Maar ik begreep je wel hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:06 schreef Homdeck het volgende:
er staat mesen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat zijn mesen?
En dat terwijl het zo ontzettend simpel is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
In- of uitvoegen is voor heel veel mensen erg moeilijk idd![]()
of duitsersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef karr-1 het volgende:
Dat soort mensen moeten ze per direct van de weg afhalen en het rijbewijs innemen. Dan kun je dus gewoon niet rijden. Vaak zijn het bejaarden of allochtonen.
wel handig voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
ja vandaag ook 1 hierzo..
zit al de hele tijd achter die slome harrie gaat ie de oprit op met 40km/h.. halverwege de oprit.. 50.. begin invoegstrook 65 knalt 'm meteen erop lui erachter moeten in de remmen... ik kon er mooi voorbij via de invoegstrook..
levensgevaarlijk.![]()
![]()
Duitsers rijden in het algemeen beter dan Nederlanders!! Nederlanders zijn arrogant en egoistisch op de weg, een Duitser is veel beleefder en gaat ook naar rechts als iemand harder dan hem gaat. Ik rij vaak in Zeeland, dus in de zomer merk je duidelijk het verschil.quote:
En daarom: Bullbars.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
ja vandaag ook 1 hierzo..
zit al de hele tijd achter die slome harrie gaat ie de oprit op met 40km/h.. halverwege de oprit.. 50.. begin invoegstrook 65 knalt 'm meteen erop lui erachter moeten in de remmen... ik kon er mooi voorbij via de invoegstrook..
levensgevaarlijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat zijn mesen?
Waarom neem je uberhaupt de telefoon op als je in de auto zit? Als ik aan het rijden ben kunnen ze me bellen zoveel als ze willen, maar opnemen doe ik niet. En stoppen op de vluchtstrook al helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef mvdejong het volgende:
Of dit : een of andere duffe doos gaat op de vluchtstrook staan om te telefoneren (op zich al ...). Het verkeer rijdt op dat moment rond de 70 km/u. Als ze uitgeouwehoerd is wil ze weer verder, trekt op de vluchtstrook op tot 30 km/u en probeert er dan tussen te rammen.
Ze weet in ieder geval waar de richtingaanwijzer zit. Die is voor veel mensen ook nog wel eens moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:02 schreef nightfall het volgende:
ach,. de'r rijd zoveel dom volk rond,. vanmaddag reed ik achter een doos die met elke bocht die nam richting aangaf,. beetje raar op een 80km weg als er een flauw bocht naar links aankomt en dat je dan richting aan gaat geven,. alsof je ergens anders heen kan op dat moment![]()
en uiteraard reed ze 55 ipv tegen de 80
En ik zeg het weer: Bullbars! Gewoon even een corrigerend tikje geven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef mvdejong het volgende:
Of dit : een of andere duffe doos gaat op de vluchtstrook staan om te telefoneren (op zich al ...). Het verkeer rijdt op dat moment rond de 70 km/u. Als ze uitgeouwehoerd is wil ze weer verder, trekt op de vluchtstrook op tot 30 km/u en probeert er dan tussen te rammen.
da's ook irritant iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:02 schreef nightfall het volgende:
ach,. de'r rijd zoveel dom volk rond,. vanmaddag reed ik achter een doos die met elke bocht die nam richting aangaf,. beetje raar op een 80km weg als er een flauw bocht naar links aankomt en dat je dan richting aan gaat geven,. alsof je ergens anders heen kan op dat moment![]()
en uiteraard reed ze 55 ipv tegen de 80