in nederland hebben we ook zoveel saudiersquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Filadelfia het volgende:
Je had je topic, groter kunnen maken. Ga naar Saudie Aribie, geen enkel ander geloof dan moslim is welkom.
Ze vernietigen zelf je bijbel, maar goed, wij zijn zo aardig volgens de PVDA en VVD, dat we moeten luisteren naar VMBO"ers.
Eigenlijk moet Wilders de Islam niet meer als geloof beschouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom wij de koran niet moeten verbieden? Simpel: Wij(autochtonen en allochtonen) hebben een grondwet. Een van de belangrijkste punten daarop is vrijheid van Godsdienst. De Koran opzich is niet slecht. De intrepetatie van verschillende Imam's is gewoon te gek voor woorden. Deze grondwet, en dit punt is daar erg belangrijk in, zorgt ervoor dat Nederland het relatief vrije land blijft waarin we wonen
De Extremisten mogen wat mij betreft een enkeltje naar land van herkomst krijgen, daar niet van. Maar de Islam is even goed en/of slecht an sich als bijvoorbeeld het Katholicisme.
En Wilders, Fuck Wilders, als het een vent was was ie ook in debat gegaan met de Moslim raad die hem had uitgenodigd. En Partij van de Vrijheid is het niet. Het is meer: Partij voor de Vrijheid Behalve Voor Moslims en Andere Ongewensten.
belasting omlaagquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef zarGon het volgende:
Wat voor andere partijpunten heeft Wilders eigenlijk?
dat wil wilders ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:36 schreef DrDentz het volgende:
"Ik wil betere zorg voor de ouderen en ik wil lagere belastingen."
Mwha hij moet zich op andere dingen richtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:58 schreef DrDentz het volgende:
hij moet z'n partij omdopen tot De Partij van het Verbod
Dat doet niemand hier openlijk (en Wilders ook niet).quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:07 schreef Salvad0R het volgende:
mensen beoordelen op religie
Dat is echt voor slaven en meelopers.
Ik doe er niet aan mee.
De Tweede Kamer als autoriteit zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Oh, redelijk. Ik neig naar links maar ben centraal ingesteld, omdat ook de SP te extreem is. Ik bedoel meer dat men gewoon niet te snel extreme handelingen moet invoeren als er iets vervelends gebeurd.
Het enige fijne vind ik dat mensen die Wilders stemmen niet binnen mijn omgangsgroep zitten (voornamelijk studenten/ex-gymnasiumklasgenoten en havisten), en de geruststelling dat zo'n lul door de hele 2e kamer alleen maar wordt uitgelachen.
Ik denk niet dat jij het land beter zou kunnen regerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Tweede Kamer als autoriteit zien.Als er ergens koekenbakkers zitten met weinig verstand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |