hoe duur?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:12 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
ik ben nu 2 jaar verzekerd via www.goedkoopsteautoverzekering.com en moet je zeggen dat het me enorm bevalt, bij een autowijziging direkt een vergelijking en weer de laagste premie.![]()
Het is gewoon een tussenpersoon die je helpt bij je schade en zo en zelfs op mijn verjaardag een kaartje gehad![]()
103 voor een kut renaultquote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Ik moet 103 euro betalen voor een Megane Coupe 1.6 uit '98
en terecht,quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Ik moet 103 euro betalen voor een Megane Coupe 1.6 uit '98
Maar ik wil een coupehequote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en terecht,
leer eerst maar eens rijden in een oude bak avn 20 jaar oud voor je in een 98er coupe stapt
We kennen elkaarquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
lol maar je weet zijn leeftijd toch niet?
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
je kunt ook 2 deuren afkitten en spuiten dan is het een coupe
18?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
lol maar je weet zijn leeftijd toch niet?
of als je goed kan lassen, gewoon dichtlassen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
je kunt ook 2 deuren afkitten en spuiten dan is het een coupe
het hoe doe ik alles?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef Yankee_One het volgende:
Remmen
Schakelen
Koppelen
Rare geluiden
Roest
Vroegere zware schade
en nog veel meer
Hoe dan? ik weet niet hoe.quote:Je kan vaak aan de pedalen merken hoe er mee gereden is.
Ook kun je veel aflezen van de verkoper en de autoquote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef Crack_david het volgende:
[..]
het hoe doe ik alles?
Remmen > hard remmen?
Schakelen > gewoon op gevoel
Koppelen > in 1x op laten komen op hogere snelheid? voel je meestal ook vanzelf
Rare geluiden > die hoor je vanzelf
Roest -> wielkassen + onderkant auto beetje kloppen en krabben, een zwarte onderkant betekent niet speciaal dat hij goed is, een busje lak kost maar 5 euro ofzo nietwaar?
Vroegere zware schade > kleurverschil toch?
En verder kreeg ik ook advies om even zonder handen aan het stuur te rijden en te remmen voor de uitlijning
En een Golf II met een knaap van 19 erbij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ook kun je veel aflezen van de verkoper en de auto
bijv.:
is het een Corrado of een CRX en staat er een vent van omstreeks de 25 bij,
mag je rustig je centen erop zetten dat er of schade mee is gereden of dat hij afgetrapt is![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef Crack_david het volgende:
[..]
het hoe doe ik alles?
Remmen > hard remmen? op een stil stuk 60/70 rijden en dan vol in de ankers, niet op het laatst het pedaal liften alsof je comfortabel remt. Auto mag niet trillen/scheeftrekken naar 1 kant
Schakelen > gewoon op gevoel
Koppelen > in 1x op laten komen op hogere snelheid? Bij stilstand, in z'n 4 zetten, veel gas geven en proberen weg te rijden. De motor moet nu hoe dan ook afslaan. Kun je wegrijden, dan is het zowat einde verhaal voor de koppeling
Rare geluiden
Roest
Vroegere zware schade > kleurverschil toch?
En verder kreeg ik ook advies om even zonder handen aan het stuur te rijden en te remmen voor de uitlijning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |