Jij was echt anders dan ik me had voorgesteld, ouder en leukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:57 schreef Archont het volgende:
Twas tof, ben ik nu de eerste om thuis te reageren?? En de belgen waren het eerst
Danku voor de toffe avond allen
Ik gok dat nu ik gezien hebt zo 22 jaar oud. Is dat heel gek danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Archont het volgende:
Ouder??? hoe oud denk je wel dat ik ben??
ja hoor, al een tijdje, heb daar nog even op de bank gehangen voor ik zelf naar huis reedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Marsepein het volgende:
Maar als jij post, betekent het dat MMach en Leonidas ook thuis zijn?
Ja hoor, wij zijn thuis (nu ja ik toch). Mmach ligt nog te slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Marsepein het volgende:
Maar als jij post, betekent het dat MMach en Leonidas ook thuis zijn?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:07 schreef Marsepein het volgende:
Ja, ehh de roddels komen niet op FOK! he, dan had je maar mee moeten gaan![]()
Was je echt zo geschrokken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:44 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Ja hoor, wij zijn thuis (nu ja ik toch). Mmach ligt nog te slapen. Komt ervan als de een n ochtenmens is & de ander een avondmens.
Ik vond t ook gezellig. Is idd leuk om de gezichten achter de nicknames te zien. Omdat Mmach gezegd had dat iedreen een beetje ouder was dan ons, dacht ik zo "eind 20, begin 30", toch even schrikken als k Solingjan zag dus![]()
Neen hoor. Stond toch een smiley achter. Ik had gwoon een prille dertiger verwacht. Nu zie je er best actief en zo uit, maar toch net geen dertiger :-)quote:
Lijkt me duidelijk dat we de volgende meet wel gaan klompengolfenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:48 schreef Marsepein het volgende:
Jullie waren gewoon bang voor het klompengolf toernooi wat je nu dus gemist hebt![]()
hoe lang wil je wachten op foto's???quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Gurb het volgende:
Mag er trouwens gepraat worden over het feit dat iemand van K&W actief is op het Viva forum?![]()
![]()
Maar die hadden toch allebei donker, lees rood en zwart, haar!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef tnimble het volgende:
Hele leuke namiddag, avond geweest. Leuke mensen ontmoet enzoals Jan ook al zegt Becky is in plaats van een Welma een reincardinatie van Brunhilde en Cleopatra in een.
wacht op fotos
Niet de meest briljante vertolking zeg maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:04 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Maar die hadden toch allebei donker, lees rood en zwart, haar!
Daarbij:
De vrouw, die in de nieuwe succesvolle musical van Joop de rol van Brünhilde vertolkt, heeft een enorm lange rode pruik op, draagt een grote bondjas en houd een knuppel in haar hand. Onder haar jas heeft ze een vreselijke huidkleurige cat suit aan die haar er heel breekbaar uit laat zien.
Dat heb ik al veel te lang niet meer gegeten, zelf gemaakt/gevangen (Hard wegrennen doen ze iig niet)?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:24 schreef becky27 het volgende:
en ik kader van het lekker eten gister heb ik net heerlijk escargots gegeten hmmmmmmm
Ja, ehhhh, ik heb voor de hele brigade zitten snijden en smeren, dat kruimelt een beetjequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef becky27 het volgende:
En het is een feit dat FOK!klussers beter kunnen klussen dan netjes eten
[afbeelding]
En dat moet zijn toekomstige zoon of dochter leren eten![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuke foto's alleen ik en Gerben staan er bijna niet op(de laatste twee van links)
Misschien in de toekomst even combineren met een activiteit(beurs of iets dergelijks ofzo...)
jij dacht dat het een jong vervelend ventje zou zijn??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij was echt anders dan ik me had voorgesteld, ouder en leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |