broer +1quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:43 schreef broer het volgende:
Christopher Walken.
Ik dacht al..quote:
Is-ie alweer hertrouwd dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie is de vrouw van Ethan Hawke
ff gecheckt..je hebt gelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:23 schreef slaveloos het volgende:
pim jacobs presenteerde babbelonie toch?
tja, 2 tvzenders, en geen internet, je moest toch wat in die tijdquote:
de meesten zullen wel gedacht hebben ..oh ja Jos Brink natuurlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:33 schreef slaveloos het volgende:
[..]
tja, 2 tvzenders, en geen internet, je moest toch wat in die tijd![]()
Ik heb een zoon in de doelgroepleeftijd, zit er midden in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Och dat zijn vast die brainage dingen... Die komen iig regelmatig op tv langs
Bejeweled en brain training dan maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:53 schreef doeka het volgende:
Hint: denk aan juwelen.
Brain training is ook voor de Wii toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Bejeweled en brain training dan maar
Nee, maar wel op de goede weg; is inderdaad Pokemon maar dan 2 nieuwe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:00 schreef mrPanerai het volgende:
Pokemon Pearl en Ruby, maardie zijn niet nieuw, ik gok maar wat
Niet echt mijn ding ben ik bangquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:03 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, maar wel op de goede weg; is inderdaad Pokemon maar dan 2 nieuwe.
Ben persoonlijk ook niet zo'n fan; maar mijn zoon vindt het helemaal geweldig; uds dan ga je vanzelf mee; alle reclames op Jetix gaan erover, en alle speelgoedwinkels hangen er vol mee; maar denk nou eens aan die juwelen; Prince heeft er ooit nog een hit mee gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding ben ik bangHet enige wat ik van Pokemon mee heb gekregen is het in elkaar raggen van mijn vrienden met Pickachu in smash brothers.
Oh dat kijk ik al helemaal nooit en ben ook al in tijden niet meer in een speelgoedwinkel geweest. Ben bang dat ik em niet ga raden. Misschien weet iemand anders het.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Ben persoonlijk ook niet zo'n fan; maar mijn zoon vindt het helemaal geweldig; uds dan ga je vanzelf mee; alle reclames op Jetix gaan erover, en alle speelgoedwinkels hangen er vol mee; maar denk nou eens aan die juwelen; Prince heeft er ooit nog een hit mee gehad.
Ook niet met de Prince hint?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik al helemaal nooit en ben ook al in tijden niet meer in een speelgoedwinkel geweest. Ben bang dat ik em niet ga raden. Misschien weet iemand anders het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |