quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Andyy het volgende:
dankzij firefox druk ik steeds op ctrl+t, maakt niet uit waar![]()
Klacht : zie hierboven
En nu stappen alle FF users massaal over naar IE??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef denB het volgende:
[..]
Dankzij firefox is IE7 beter dan zijn voorgangers!
Ik vind Opera veel overzichtelijker, je ziet wat ie moet laden en wat ie al heeft geladen, snelheid e.dquote:
Idd, zo kansloos, Microsoft ript alles. Toch is IE7 nog kutter en lelijker.. bahquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En nu stappen alle FF users massaal over naar IE??![]()
![]()
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:IE7 heb ik wel, standaard in Vista, vind het niet verkeerd hoor
eenschquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.
ik wilde niet meedoen aan deze welles/nietes discussie maar Nex heeft wel gelijk ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Zou je ooit een website moeten maken dan piep je wel anders.
-edit- verkeerd gelezen, ik dacht dat je met Nex iNterNet EXplorer bedoeldequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
ik wilde niet meedoen aan deze welles/nietes discussie maar Nex heeft wel gelijk ...
Dat komt doordat de shell van Windows eigenlijk gewoon een opgepimpte IE isquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:51 schreef santax het volgende:
Er is maar 1 browser. Dat is opera.
Nope, FF > IE volledig!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En nu stappen alle FF users massaal over naar IE??![]()
![]()
Ja inderdaad hé! Microsoft heeft MS-DOS niet uitgevonden en die Linux was er ook al véél eerder!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Idd, zo kansloos, Microsoft ript alles. Toch is IE7 nog kutter en lelijker.. bah
Ik heb maar 1 muisknop. In principe is dat dus de middelste.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:55 schreef santax het volgende:
Waarom niet gewoon middelste muisknop? Tenminste, heb je een middelste muisknop?![]()
Ik doe trouwens ook heel veel met de 4de en 5de muisknop wat ik eerst met mousegeastures deed.
Hoewel ik pagina's nog steeds doe sluiten met de muisbeweging.
Caret browsing uitzetten, met de F7 knop geloof ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef Conekiller het volgende:
M'n cursordingetje blijft in de tekst staan als ik erin geklikt heb. Kan dus niet meer end drukken voor end page :S
Hey, die kende ik nog nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:23 schreef ThinkTank het volgende:
ctrl-t ? wat is't nut ervan? klik gewoon met wieltje op home...
Je fokt in dos?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Birra het volgende:
Ik gebruik geen browser.
Ik wist inderdaad ook niet dat fok een BBS versie had.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |