0-0quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Is ajax goed bezig?
Gaan ze nog winnen?
Bekijk de wedstrijd zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Is ajax goed bezig?
Gaan ze nog winnen?
Hij is tenminste realistischer dan die mensen die hier voor elke wedstrijd roepen dat Ajax met 5-0 wint, en als ze dan met 1-0 verliezen dan wordt er wel weer geroepen dat ze de volgende wedstrijd dan wel met 5-0 winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies mijn punt wat ik duidelijk wilde maken met mijn ''''
Heatwave![]()
Zijn dochter heeft het uitgemaakt met Colinquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat kan die Ten Cate vreselijk verdrietig kijken zeg.![]()
Niet zo raar, het moet niet gekker worden als een Ajacied het normaal vindt dat je bij een promovendus niet zwaar het overwicht hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Papier is er om verscheurd te worden.
De hoeveelheid aanvallen ligt ietsjepietsje in het voordeel van De Graafschap. Niet zo raar toch?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn dochter heeft het uitgemaakt met Colin![]()
Ik leef niet in een droomwereld die 1995 heet nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo raar, het moet niet gekker worden als een Ajacied het normaal vindt dat je bij een promovendus niet zwaar het overwicht hebt.
Echt....
Dit is de eerste van het seizoen David. Come on positief blijvenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb wel eens betere wedstrijden gezien.
Neequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyG
En nu?
ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
Ik ook niet, ik eis ook geem CL winst ofzo, maar flikker op man, de fucking Graafschap, na een drama als Woensdag. Dit team had als een pitbull moeten vlammen, dit is zo slap weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik leef niet in een droomwereld die 1995 heet nee.
En Sneijder ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is weer echt het Ajax zonder Davids.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef Enchanter het volgende:
Als ik het zo lees , gaat het weer geweldig met Ajax
Jullie vanmiddag zonder Lucius zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is weer echt het Ajax zonder Davids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |