Bij Twente had ie gewoon z'n echte achternaam erop staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy heeft dat zelf op zijn shirt staan hoor, zie het probleem niet.
Je zei toch ook gewoon Sneijder en geen Wesleyquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy heeft dat zelf op zijn shirt staan hoor, zie het probleem niet.
nee dat kon die achtelijke commentator bij radio rijnmond niet uitspreken als hij gescoord hadquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Twente had ie gewoon z'n echte achternaam erop staan.
Was z'n naam te moeilijk voor de gemiddelde Ajacied ofzo?
quote:
Was dat nou echt nodig?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
Emanuelson mag nu al gewisseld worden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Slap Ajax, heel erg slap weer...
Ajax kennende niet als dat 1e doelpunt te lang uitblijft.quote:
Ach, we moeten toch altijd eerst achter komen voordat ze echt gaan voetballen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is een feest wou je zeggen? DG heeft meer kansen en Ajax komt er nauwelijks aan te pas.....quote:
Ik moest er ook alweer aan denken ja. Net dat ene tegendoelpunt teveel wat je de titel op het einde kost.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, we moeten toch altijd eerst achter komen voordat ze echt gaan voetballen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:57 schreef koningdavid het volgende:
De Graafschap speelt een beetje als Slavia Praag.
mopperkontquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Wat had Schilder moeten laten zien dan? Geweldige solo's? Afstandschoten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er toch met Urby? Nou mag ie op het middelveld.....
Colin is zwak weer en Schilder laat ook nog weinig zien...
Ajax komt er nauwelijks aan te pasquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is een feest wou je zeggen? DG heeft meer kansen en Ajax komt er nauwelijks aan te pas.....
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef Enchanter het volgende:
Waarom kan ik niet op radio1.nl komen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er toch met Urby? Nou mag ie op het middelveld.....
Colin is zwak weer en Schilder laat ook nog weinig zien...
http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyGquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef Enchanter het volgende:
Waarom kan ik niet op radio1.nl komen
En jij het op papier kwaliteitsverschil, en de hoeveelheid aanvallen etc?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax komt er nauwelijks aan te pas.
Heb je net dat balbezit verschil gezien?
Precies mijn punt wat ik duidelijk wilde maken met mijn ''quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij gaat echt pas positief zijn als ze de triple hebben gepakt hè. En als ze de finale van de CL verliezen van Real Madrid ga je vast nog zeiken dat ze de finale niet gewonnen
Dat zegt in dit geval niet zoveel. DG laat Ajax lekker rondtikken en zodra te te ver komen grijpt DG in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax komt er nauwelijks aan te pas.
Heb je net dat balbezit verschil gezien?
Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Is ajax goed bezig?
Gaan ze nog winnen?
Papier is er om verscheurd te worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij het op papier kwaliteitsverschil, en de hoeveelheid aanvallen etc?
Anders lees je dit topic ff snel doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Is ajax goed bezig?
Gaan ze nog winnen?
Hou nou maar op met dit soort gejank tegen mij. Leer er maar lekker mee leven want zolang Ajax dit soort kutvoetbal laat zien zal ik geen positief woord uiten hier nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij gaat echt pas positief zijn als ze de triple hebben gepakt hè. En als ze de finale van de CL verliezen van Real Madrid ga je vast nog zeiken dat ze de finale niet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |