quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook jij bent eens aan de beurt, hund![]()
oei, was jij al met Ruud ?quote:
Ik vraag net of ik met je mag trouwen, boerenlulquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar alle gekheid op een met AH-frietsaus besmeurd frietje, Ik hoop dat we iets nader tot elkaar gekomen zijn en zou het op prijs stellen als dat hoog opgeleiden zooitje zich weer eens vaker met een eenvoudige boere lul als ik zich in de cos zou durven begeven.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
Ja ik wil ook heel graag poker leren!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar je moet me ff uitleggen hoe het werkt op de pc met dat poker, kon gister niet eens mijn eigen kaart zien, daarom lag ik er gelijk uit..
Je zal er vast wel eens geweest zijn, trek je conclusie..quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartetten![]()
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spelquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar je moet me ff uitleggen hoe het werkt op de pc met dat poker, kon gister niet eens mijn eigen kaart zien, daarom lag ik er gelijk uit..
ooow sjips, SC beats COS op dit moment.quote:
Wist niet wat de bedoeling was, heb het wachtwoord niet opgeschreven, maar weet ook niet of het de bedoeling is dat ik dat account nog gebruik. Kan de heer in questie niet bereiken, die maakt tenminste wat van zijn weekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spel![]()
allegaar megoleh denkquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zal er vast wel eens geweest zijn, trek je conclusie..
voor joker tijdens pokerquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spel![]()
In wat schat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooow sjips, SC beats COS op dit moment.(als je je sig verwijdert
( )
Ik was bezig me moof te maken jaaahquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
oei, was jij al met Ruud ?
Bij mij thuisquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel even pokeren tegen julliewaar?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben naar een vriendin gegaan.. was ook gezellie![]()
Ik ben meer amanda stijlquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was bezig me moof te maken jaaah![]()
Beetje subtieler dan jij, maar dat is meer mijn stijl.
zelfs met bril op zag ik je moef nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was bezig me moof te maken jaaah![]()
Beetje subtieler dan jij, maar dat is meer mijn stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |