hangt een ronde lamp boven me waarin een mug steeds maar rondjes aan het draaien is. Is dat normaal.
All-inquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Miss you darlin' bn al aan het on-line pokeren geslagen, to see you again![]()
Je flikt het 2 keer in minder dan 12 uur... nog ff en ik ga je echt leuk vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, voor hetzelfde geld staat hij twee uur onder de douche zonder dat hij de kraan open zet. Het kan altijd nog dommer.
Zo liet een kennis redelijk dronken zijn hondje uit, althans dat dacht hij. Het hele blok rond gelopen met enkel de riem in zijn hand en de hond stond hem achter de deur vrolijk kwispelend op te wachten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is ie wel van overtuigd, maar ik moest wel lachen... ze hadden een dropping en daar maakte ik me eerlijk gezegd best wel zorgen over.... wel zoveel zorgen dat ik zelfs die klote telefoon meegenomen had naar de kroeg... dus toen die kutpubers daar iets na 01.00 uur binnenliepen heb ik maar een rondje bier voor ze neergezet... helaas gingen ze toen zelf ook nog aan de shots enzo... dus toen heb ik die kutpuber tegen 2 uur naar huis geschopt
Maar dat rondjes draaien in de lamp heb ik nooit eerder gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die hufters gaan voor de warmte, daarom zitten ze eerst altid bij je mond voordat ze je steken
Ja, dat doen ze, meestal rechtsom ook nog. Bij vierkante lampen maken ze trouwens ook rondjes. Zou wel leuk zijn als ze dan haaks de hoek omgingen, maar dat schijnen ze niet te kunnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
Al mijn muggen zijn relaxedquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
Deze ging met de klok mee, rechtsom dus inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, meestal rechtsom ook nog. Bij vierkante lampen maken ze trouwens ook rondjes. Zou wel leuk zijn als ze dan haaks de hoek omgingen, maar dat schijnen ze niet te kunnen.
Ach... aan de andere kant zat ik natuurlijk wel weer de walgelijk trotse moeder van een kutpuber uit te hangen toen hij Boudewijn de Groot letterlijk mee zat te zingen... en helemaal dubbel terwijl hij met "Testament" mee zat te zingenquote:
eerst in m ijn armen of handen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die hufters gaan voor de warmte, daarom zitten ze eerst altid bij je mond voordat ze je steken
Zitten ze aan de boterhammen met hagelslag. Dat was mijn probleem destijds bij de eerste keer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al mijn muggen zijn relaxed![]()
Het was een stevige joint
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... aan de andere kant zat ik natuurlijk wel weer de walgelijk trotse moeder van een kutpuber uit te hangen toen hij Boudewijn de Groot letterlijk mee zat te zingen... en helemaal dubbel terwijl hij met "Testament" mee zat te zingen
Heb je een hele familie van die beesten rondfladderen?? Bummerquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze ging met de klok mee, rechtsom dus inderdaad.
Nu de andere nog![]()
Ik heb daar seriues wel eens over nagedacht en vroeg mij af, zouden ze op het zuidelijk halfrond linksom draaien? Zoals het water de gootsteen in loopt vanwege de draaiing van de aarde?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze ging met de klok mee, rechtsom dus inderdaad.
Nu de andere nog![]()
Welterusten Talitha. Wij hebben trouwens een heel andere muzieksmaakquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef Talitha het volgende:
Trusten FOK!-ertjes.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UdaHCLlBkWU&mode=related&search=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |