To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus and a clown killed my dad.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've wondered where this started and I think it goes back to the time I went to the circus and a clown killed my dad.
hoe kut zijn trouwens webbouwers die niet testen in verschillende browsers, zie vaak genoeg bugs of echt grove fouten daarbij helpt het al een heel eind als je gewoon valide code schrijft, maar nee, daar is de helft te sukkelig voor.
zo kan ik bijv geen fotos uploaden bij de hema fotoservice met safari terwijl dit met FF wel kan. GRR ze moesten zich schamen!!
Wij hebben hadden een webbureau die ook niks testte, behalve op IE. Geen enkele andere browser slikte die zooi van hun. Toen ik daar een opmerking over maakte was hun reactie "Ja, die hebben pech". Aangezien niemand verstand had van websites en browsers binnen ons bedrijf, was zoiets nooit eerder aan het licht gekomen. Inmiddels werken ze niet meer voor ons
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.