Bron? De werkslaven brengen het geld bijeen wat de regering weer met bakken over de balk gooit. Simpel toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bron? En wat wil je met die mensen doen dan? ALlemaal het land uitgooien?
Bron?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bron? De werkslaven brengen het geld bijeen wat de regering weer met bakken over de balk gooit. Simpel toch?
Bron?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef Biljonair het volgende:
GODVERDOMME IK EIS EEN SLOTJE! KUT USERS!
BRON aub, anders kan ik ook zeggen dat Wilders-stemmers allemaal intellectuelen zijn, die intelligent genoeg zijn om te begrijpen wat er mis met dit land isquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Gast, er is laastst nog bewezen dat het grootste deel van Wilders aanhangers uit vmbo-ers, mbo-ers, arbeiders en boeren bestaat. Als er iemand een laag IQ heeft zijn het wel wilder-fanatici
Zeg Biljonair, probeer eens die paar hersencellen die in je verloren kop rondzwerven bijeen te roepen en deze dubbele vraag te beantwoorden:
Ligt het niet aan de mensen die het geloof verkeerd opvolgen, in plaats van aan het geloof zelf? Moeten we dan niet die mensen bestraffen, in plaats van iedereen die het geloof volgt onterecht benadelen?
Lees zijn Onafhankelijksheidsverklaring eens door zou ik zeggen. Zie pvv.nlquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef zarGon het volgende:
Wat voor andere partijpunten heeft Wilders eigenlijk?
Zullen we realistisch blijven?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
BRON aub, anders kan ik ook zeggen dat Wilders-stemmers allemaal intellectuelen zijn, die intelligent genoeg zijn om te begrijpen wat er mis met dit land is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |