abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52488996
"De Islam is een achterlijke cultuur"

Juist alleen voorstanders hiervan en de TT is nu fout ik wil een switch in DA TOPIC!(H) YEAH
ARE THERE MOTHERFOCKERS IN THE TOPIC?

[ Bericht 86% gewijzigd door Biljonair op 19-08-2007 00:43:39 (Weet jij het?) ]
pi_52489098
Wil is een goeie dude

Hij overdrijft alleen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_52489107
We doen het allemaal zelf, meer kan ik er ook niet over zeggen
pi_52489123
Ik vind hem altijd wel lachwekkend.

Hij is overigens niet eens te vergelijken met de schaduw van Pim Fortuyn.
pi_52489297
idd, weg met koran
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_52489381
Wilders.
OP.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_52489403
Hij is misschien iets teveel van het goede, maar ergens heeft ie wel gelijk..

Mensen die hem haten snappen vaak z'n taalgebruik niet, moeilijke woorden enzo..
pi_52489409
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Pohh..! ik haat mensen die wilders haten. Wilders is op het moment de enige die iets van de islamisering van nederland durft te zeggen. Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonen

De Extremisten mogen wat mij betreft een enkeltje naar land van herkomst krijgen, daar niet van. Maar de Islam is even goed en/of slecht an sich als bijvoorbeeld het Katholicisme.

En Wilders, Fuck Wilders, als het een vent was was ie ook in debat gegaan met de Moslim raad die hem had uitgenodigd. En Partij van de Vrijheid is het niet. Het is meer: Partij voor de Vrijheid Behalve Voor Moslims en Andere Ongewensten.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52489426
Los van zijn politieke statements hou ik wel van een flinke rel,
pi_52489464
Aanvulling: Ik ben zeker niet links, en ben het zeker deels eens met het standpunt dat sommige van de Allochtonen gewoon op moeten tyfen, maar we hebben een dialoog nodig, geen simpel verbod. Verboden werken averechts.

En Wilders enigzins vergelijken met Pim gaat veel te ver
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:08:24 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52489577
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef SuperRogier het volgende:
Hij is misschien iets teveel van het goede, maar ergens heeft ie wel gelijk..

Mensen die hem haten snappen vaak z'n taalgebruik niet, moeilijke woorden enzo..
Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.
Dat mensen die hem aanhangen, te dom zijn om zijn moeilijke woorden te begrijpen.
pi_52489646
Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonen

Dan zou ik voor stemmen om daar een verandering in te maken.
De Extremisten mogen wat mij betreft een enkeltje naar land van herkomst krijgen, daar niet van. Maar de Islam is even goed en/of slecht an sich als bijvoorbeeld het Katholicisme.

Ja, maar wij blijven wel in ons eigen land slecht zijn. Hun komen hier heen en terroriseren het westen.

En Wilders, Fuck Wilders, als het een vent was was ie ook in debat gegaan met de Moslim raad die hem had uitgenodigd. En Partij van de Vrijheid is het niet. Het is meer: Partij voor de Vrijheid Behalve Voor Moslims en Andere Ongewensten.

Zoals hij al zij het levert toch niets op.

Aanvulling: Ik ben zeker niet links, en ben het zeker deels eens met het standpunt dat sommige van de Allochtonen gewoon op moeten tyfen, maar we hebben een dialoog nodig, geen simpel verbod. Verboden werken averechts.

Als of je fatsoenlijk kan praten met hun.

En Wilders enigzins vergelijken met Pim gaat veel te ver

Rustig dat zou ik niet eens durven. Hij wordt alleen in hetzelfde topic aan bod gebracht. Maar vondt het wel leuk om het er bij te zetten. Ik trek overigens nergens een vergelijking tussen Wilders en Fortyn!
pi_52489696
Je haat maar een eind weg jij, en daar zit ook het probleem : Haten om het haten omdat je iets moet haten, anders heb je niet het gevoel dat je leeft zeker. Voor wie heb je dan bewondering buiten de haters ? Vertel mij dat nou eens ?
pi_52489737
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.
Dat mensen die hem aanhangen, te dom zijn om zijn moeilijke woorden te begrijpen.

Die luisteren uiteraard naar Bos "Geld voor iedereen!" "Gratis OV voor iedereen!" & "Gratis kinderopvang voor iedereen!" terwijl die het niet waar kan maken, veelst te veel geld kost en het geld via belasting binnen moet komen. Right, dan maar moeilijke woorden

Iedereen die PvdA stemt heeft een IQ van minder dan 60. Jammer dat er zoveel van dat soort volk in NL woont..

[/generaliserend]
pi_52489794
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
omdat Nederland een beter land is dan die staatjes
pi_52489859
Jezus wat een argumenten, ik bel meteen de krant op.
pi_52489916
Voor wie heb je dan bewondering buiten de haters ? Vertel mij dat nou eens ?

Voor mensen die voor hun mening opkomen! En voor mensen met dikke tieten!
pi_52489923
Geert Wilders is de personificatie van een fenomeen dat ik de 'verpauperisering van Nederland' wil noemen; de toenemende smakeloosheid en algehele stupiditeit in alle vlakken van onze samenleving. Dát is pas iets wat ons zorgen zou moeten baren.
pi_52490059
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Geert Wilders is de personificatie van een fenomeen dat ik de 'verpauperisering van Nederland' wil noemen; de toenemende smakeloosheid en algehele stupiditeit in alle vlakken van onze samenleving. Dát is pas iets wat ons zorgen zou moeten baren.
Mooi gezegd. Zo is het maar net.
know'm sayin?
word? word.
pi_52490089
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!
pi_52490121
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!

Treed maar in de voetsporen van je grote voorbeeld; iets roepen en wanneer iemand in is voor discussie, heel hard wegrennen.
pi_52490139
quote:
Als Wilders alles zo goed in de gaten heeft, waarom heeft hij dan beveiliging nodig?
pi_52490149
quote:
Tot nu toe ben jij in mijn ogen hoofdkandidaat als het om lage IQ's gaat.
pi_52490153
quote:
Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos'

Typisch.
pi_52490161
quote:
Zegt iemand die tot nu toe geen enkele zin zonder taalfouten heeft gemaakt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')