echt hequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een tering lelijke schoen is dat zeg
Damn
nee, hij heeft een paar donkergrijze vlekken op m'n witte muur achtergelaten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
leek het deze keer ook net een klodder sperma toen je hem doodsloeg?
heb je een buurman die spinnen als hobby heeft of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee, hij heeft een paar donkergrijze vlekken op m'n witte muur achtergelaten.![]()
nee, deze kamer heeft een jaar leeg gestaan voor ik hier kwam, en ik heb ook nog geen gaas voor alle openingen gedaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je een buurman die spinnen als hobby heeft of zo?
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:27 schreef wendytje het volgende:
een heb ik van de week gevangen in een HEEEEELe lange pot (zodat ik zo ver mogelijk van de spin kon blijven.... ) Killen is voor mij geen optie, want dan moet mijn hand te dichtbij...... (ik raak niet eens een foto van een spin aan.... ja, FOBIE)
en gelukkig greep de kat er van de week een en die bleef dood liggen.... ik heb er uren naar gestaard, totdat mijn man thuis kwam om hem weg te gooien (nee, als ik geen foto aan durf te raken, dan zeker geen echte, ookal issie dood)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |