Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Pohh..! ik haat mensen die wilders haten.Wilders is op het moment de enige die iets van de islamisering van nederland durft te zeggen. Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef SuperRogier het volgende:
Hij is misschien iets teveel van het goede, maar ergens heeft ie wel gelijk..
Mensen die hem haten snappen vaak z'n taalgebruik niet, moeilijke woorden enzo..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw zei dat het andersom is.
Dat mensen die hem aanhangen, te dom zijn om zijn moeilijke woorden te begrijpen.
omdat Nederland een beter land is dan die staatjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Biljonair het volgende:
Waarom hier de koran niet verbieden maar wel in die islamitische staatjes de bijbel verbieden.
Mooi gezegd. Zo is het maar net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Geert Wilders is de personificatie van een fenomeen dat ik de 'verpauperisering van Nederland' wil noemen; de toenemende smakeloosheid en algehele stupiditeit in alle vlakken van onze samenleving. Dát is pas iets wat ons zorgen zou moeten baren.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!
Als Wilders alles zo goed in de gaten heeft, waarom heeft hij dan beveiliging nodig?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik stel een slotje voor in mijn eigen topic! Geen zin meer om te discusieren. is toch zinloos om het bij de mensen met een IQ van -200 bij te brengen dat wilders een goede vent is die alles goed in de gaten heeft!
Tot nu toe ben jij in mijn ogen hoofdkandidaat als het om lage IQ's gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos'quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Zegt iemand die tot nu toe geen enkele zin zonder taalfouten heeft gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Nou nee, je de fundamentele mening van een mens toch niet veranderen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos'
Typisch.
Waarom wil Wilders dan een boek verbieden als de fundamentele mening van een mens toch niet veranderd?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:34 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Nou nee, je de fundamentele mening van een mens toch niet veranderen.
juistenem, die chapsel is dodelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef luckass het volgende:
Wilders zegt gewoon waar het op staat, maar zijn kapsel doet 't m vooral!
Gast, er is laastst nog bewezen dat het grootste deel van Wilders aanhangers uit vmbo-ers, mbo-ers, arbeiders en boeren bestaat. Als er iemand een laag IQ heeft zijn het wel wilder-fanaticiquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef Biljonair het volgende:
Ik ben het met je eens maar kijk eens naar de reden waarom wapens verboden zijn, het kan best. Ik schiet niemand neer maar er is altijd wel zo'n flapdrol bij. Suffe vergelijking echter.quote:
Doe je je bunker wel goed op slot?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Neuralnet het volgende:
Wilders' standpunten zijn goed, maar te hard voor de domme linkse bevolking. Ze willen niet begrijpen dat een debat met terroristen onmogelijk is en dat we het land niet redden met een kopje thee.
eindelijk een goede postquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Neuralnet het volgende:
Wilders' standpunten zijn goed, maar te hard voor de domme linkse bevolking. Ze willen niet begrijpen dat een debat met terroristen onmogelijk is en dat we het land niet redden met een kopje thee.
Voeg het woord 'bomenknuffelaars' toe, en je hebt in welgeteld twee zinnen alle denkbare clichés en dooddoeners genoemd zonder daadwerkelijk iets te zeggen. Een hele prestatie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Neuralnet het volgende:
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Geert Wilders is de personificatie van een fenomeen dat ik de 'verpauperisering van Nederland' wil noemen; de toenemende smakeloosheid en algehele stupiditeit in alle vlakken van onze samenleving. Dát is pas iets wat ons zorgen zou moeten baren.
De linkse bevolking stelt zich gewoon niet zo aan, gaat niet janken bij het minste of geringste en roept niet meteen naar de hardste maatregelen. Het goede van mensen zoals Job Cohen is dat ze rustig blijven, dingen overzien en dan een beslissing maken. Je kan alles oplossen, alleen niet op Wilders z'n manier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Neuralnet het volgende:
duizend in 1 dozijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:35 schreef luckass het volgende:
Wilders zegt gewoon waar het op staat, maar zijn kapsel "scherp schieten" doet 't m vooral!
Dat komt omdat zij geen verandering hoeven in te brengen omdat hun standpunten voor een groot deel al uitgeoefend worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De linkse bevolking stelt zich gewoon niet zo aan, gaat niet janken bij het minste of geringste en roept niet meteen naar de hardste maatregelen. Het goede van mensen zoals Job Cohen is dat ze rustig blijven, dingen overzien en dan een beslissing maken. Je kan alles oplossen, alleen niet op Wilders z'n manier.
Oh, redelijk. Ik neig naar links maar ben centraal ingesteld, omdat ook de SP te extreem is. Ik bedoel meer dat men gewoon niet te snel extreme handelingen moet invoeren als er iets vervelends gebeurd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij geen verandering hoeven in te brengen omdat hun standpunten voor een groot deel al uitgeoefend worden.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:55 schreef cucemodre het volgende:
Ik stel voor dat lager opgeleiden niet dergelijke discussies aan gaan.
Natuurlijk lacht de kamer hem uit. PvdA, GL en SP zaten deze zomer bij Hamas, CDA is verantwoordelijk voor de fundamentalistische Moslim Broederschap en alle integratievoorstanders mochten gister in de krant lezen dat ook integratiestichtingen extremisten zijn.quote:Oh, redelijk. Ik neig naar links maar ben centraal ingesteld, omdat ook de SP te extreem is. Ik bedoel meer dat men gewoon niet te snel extreme handelingen moet invoeren als er iets vervelends gebeurd.
Het enige fijne vind ik dat mensen die Wilders stemmen niet binnen mijn omgangsgroep zitten (voornamelijk studenten/ex-gymnasiumklasgenoten en havisten), en de geruststelling dat zo'n lul door de hele 2e kamer alleen maar wordt uitgelachen.
Terwijl het in werkelijkheid een grootse oorlog is natuurlijk. Want dagelijks sterven er honderden Nederlanders door de handen van extremistische Moslims.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:18 schreef Neuralnet het volgende:
Nederland tolerant, niks aan de hand.
Trammelant in de krant: kop in het zand.
Waarom moeten kansloze mensen die kansloze standpunten verdedigen altijd rijmen? Alsof je bullshit dan beter overkomtquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:18 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Natuurlijk lacht de kamer hem uit. PvdA, GL en SP zaten deze zomer bij Hamas, CDA is verantwoordelijk voor de fundamentalistische Moslim Broederschap en alle integratievoorstanders mochten gister in de krant lezen dat ook integratiestichtingen extremisten zijn.
Nederland tolerant, niks aan de hand.
Trammelant in de krant: kop in het zand.
1940 kwam ook niet meteen na de uitgave van het beroemde boek in 1924.quote:Terwijl het in werkelijkheid een grootse oorlog is natuurlijk. Want dagelijks sterven er honderden Nederlanders door de handen van extremistische Moslims.
Ach gut, te dom om inhoudelijk te reageren en dus komt Hitler weer om de hoek kijken. Zielig.quote:Waarom moeten kansloze mensen die kansloze standpunten verdedigen altijd rijmen? Alsof je bullshit dan beter overkomt
Wat je hier dus hebt gepost is niks dan bullshit. Heel fijn. Dat andere partijen nou niet janken omdat een paar verloren moslims zich niet gedragen... mijn God ze zijn meteen corrupt! De klootzakken spannen samen met de hamas! Oh noes!
Nice try, hitler.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:31 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
1940 kwam ook niet meteen na de uitgave van het beroemde boek in 1924.
[..]
Ach gut, te dom om inhoudelijk te reageren en dus komt Hitler weer om de hoek kijken. Zielig.
Gast!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:31 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
1940 kwam ook niet meteen na de uitgave van het beroemde boek in 1924.
[..]
Ach gut, te dom om inhoudelijk te reageren en dus komt Hitler weer om de hoek kijken. Zielig.
in nederland hebben we ook zoveel saudiersquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Filadelfia het volgende:
Je had je topic, groter kunnen maken. Ga naar Saudie Aribie, geen enkel ander geloof dan moslim is welkom.
Ze vernietigen zelf je bijbel, maar goed, wij zijn zo aardig volgens de PVDA en VVD, dat we moeten luisteren naar VMBO"ers.
Eigenlijk moet Wilders de Islam niet meer als geloof beschouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonen
De Extremisten mogen wat mij betreft een enkeltje naar land van herkomst krijgen, daar niet van. Maar de Islam is even goed en/of slecht an sich als bijvoorbeeld het Katholicisme.
En Wilders, Fuck Wilders, als het een vent was was ie ook in debat gegaan met de Moslim raad die hem had uitgenodigd. En Partij van de Vrijheid is het niet. Het is meer: Partij voor de Vrijheid Behalve Voor Moslims en Andere Ongewensten.
belasting omlaagquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef zarGon het volgende:
Wat voor andere partijpunten heeft Wilders eigenlijk?
dat wil wilders ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:36 schreef DrDentz het volgende:
"Ik wil betere zorg voor de ouderen en ik wil lagere belastingen."
Mwha hij moet zich op andere dingen richtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:58 schreef DrDentz het volgende:
hij moet z'n partij omdopen tot De Partij van het Verbod
Dat doet niemand hier openlijk (en Wilders ook niet).quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:07 schreef Salvad0R het volgende:
mensen beoordelen op religie
Dat is echt voor slaven en meelopers.
Ik doe er niet aan mee.
De Tweede Kamer als autoriteit zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Oh, redelijk. Ik neig naar links maar ben centraal ingesteld, omdat ook de SP te extreem is. Ik bedoel meer dat men gewoon niet te snel extreme handelingen moet invoeren als er iets vervelends gebeurd.
Het enige fijne vind ik dat mensen die Wilders stemmen niet binnen mijn omgangsgroep zitten (voornamelijk studenten/ex-gymnasiumklasgenoten en havisten), en de geruststelling dat zo'n lul door de hele 2e kamer alleen maar wordt uitgelachen.
Ik denk niet dat jij het land beter zou kunnen regerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Tweede Kamer als autoriteit zien.Als er ergens koekenbakkers zitten met weinig verstand...
Dát is 't 'm juist drolletje.................. Omdat er zat idioten met een IQ van minder dan een berggeit vrij rondlopen die naar zijn leven staan vanwege zijn mening.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:32 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als Wilders alles zo goed in de gaten heeft, waarom heeft hij dan beveiliging nodig?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Terwijl het in werkelijkheid een grootse oorlog is natuurlijk. Want dagelijks sterven er honderden Nederlanders mensen door de handen van extremistische Moslims.
Dat is het probleem van een samenleving die het te goed heeft, velen nemen niet eens de moeite meer om dingen in perspectief te zien...
Jij en velen zijn net zo erg als Wilders........... Jullie willen hem VERBIEDEN kritiek te leveren op een intolerante religie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:58 schreef DrDentz het volgende:
hij moet z'n partij omdopen tot De Partij van het Verbod
True True alleen over de waarheid kun je niet echt overdrijven héquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Yankee_One het volgende:
Wil is een goeie dude
Hij overdrijft alleen
Ten eerste, leg eens uit waar in die post aangegeven wordt dat Wilders verboden moet worden om kritiek te leveren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 08:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij en velen zijn net zo erg als Wilders........... Jullie willen hem VERBIEDEN kritiek te leveren op een intolerante religie.
"iets een minpunt vinden" is wat anders dan er ook consequenties aan verbinden en bijvoorbeeld diegene z'n boeken verbranden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat doet niemand hier openlijk (en Wilders ook niet).
Overigens doe ik dat wel enigszins, als iemand gelovig is vind ik dat een minpunt.
Maar "de islam" is geen mens, die je wat aan kan rekenen en tot de verantwoording kan roepen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:06 schreef TC03 het volgende:
Geert Wilders is misschien raar en populistisch, de islam is nog tien keer raarder en zieker.
Niets................. Aanslagen in de VS, Spanje, London, Rusland, Turkeye, Frankrijk, Iran, Israel hebben ook niets te maken met moslims natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:17 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus?
Wat hebben moslims hier te maken met sektes in Irak?
Mee eens is, net zoals vegetariers en té linkse mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat doet niemand hier openlijk (en Wilders ook niet).
Overigens doe ik dat wel enigszins, als iemand gelovig is vind ik dat een minpunt.
Waar wordt generaal pardon van betaald en de vele miljarden aan subsidies en projectjes tbv de multicul?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar wil ie dat van gaan betalen?
Nee, niets met de shoarmazaak op de hoek in ieder geval.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niets................. Aanslagen in de VS, Spanje, London, Rusland, Turkeye, Frankrijk, Iran, Israel hebben ook niets te maken met moslims natuurlijk.
Mensen mogen zich niet beledigd voelen?quote:Breng een spotprentje uit en ineens zijn er 1,5 miljard moslims beledigd....................
Bron? En wat wil je met die mensen doen dan? ALlemaal het land uitgooien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar wordt generaal pardon van betaald en de vele miljarden aan subsidies en projectjes tbv de multicul?
Ik wil niks verbieden, maar zie op tv altijd een kampenstrijd tussen "Wilders" en de "Islam". Nou ik kies geen partij voor beide, maar vind dat we er geen aandacht meer aan moeten besteden. Islam? Who cares. Wilders? Boeiend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 08:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij en velen zijn net zo erg als Wilders........... Jullie willen hem VERBIEDEN kritiek te leveren op een intolerante religie.
Kachel........ pot.......... ketel................ verwijt...................
Ehhhh, een theetje drinken met een punt taart?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef zarGon het volgende:
Wat voor andere partijpunten heeft Wilders eigenlijk?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:44 schreef RickoKun het volgende:
Islam is ook weer zo'n geloof dat gewoon gestolen is van het jodendom, net zoals het christendom.
Het enige wat ze hebben gedaan is woordjes veranderen Satan -> Djinn en adam en eva andere namen geven etc. etc. Alles is zowat nageaapt MAAR HEY! Ze hebben wel één profeet er meer bij, en dat is Mohammed, sjeweetz!
Dat we het ooit eens zouden wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:09 schreef Flashwin het volgende:
Goed topic!
Waarin maar weer eens bevestigd wordt dat wilders aanhangers voornamelijk laag opgeleiden zijn.
OMGquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:10 schreef Biljonair het volgende:
Ik had volgens mij ech mijn topic geswitchd DUS OPROTTEN MET DAT GEZEIK! GEERTJE IS DA MAN(h)
ALLEEN NOG EXTREEM RECHTSE SHIT HIER NIKS ANDERS MEER!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |