Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Pohh..! ik haat mensen die wilders haten.Wilders is op het moment de enige die iets van de islamisering van nederland durft te zeggen. Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef SuperRogier het volgende:
Hij is misschien iets teveel van het goede, maar ergens heeft ie wel gelijk..
Mensen die hem haten snappen vaak z'n taalgebruik niet, moeilijke woorden enzo..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.
Dat mensen die hem aanhangen, te dom zijn om zijn moeilijke woorden te begrijpen.
omdat Nederland een beter land is dan die staatjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
Mooi gezegd. Zo is het maar net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Geert Wilders is de personificatie van een fenomeen dat ik de 'verpauperisering van Nederland' wil noemen; de toenemende smakeloosheid en algehele stupiditeit in alle vlakken van onze samenleving. Dát is pas iets wat ons zorgen zou moeten baren.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!
Als Wilders alles zo goed in de gaten heeft, waarom heeft hij dan beveiliging nodig?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!
Tot nu toe ben jij in mijn ogen hoofdkandidaat als het om lage IQ's gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos'quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Zegt iemand die tot nu toe geen enkele zin zonder taalfouten heeft gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |